שיווק ברשתות חברתיות

תוכן עניינים

מתעניינים בשיווק ברשתות חברתיות?

השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם האפשרי

שיווק ברשת החברתית

שיווק ברשתות חברתיות הוא היום מה שהייתה פעם כיכר העיר או מדורת השבט. זהו המקום אליו כולם מתכנסים כדי לשמוע מה קורה, ליצור קשרים וחברויות, ולשתף את המחשבות והעמדות שלהם. עבור עסקים קטנים כגדולים, נוכחות במדיה החברתית היא הכרחית עבור קידום ושיווק העסק. איך קידום במדיה החברתית עובד, מה העקרונות המנחים ואיך עושים זאת נכון? על כך בכתבה הבאה.

הרשת החברתית – עידן חדש של פרסום ושיווק

היום כבר ברור לכולנו שאנחנו בעיצומה של מהפכת מידע חסרת תקדים, אשר לאחריה החברה האנושית תיראה אחרת לגמרי. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בתוך המהפכה הזו הוא עלייתן של רשתות חברתיות כאחד מערוצי התקשורת המובילים, ולעיתים אף העיקרים, עבור מיליארדי בני אדם. קשה להקל ראש באופן בו התקשורת האנושית השתנתה ובמשמעות שיש לשינוי זה בכל תחומי החיים. עבור עולם הפרסום והשיווק, מדובר במהפכה שיצרה דרכים שונות וחדשות לתקשר עם לקוחות, לבנות מותג ולהגדיל מכירות. השינוי העיקרי נובע מהיכולת המדהימה של רשתות חברתיות לפלח את הקהל, לנתח את ההרגלים שלו ולמקד את הפרסום בצורה שלא הייתה אפשרית עד כה. מה שמדהים בכל זה, הוא שכל הכלים המתקדמים האלו אפילו יותר זולים מהכלים המסורתיים.

שיווק ברשתות חברתיות – מאיפה מתחילים?

ההבדל העיקרי והמשמעותי בין שיווק ברשתות חברתיות לקידום בערוצים אחרים הוא האופי של התוכן המקודם. מדיה חברתית כשמה כן היא, מרוכזת באלמנט החברתי ובקשרים הבין אישיים בין החברים ברשת. על כן, הופעה של מודעה פרסומית כללית ומאוד ״מכירתית״ ישר מעוררת את תחושת הזיוף אצל הגולשים והם נרתעים ממנה. לעומת זאת, כדי באמת להצליח בשיווק ברשתות חברתיות יש לנקוט אכן גישה יותר חברתית. להעלות תוכן יותר אישי, תוכן שהוא קודם כל מעניין ורק אחר כך שיווקי, ולחפש את המפגש הישיר עם הגולשים. כל מפגש מוצלח כזה יניע קשר בעל סיכויי הצלחה גבוהים הרבה יותר מאשר חשיפה סתמית של גולש אל העמוד או המודעה. בנוסף, ברגע שגולשים יוצרים אינטראקציה עם התוכן, הרשתות החברתיות נוטות להגדיל את תפוצת התוכן ובכך הוא הופך לוויראלי.

מתעניינים בשיווק ברשתות חברתיות?

השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם האפשרי

איך לבחור את הרשת החברתית הנכונה?

עוד מאפיין משמעותי של הרשתות החברתיות הוא קיומן של רשתות שונות ומגוונות בעלות מאפיינים וקהלים שונים. כל קמפיין שיווק ברשתות חברתיות צריך להתחיל בשאלה – אילו רשתות חברתיות מתאימות לי? אין שום סיבה לנסות לכוון לכל הרשתות הקיימות, וקמפיין מוצלח יכול להיות גם קמפיין מאוד ממוקד ברשת אחת, שמהווה מוקד עבור רוב קהל היעד של העסק. על כן, כדאי להכיר היטב את העסק, את קהל היעד, וכן לגבש יעדי פרסום ברורים ומוגדרים. בנוסף, חשוב להבין כמובן את ההבדלים בין הרשתות. פייסבוק הינה הרשת הגדולה ביותר והכללית ביותר ותתאים למרבית המוצרים והקמפיינים, אינסטגרם היא רשת יותר צעירה ומבוססת בעיקר על תוכן ויזואלי, טוויטר יותר ממוקדת בתוכן קצר ובטרנדים חמים, לינקדאין היא רשת מקצועית יותר, ויוטיוב מושלמת עבור תכני וידאו.

שיווק ברשתות חברתיות ככלי לקידום אורגני


עוד יתרון מעניין של קידום במדיה חברתית הוא היכולת של קידום זה לתרום גם באפיקים אחרים. יצירה של עמוד מותג חזק ברשתות חברתיות, קיומן של אינטראקציות רבות סביב העמוד ותנועה גדולה של גולשים, יובילו לכך שהעמוד יזכה לתפוצה גם מחוץ לרשת החברתית. גוגל, בתור מנוע החיפוש העיקרי ברשת, יודע לזהות עמודי פייסבוק מצליחים, ועל כן יספק אותם בתוצאות החיפוש המתאימות, שכן עמוד מוצלח הוא כנראה בעל ערך באותו תחום.

רימרקטינג, זה עובד


היום, האופן בו אנחנו רואים פרסומות הוא שונה לגמרי מהפרסום הקלאסי, שאפשר לראות כמה הוא דועך ונעלם. פעם, אנשים היו מסתכלים בלוחות מודעות, היום רוב הפרסומות כבר מגיעות אלינו דרך הרשתות החברתיות. לא משנה בן כמה הבן אדם יכול להיות, היום בעזרת הטכנולוגיות והאלגוריתמים שנמצאים ברשתות, ניתן להציג תוכן מותאם אישית לכל צופה וצופה, כך שגם אם רוצים וגם אם לא – בסוף התוכן מגיע למי שהוגדר שיגיע אליו.

אל תסגרו לעצמכם הזדמנויות פרסום


הרי כולנו שומעים שעסקים מהכי חדשים ועד הכי מוצלחים עובדים בשיטת פרסום שנקראת "מפה לאוזן" וכמובן שהיא מעולה, אך בעידן שלנו יש לנו כל כך הרבה יותר מקומות להפיץ בהם על העסק\מיזם\רעיון שלנו. כשהגענו למקום שבו התחרות כל כך גדולה, אף אחד לא יכול להרשות לעצמו להשתמש בנתיב אחד של פרסום. בדיוק מהסיבה הזאת, אנחנו עובדים בשיטה שמגבירה נוכחות, בכל מקום אפשרי בו הקהלים שלכם נמצאים על בסיס יומי ואף שעתי.

שטחי הפרסום ברשת החברתית בהם אנחנו מתמחים


כמו שתוכלו לראות, אנחנו שמים דגש על הפלטפורמות הכי פופולריות כרגע. המטרה שלנו היא להביא כל אחד ואחת למקום בו הגלישה ברשתות החברתיות הופכת ממקור צריכה של תוכן למקום בו תוכלו לראות בדיוק איך מתממש הפוטנציאל הרווחי מהשימוש בפלטפורמה

מה אנחנו מציעים

כתיבה שיווקית

שירות של כתיבת מלל לפוסטים, סטורים ,מודעות וכו'. כתיבה מקצועית, מותאמת ופונה אישית אל הקהל שלכם.

עיצוב מדיה

עיצוב גרפי, עריכת וידיאו וסטילס, באנרים, קאברים, כל מה שצריך למטרת קידום מקצועי ומותאם כמה שיותר לקהל.

תחזוקה שוטפת

העלאת תכנים, פתיחה\מיטוב דפים ופרופילים קיימים, פיקוח על מימוש תוכנית הקידום כפי שנקבעה, הפקחת לקחים למטרת שיפור וייעול של תהליך הקידום.

בניית אסטרטגיה

תכנון מוקדם לכל תהליך הפרסום - בין אם יהיה אורגני ובין אם יהיה ממומן. חקר מתחרים , חקר קהלי יעד, חקר מגמות והתנהגות של קהלים וכ'ו.

ניהול קמפיינים

בניית קמפיינים מכל הסוגים שקיימים מותאמים למטרת תהליך הקידום, פילוח וניתוח הקהלים למיצוי מייטבי של תקציב הפרסום.

מיתוג

עיצוב לוגו, עיצוב מותאם וייחודי לדפים ברשתות החברתיות, תבניות לפרסומים עם עיצוב גראפי. בניית מוניטין בזכות יצירת קירבה ואמון במותג.

מתעניינים בשיווק ברשתות חברתיות?

השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם האפשרי

אסטרטגית שיווק ברשתות חברתיות בהתאמה אישית


כולנו נולדנו שונים, בדיוק בגלל זה תמיד ניתן לראות נוי בכל אחד ואחת. כמו שאנשים הם שונים, עסקים\רעיונות\מיזמים גם כן יהיו שונים וייחודיים, גם אם זה נעשה בדיוק לאותה מטרה. מהסיבות הללו, כל אחד ואחת צריכים אסטרטגיה מותאמת אישית שאותה בונים בתכנון רב, בשיתוף פעולה מלא ומסירות, למטרות וליעדים שנקבעו מראש.

שיווק ברשתות חברתיות הוא חשיבה לטווח הרחוק


כל פעולה שלא עשיתם היום יש סיכוי גבוה שלא תוכלו לחזור עליה. תוציאו דף ועט ותתחילו לרשום! אספנו לכם את המאמרים הכי איכותיים, ככה שגם תיהנו מהקריאה וגם תמצאו מידע שימושי להמשך הדרך. סיימתם לקרוא? השאירו תגובה. כל מקום הכי קטן שאתם נמצאים בו מעצים את החשיפה שלכם.

נשמח לשתף אתכם את הידע והניסיון שלנו


עבודה מרובה, חקר מעמיק, זמן, זיעה ודם. אלו היסודות שהביאו אותנו עד לכאן. אצלנו תוכלו לקבל הרבה מאוד אינפורמציה חדשה ומעמיקה בתחום המדיה החברתית, כי אנחנו מאמינים שבעזרת האינטרנט – כל אחד ואחת יכולים להפוך למקצוענים בתחום בו יבחרו לעסוק. אז אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בכל הידע והאינפורמציה שיש בפנינו, תיישמו ותגדלו!

הישארו מחוברים

תמיד תרגישו חופשי לדבר איתנו בכל מקום ובכל עת, אנחנו כאן בשבילכם. שימו לב שבכל אחד ואחת מהפלטפורמות לא בהכרח יעלה אותו התוכן, בכל פלטפורמה יש את הייחודיות שלו.

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

כתבות נוספות

איך עושים פרסום בפייסבוק?

אז רק לפני שניכנס לכל העולם העצום של פייסבוק ונוכל להבין איך עושים פרסום בפייסבוק, תחילה עלינו להכיר ולהבין מספר דברים חשובים כמו איך עובדת

שימוש מוגזם ברשתות החברתיות

שימוש מוגזם ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות החברתיות ? יכול להיות שהגזמתם! מאמר אורח מאת אביב קלטמן חדש! פריטים נבחרים מקולקציית קיץ 2020 ענבל, בת 18, 1.70 ס"מ, 65 ק"ג,

תגית קנוניקל, כל מה שצריך לדעת!

תגיות קנוניקל (Canonical tag) תגית קנוניקל נתמכת על ידי מנועי החיפוש הגדולים מאז תחילת 2009, אך למרות היתרונות שהיא מציעה גם למפעילי אתרים וגם למשתמשים,

פרסום באינסטגרם: מדריך למשתמש העסקי

פרסום באינסטגרם האשטאגים באינסטגרם פרסום באינסטגרם, האשטאגים הם אמצעי מדהים להגדיל את כמות החשיפות של הפרסומים והמותג שלנו. ניתן למצוא פרסומים של אנשים ומותגים אחרים

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!