ייתכן שלא פעם יצא לכם להיתקל במונח "דף נחיתה". בייחוד אם אתם בעלי עסקים, אנשי מקצוע, או מקדמי אתרים. הוא הפך בשנים האחרונות למעין הכרח וחובה בכל עסק, לא משנה באיזו נישה או תחום התמחות. דף נחיתה הוא לא פחות מאחד הכלים החשובים ביותר שקיימים בימינו, עבור בעלי עסקים וחברות שבוחרים לקדם את עצמם באמצעות קידום ממומן בזירה הדיגיטלית. זה כמובן נוגע לקידום ושיווק של מודעות בפלטפורמות השונות. בין הפלטפורמות בהן תוכלו לקדם את הדף שלכם נמצאות גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, ובעצם כל פלטפורמת פרסום אחרת שקיימת ברשת.
אז מה זה בעצם דף נחיתה?
דף נחיתה, או באנגלית – Landing Page – הוא דף אינטרנט יחיד. הוא משמש בעיקר עסקים, חברות, בעלי מקצוע, מקדמי אתרים, ובעצם כל אחד שמעוניין לשווק ולפרסם את השירות או המוצר שלו ברשת האינטרנט. הגולשים שלכם "נוחתים" בדף הנחיתה שלכם, ממש בדיוק כפי שהשם שלו מרמז. אז מה זה אומר בעצם בפועל? ובכן, במילים פשוטות, ניתן להתייחס אל דף נחיתה כאל מעין ברושור דיגיטלי, מדויק ומרוכז במיוחד. אתם יכולים לאסוף באמצעותו לידים לעסק שלכם, לזכות בחשיפה ולהגדיל את הפוטנציאל של העסק לקבל כמה שיותר מכירות. דף נחיתה מציג לגולשים שלכם באופן ממוקד את המידע החשוב ביותר אודות העסק שלכם והשירותים שאתם מציעים. הוא בעצם מעניק באופן היעיל ביותר לגולשים שלכם מידע קצר וקולע אודותיכם. ככל שדף הנחיתה שלכם יהיה יותר ייחודי ויבדיל אתכם משאר המתחרים שלכם בשוק, ככה אנשים יכולים לזכור אתכם הרבה יותר בקלות, ואחר כך גם לחזור אליכם בעת הצורך.
נשמח לתת לך את ההצעה הכי נכונה לעסק שלך
מה המטרה העיקרית ביצירת דף נחיתה לעסק?
עכשיו כשהבנו מהו בעצם דף נחיתה, חשוב להכיר את המטרות העיקריות שלו. דף נחיתה נועד בעיקר עבור שימוש בקמפיינים שיווקיים של קידום ממומן. מעבר לכך, הוא גם משמש למכירה של מוצר או שירות מסוים שאתם מקדמים. בין המטרות העיקריות שלו יהיו איסוף של רשימת לידים חמים עבורכם, הרשמה של הגולשים שלכם לשירות שאתם מציעים או רכישה של מוצר אחד ספציפי. דף נחיתה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום והשיווק של כל עסק, מוצר או שירות בזירה הדיגיטלית בימינו. הוא קיים במטרה להניע את הגולשים שלכם וכל מי שנחשף אליו לפעולה כלשהי שאותה בחרתם והגדרתם מראש. זו יכולה להיות הצטרפות לרשימת התפוצה שלכם, השארת פרטים להמשך התקשרות, קבלת מידע אודות העסק, הורדה של תוכנה או קובץ מסוים; וכמובן גם רכישה של המוצר או השירות אותו אתם מקדמים באמצעות הדף שלכם. הרעיון העיקרי מאחורי בניית דף נחיתה לעסק הוא בעצם ליצור עמוד אחד מרוכז וממוקד, שהמטרה העיקרית שלו היא לגרום לכמה שיותר מהגולשים בעמוד שלכם לבצע את פעולות ההמרה שהגדרתם להם מראש. כאשר בונים דף מסוג זה, חשוב מאוד לוודא שאתם משלבים בו את כל המידע הדרוש והחשוב אודות העסק או השירות שלכם. בסופו של דבר, דף הנחיתה שלכם צריך להיות אינפורמטיבי, אטרקטיבי ומועיל לגולשים בו; שבסופו של דבר יכולים להפוך ללקוחות שלכם.
כיצד דף נחיתה איכותי ומקצועי צריך להראות?
ישנם כמה אלמנטים מרכזיים שהוא צריך לכלול בתוכו. מעבר למה שציינו קודם – מידע אודותיכם, פרטי התקשרות, הרשמה לניוזלטר ומכירת המוצר או השירות שלכם; הוא גם חייב להיות בעל עיצוב מושך, להראות מקצועי, להיות קל לניווט וכמובן גם להניע את הגולשים שלכם לפעולה הרצויה באופן ברור וממוקד. המבקרים שלכם בדף צריכים להבין בקלות מה אתם מציעים להם, ומה עליהם לעשות על מנת שיוכלו לקבל את מה שאתם מציעים. הסבירו להם באופן פשוט וברור, מדוע עליהם לרכוש דווקא את השירות או המוצר שלכם, את כל היתרונות שהוא טומן בחובו, וכיצד הוא יכול לשפר את איכות חייהם לטובה. על מנת שתוכלו להפוך את דף הנחיתה שלכם לאפקטיבי הרבה יותר, חשוב לוודא שהוא כולל את כל המרכיבים החיוניים והאלמנטים החשובים שכל דף נחיתה איכותי צריך.
ריכזנו עבורכם את התכונות העיקריות של דף נחיתה טוב ומקצועי:
עיצוב אטרקטיבי ומקורי
דף הנחיתה שלכם צריך להיות בעל עיצוב מקורי, אטרקטיבי וכמובן גם כתוב היטב. הוא גם צריך להיות קל לקריאה והבנה, להיראות מקצועי ולמשוך את העין. העיצוב של הדף שלכם חייב להיות איכותי. זהו הדבר הראשון שהגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם ישימו לב אליו. כך הם בעצם יגבשו את הדעה שלהם עליכם, לפי איך שהדף שלכם נראה. בעולם הטכנולוגי והמתקדם של היום, הנראות של דפי מדיה, אתרים ודפי נחיתה היא חשובה מאוד. לעיתים היא אף תקבע האם הגולשים שלכם ימשיכו לגלול להמשך הדף עד ההצעות השיווקיות שלכם. ככל שהדף שלכם יהיה מעוצב בקפידה באופן מקצועי, יהיה כתוב באופן נכון, שיווקי וממוקד, – הסבירות שהגולשים שלכם ישאירו בו את הפרטים שלהם עולה משמעותית. כך הוא גם כמובן יחשב לדף שיכול להמיר טוב יותר.
נשמח לתת לך את ההצעה הכי נכונה לעסק שלך
קל לניווט, מושך ותמציתי
בנוסף לעיצוב שלו, דף נחיתה איכותי ומקצועי צריך להיות גם קל מאוד לניווט, ולהיות כמה שיותר מסודר. התוכן של הדף שלכם צריך להיות ממוקד, אינפורמטיבי ואטרקטיבי. הוא צריך לכלול מידע ברור ותמציתי שיהיה שימושי למבקרים שלכם. נסו להימנע מלהעמיס יותר מדי מידע על הגולשים שלכם. זה עלול לגרום להם להירתע מכמות המידע והמלל, ופשוט להמשיך למקומות אחרים. אז איך גורמים לדף להיות מושך ותמציתי במיוחד? ובכן, בכדי לעשות זאת באופן אידאלי, אתם יכולים להשתמש בקישורים פנימיים בדף שלכם. הקישורים צריכים להוביל את הגולש ישירות למקומות שונים ומרכזיים בדף. חשוב מאוד שהדף שלכם יהיה פשוט, מקורי, מושך, מעוצב ותמציתי. כך אתם יכולים להגביר את הסיכוי שהגולשים שלכם יקראו אותו עד סופו. כך גם יותר סביר להניח שהם גם ימשיכו במורד המשפך השיווקי שלכם ויבצעו את הפעולה הרצויה.
הנעה חזקה וברורה לפעולה
אלמנט מרכזי ואף קריטי , הוא הנעה חזקה וברורה לפעולה. ברוב המקרים, כפתור ההנעה לפעולה יחזור על עצמו כמה פעמים לאורך הדף. הפריסה הפופולרית ביותר של כפתורים אלו בדפי נחיתה היא כפתור אחד לאחר כמה פסקאות (יחסית בהתחלה), אחד באמצע הדף ואחד נוסף בסופו. האחרון לרוב יהיה המכריע ביותר. כך אתם בעצם מעניקים לגולשים שלכם כמה וכמה הזדמנויות לבצע את פעולות ההמרה שתכננתם. מעבר לכך, אנשים המגיעים לדף הנחיתה שלכם צריכים לקבל הסבר מדויק לצד הנחיות מפורטות של מה יהיה עליהם לעשות – צעד אחר צעד – על מנת שיוכלו לרכוש ולקבל את מה שאתם מציעים. הרבה מקדמי אתרים ובעלי עסקים שבונים דף נחיתה, לא מנגישים לגולשים שלהם את ההנעה לפעולה באופן ברור מספיק. כלומר, ההוראות של מה לעשות הלאה לא מפורטות מספיק, והלקוחות הפוטנציאליים שלהם נותרים מבולבלים, ובסופו של דבר נוטשים את הדף. על מנת שתוכלו להבטיח שזה לא יקרה לכם, חשוב מאוד שההנעה לפעולה שאתם משלבים בדף הנחיתה שלכם תהיה חזקה, ברורה וממוקדת.
אספו יותר לידים והגדילו חשיפה לעסק
דף נחיתה מקצועי ואיכותי לעסק שלכם, מאפשר לכם למקד את השיווק שלכם באופן מדויק. זהו המקום שלכם לנסות ולשכנע את הגולשים מדוע כדאי להם לרכוש את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. בדף אתם יכולים לפרט את כל היתרונות של מה שאתם מקדמים, להוסיף ביקורות חיוביות לצד הוכחה חברתית מלקוחות שקנו את המוצר/שירות שלכם, להוסיף לו סרטון או תמונות ממחישות, וכמובן, לעודד את הפעולה שאתם רוצים שבסופו של דבר הם יבצעו. רכישה, הורדה, הרשמה, חיוג ישיר או השארת פרטי התקשרות. יתרון משמעותי ביותר של דף נחיתה, הוא שבאמצעותו אתם יכולים לאסוף לידים (פרטים של גולשים) ולחזור אליהם לאחר מכן. כך אתם יכולים להשתמש בכלי נהדר זה על מנת ליצור מקרב אל מול הלקוחות העתידיים שלכם, להעניק להם את המענה שהם צריכים בכדי שיבצעו רכישה, וגם כמובן לבצע רימרקטינג בחלוף הזמן.
לסיכום, דף נחיתה יכול להתאים לכל עסק, לא משנה באיזו נישה או תחום. חשוב שהוא ישלב בתוכו את כל הפרטים החשובים אודות העסק, המוצר או השירות שלכם. דף הנחיתה שלכם צריך להיות מעוצב היטב, להראות אטרקטיבי, להיות תמציתי וקל לניווט, ובסופו של דבר גם להניע את הגולשים שלכם לפעולה שאתם רוצים שיבצעו. הרשמה, הורדה, קנייה ועוד. גם העסק שלכם צריך דף איכותי ומקצועי! צוות המומחים שלנו ב SeoNpoint יבנה עבורכם דף נחיתה ברמה גבוהה, שיעזור לכם להגדיל חשיפה בעסק, לקבל לידים, ובסופו של דבר גם להגדיל מכירות. דברו אתנו כבר עכשיו והדף שלכם בדרך אליכם.