fbpx

חקר ביטויי מפתח – הכל כתוב מראש

אתם מנסים להבין איך יכול להיות שאתרים אחרים מצליחים יותר מהאתר שלכם? או שאולי אתם רוצים פשוט להגדיל את חוג הלקוחות שלכם בעסק ומנסים להבין איך להוביל אליכם עוד ועוד לקוחות? אם כך, כדאי שתדעו: פעמים רבות התשובה היא חקר ביטויי מפתח. מה זה? איך עושים את זה ומתי זה נחוץ? כל התשובות במאמר שלפניכם. 

מה זה חקר ביטויי מפתח? 

עוד לפני שנדבר על השאלה איך עושים את זה, חשוב להבין במה דברים אמורים. אם תנסו לבדוק איך אתם מחפשים משהו באינטרנט, אתם תראו שלרוב אתם לא כותבים משפט שלהם אלא מילת חיפוש אחת או שתיים. לדוגמא: "צלם אירועים". אתם לא כותבים "מישהו שיצלם לי את האירוע", ולכן ביטוי המפתח כאן הוא צלם אירועים. כך בדיוק נוהגים גם כל הגולשים האחרים בארץ ובחו"ל, מה שמעורר את הצורך לגלות את אותם ביטויי מפתח. אם נוכל לדעת מה הגולשים כותבים ואיזה ביטויי מפתח הם כותבים כשהם מחפשים משהו שקשור לתחום שלנו, יהיה לנו הרבה יותר קל לקדם את האתר שלנו בגוגל. למעשה, אותם ביטויי מפתח הם אלה שגורמים לכך שאנשים יכנסו לאתר שלנו, וזה גם ההבדל בין אתר שמופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל ובין אתר שמופיע בעמוד האחרון. 

איך מבצעים חקר ביטויי מפתח? 

עכשיו, אחרי שאתם מבינים את החשיבות של העניין הזה, ברור שאתם רוצים גם לדעת איך עושים את זה. איך חוקרים את ביטויי המפתח ואיך נוכל להיות בטוחים שאנחנו יודעים מה באמת הגולשים מחפשים? ההיגיון הבריא לא תמיד עוזר כאן ולכן כדאי שתדעו שיש לא מעט כלים שעומדים לרשותנו בנושא הזה. כיוון שמדובר על אינטרס שמשותף כמעט לכל אדם שיש לו אתר אינטרנט, ברור שיש גם כלים רבים שבהם ניתן יהיה לעשות שימוש כדי להבין מה כולם מחפשים. אחד מהכלים הללו הוא UBERSUGGEST ובהחלט מדובר על כלי ששווה להכיר. לפני הכול, מדובר על כלי שעובד בחינם וכל עוד הוא כזה, למה לשלם על כלים אחרים? שנית, הוא מציע רשימה של מילות מפתח בהתבסס על המתכנן של גוגל ועל השלמה אוטומטית. מה שמיוחד בכלי הזה, זו העובדה שהוא יודע להציג הערכה מאוד מדויקת של מספר מחפשים ואפילו את מספר הלחיצות עבור תוצאות מסוימות. 

קונסולת החיפוש GOOGLE SEARCH CONSOLE

מדובר על אחד מהכלים הכי משמעותיים שיש היום בתחום חקר ביטויי המפתח והוא למעשה מצליח לספק לנו תמונת מראה של האתר שאנחנו מנהלים. בעזרת הכלי החשוב והמשמעותי הזה אפשר לראות בצורה חד משמעית את כל החיפושים שהובילה אל האתר שלנו, ובנוסף, כמה חשיפות היו לכל ביטוי. זה משמעותי ביותר כי כך אפשר להבין האם ביטוי שעד היום השקענו בקידום שלו הוא באמת משמעותי יותר לעומת ביטויים אחרים או לא. בצורה כזאת תוכלו להחליט האם אתם רוצים להמשיך ולקדם אתר מסוים או שעדיף לכם לבחור ביטויים אחרים שיכולים להוביל לאתר שלכם יותר ויותר אנשים. 

האם ניתן לבצע חקר ביטויי מפתח לבד? 

האם כדאי לי לבצע חקר ביטויי מפתח בעצמי?
האם ניתן לבצע חקר ביטויי מפתח לבד?

כמובן שאתם יכולים לקרוא היום מידע רב מאוד בכל מה שקשור לחקר ביטויי מפתח. בנוסף, אתם גם יכולים לראות סרטונים שעוסקים בנושא ולכן אין ספק שתוכלו לנסות לעשות את זה לבד. עם זאת, בפועל זה לא כל כך פשוט, כן בפועל חקר ביטויי מפתח זה עניין דינאמי. כלומר, אם עשיתם מחקר כזה לפני שנתיים זה לא באמת אומר שום דבר על מצב האתר שלכם היום. זה לא אומר שאותן מילות מפתח יכולות להוביל את הגולשים גם היום להיכנס דווקא לאתר שלכם, כי אולי דברים השתנו בזמן שלא בדקתם את המצב. בנוסף לכך, כל מה שקשור לחקר ביטויי מפתח, כפי שראינו, כולל כלי מחקר שמשתנים ולכן חשוב מאוד להישאר מעודכנים כל הזמן בכלים הכי מתקדמים שיש. 

מחקר מקצועי מוביל לתוצאות טובות יותר 

בנוסף לכל מה שכבר ציינו, כאשר מדברים על חקר ביטויי מפתח מדברים על זמן רב שצריך להשקיע בנושא. לכן, אם חשבתם שתוכלו לעשות את חקר ביטויי המפתח ככה סתם, תוך כדי עוד הרבה משימות אחרות שאתם עושים, כדאי שתדעו שזה לא בדיוק כך. כדי לבצע מחקר מילות מפתח, ולא משנה על איזה תחום מדובר, יש צורך בידע רב ובניסיון. צריך גם לא מעט זמן להשקיע בעניין הזה כי אחרת כל מחקר שתעשו יהיה חצי-עבודה ולא יוביל לתוצאות מספיק אמינות וטובות. זו הסיבה שבגללה, אם אתם באמת רוצים לעשות שינוי כזה או אחר באתר שלכם ואם אתם באמת רוצים שאנשים יתחילו לדעת שאתם קיימים, כדאי שתפנו אל הטובים ביותר בתחום. מי שעוסק בענף הזה יוכל לבצע עבורכם מחקר של מילות מפתח כולל ביטויים, תובנות והחלטות שכדאי יהיה לקבל בהמשך הדרך. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים מה הגולשים מחפשים וכך האתר שלכם יצליח יותר ויותר. 

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה