fbpx

אירוע (איוונט)

אז מה זה אירוע (איוונט) ?

חזרה למילון מונחים

קידום אירוע בפייסבוק הוא אחת מהפעולות ההכרחיות והטובות ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם. תוכלו לחשוף את העסק שלכם לקהלים שונים, בקלות ובמהירות, בעזרת האיוונטים של פייסבוק. זוהי דרך נהדרת לגרום לקהל היעד שלכם לזכור אתכם ולשמור אתכם בתודעה שלו. היא עוזרת גם לחשוף את המותג בפני קהל חדש, וגם ליצור עוד מקרב עם הקהל הקיים שלכם. בייחוד אם זה איוונט אליו הם מגיעים ופוגשים אתכם פיזית.

אז איך פותחים איוונט בפייסבוק?

שלב 1 ביצירת איוונט

בשם האירוע מומלץ לשים שם קליט וקצר שכולל את הרעיון המרכזי של האיוונט. עכשיו אתם צריכים להוסיף תמונת קאבר מדליקה בשביל למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלכם בקלות. המשפט הקלישאתי עובד כאן בהחלט – תמונה אחת שווה אלף מילים. תבחרו תמונה שיכולה להמחיש עד כמה שאפשר את הכוונה של האיוונט שלכם.

שלב 2 ביצירת איוונט

בתיאור האיוונט תכתבו את כל המידע הרלוונטי אודות האירוע: מי אתם, מה המטרה שלכם, מה התועלת שהקהל שלכם יקבל מהאירוע הזה, תיאום ציפיות, לוח זמנים, עלויות וכל דבר שיוכל לגרום לגולש לגבש תמונה טובה יותר על האירוע. זו צריכה להיות פסקה מפורטת של מה שהולך לקרות באירוע שלכם. מה הקונספט, מה הרעיון, מה מוכרים, מי מציג ועוד. כמה שיותר מפורט ככה המוזמנים יוכלו לראות את התמונה המלאה ולהבין האם האירוע מתאים להם או שהם מעדיפים הפעם להישאר בחוץ.

שלב 3 ביצירת איוונט

האיוונט שלכם מוכן! רק תוסיפו מי מתפעל את האירוע, פרטים ליצירת קשר ותסגרו את כל הפינות. ברגע שהאיוונט גמור אנחנו ממליצים שתעברו עליו ותקראו אותו לפחות פעמיים בשביל באמת לוודא שכל הפרטים החשובים שם באופן ברור ושום דבר לא חסר.

שלב 4 ביצירת איוונט

בשלב זה, אתם יכולים כבר להתחיל לפרסם את האיוונט בקבוצות פייסבוק שונות הרלוונטיות לקהל היעד שלכם! עכשיו תוכלו להפיץ את הידע הלאה לכל מקום אפשרי רלוונטי ולהשיג מעורבות.

וודאו שאתם מטרגטים נכון

גם תיאור האירוע וגם החומרים שיעלו בהמשך חייבים להציג את האווירה הנכונה. אם מדובר בהרצאה על נדל"ן או מסיבת טראנס, התכנים מן הסתם לא יהיו אותם תכנים וגם לא יפנו לאותו קהל. תחשבו טוב טוב את מי אתם רוצים להביא לאירוע, איזה תוכן ואילו תמונות ידברו אליהם, מה האווירה שהם מחפשים ומה יגרום להם להרים את הכפפה ובאמת להגיע. כשאתם מתאימים את אופי האירוע לאופי הקהל שלכם, תוכלו להיות בטוחים שיש יותר סיכוי שהוא באמת השתתף.

מה הדרך הטובה ביותר לפרסם את האיוונט?

אתם יכולים להכין גלויה או תמונה עם גרפיקה מעניינית. מעלים פוסט עם התמונה ועם טקסט שיווקי ענייני ומפתה שמספר בקצרה על האירוע. בסוף הטקסט מוסיפים את השורה: "לפרטים נוספים לחצו כאן" ומוסיפים קישור ליצירת פרטים. את פיסת הגרפיקה (גלויה או פלייר) שיצרתם לאיוונט, בעמוד העסקי כמובן, אפשר עכשיו לקדם כפוסט. הקידום הזה יעיל יותר וזול הרבה יותר מקידום ממומן למשל.

טיפ שכדאי לזכור ביצירת איוונט

מומלץ שתצמצמו כמה שיותר אי וודאות לגבי צפי המוזמנים שיגיעו לאירוע, בייחוד אם אתם מוגבלים במקום. כדאי לבצע גם רישום רשמי של המשתתפים. היתרון הגדול הוא שאנשים נרשמים במערכת חיצונית הם מרגישים מחויבים יותר להגיע. היתרון הנוסף הוא שניתן לבחור לקחת מהם פרטים כמו טלפון, מייל וכדומה ולהשתמש בהם כדי לתזכר אותם אישית לגבי קיומו של האיוונט. אגב, אם מדובר על אירוע חינמי, אחוז המחויבות, גם בהרשמה רשמית, עומד על 50% במקרה הטוב. כאשר מדובר על אירוע בתשלום מראש, האחוזים גבוהים הרבה הרבה יותר שיגיעו.

חזרה למילון מונחים

כתבות שעשויות לעניין אותך

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן