fbpx

5 טיפים – פרסום יעיל בפייסבוק

יכול להיות שאתם כבר מפרסמים בפייסבוק, יכול להיות שאתם רק מתכננים להתחיל לפרסם בפייסבוק אבל, פרסום יעיל בפייסבוק הוא לא משהו שכדאי לדלג עליו. אספנו עבורכם 5 טיפים מומלצים על ידי המשווקים המומחים שלנו כאשר מפרסמים בפייסבוק. המשווקים שלנו התייחסו בעיקר לחשיבות קבוצות, תיוגי מיקום, האשטאגים, מידות מדיה והנעה לפעולה.

פרסום יעיל בפייסבוק בעזרת שימוש בקבוצות

פייסבוק מציעה לנו מקום לאגד בו אנשים עם תחומי עניין משותפים, אליהם נוכל להתחבר, לנהל שיחה ואפילו להפוך לחברים. לרוב, יהיו חוקים שקבעו הבעלים של הקבוצה, משם אפשר לדעת מה מותר ומה אסור לעשות בקבוצה. יש קבוצות שהבעלים שלהם קבעו כי יש צורך במילוי שאלון ואישור שלהם על מנת להצטרף. קבוצות פייסבוק הן מקום נוסף לשתף בו את התכנים שלנו (הכל כמובן בהתאם לתנאים של הקבוצה) וכתוצאה מכך להגדיל את החשיפה של המותג. נוכל לשתף פוסט לא רק בקבוצה אחת, אלא, בכל קבוצה המאשרת את התוכן שנרצה לשתף (יש קבוצות בהם פרסומים של חברים מחויבים באישור ההנהלה).

חשיבות תיוג מיקום

אמצעי נוסף, פרסום יעיל בפייסבוק הוא להראות את הפרסומים שלנו לגולשים המחפשים פרסומים של המותג שלנו ושל אנשים אחרים שתייגו מיקום בפרסומים שלהם. מראה על מעורבות עם הגולשים, אמינות של המותג ותמונות מהעסק הפיזי אם קיים. נמליץ לתייג מיקום אם קיים ואם זה אכן רלוונטי לפוסט. 

חשיבות האשטגים

האשטאגים הם דרך ליצור קישורים אליכם בפייסבוק כמו גם ברשתות חברתיות אחרות. אם אתם שואלים את עצמכם 'מה, זה פייסבוק, לא ראיתי הרבה אנשים שמים האשטאגים בפרסומים, זה עובד בכלל?' אז התשובה היא כן. אמנם לא כמו באינסטגרם או בטוויטר, אך לא נרצה לוותר על האפשרות הזאת אשר מגדילה לנו את הפוטנציאל לחשיפה רחבה יותר. כשנחשוב איזה האשטאגים להוסיף, ננסה לחשוב על שני האשטאגים אשר יעזרו לנו לתייג את הפוסט טוב יותר ואת שם המותג שלנו. דוגמה לפוסט של מותג ציוד ספורט אגרוף: #שםהמותג #כפפותאגרוף #הכיחזקבקרב. האשטאגים אלו יעזרו לגולשים לזכור את המותג טוב יותר כמו כן, דרך נוספת למצוא את הפרסומים שלנו. מומלץ לגוון ולנסות מגוון של האשטאגים כדי למצוא את המתאימים ביותר עבורכם ועבור הקהל שלכם. 

חשיבות מידות מדיה לפרסום יעיל בפייסבוק

כאשר מעלים סרטון או תמונה, צריך להבין שיש גדלים שונים לסוגים מסוימים של פוסטים. בפייסבוק למשל, גודל של פוסט הוא בדרך כלל ביחס של 1:1 בעוד שסטורי הוא ביחס של 9:16. ברגע שמתחשבים בגדלים, ניתן לנצל את מירב שטח המסך אשר הוקצב לנו. אנחנו מנצלים את כל המשאבים הניתנים לנו, תפסנו את תשומת ליבם של הגולשים והעלנו את איכות הפרסום. כתוצאה מכך, ישנה סבירות גבוהה יותר לקבל חשיפה רחבה הרבה יותר. אם נזכור שפייסבוק תעדיף להראות למשתמשים שלה את התוכן הכי איכותי שאפשר אז נשאף כמעט תמיד להתחשב במידות המדיה לפרסומים שלנו. 

חשיבות הנעה לפעולה

באנגלית נקרא Call To Action. מתייחס למשפטי ציווי בפרסומים שלנו כמו: 'אהבתם? שתפו חברים', 'שתפו אותנו בתגובות מהי דעתכם על הנושא', 'תייגו את המצחיקים האלו' וכו'. נרצה להוסיף אותם כמעט בכל פוסט שלנו, כי אם לא נניע את הקהל שלנו, נקבל משמעותית פחות מעורבות וחשיפה, חשוב לזכור שאנחנו חייבים להיצמד לפרסום יעיל בפייסבוק. גולש אשר שם לייק או הגיב – סיכוי גבוהה יותר שיראו את הפוסט חברים של אותו גולש. הנעה לפעולה מערבת את הקהל שלנו, גורמת להרגיש חלק מהעסק ואפילו לבצע בו שינויים (למשל 'איזה אמן תרצו לראות באירוע הבא שלנו א' או ב'?').

לסיכום

אלו הם חמישה טיפים מאוד חשובים לפרסום יעיל בפייסבוק אליהם נרצה להתייחס כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק . בזכותם, נוכל להשיג את מירב החשיפה של המותג שלנו ובזכות זה הרבה יותר מעורבות של הגולשים עם המותג שלנו.

יש לכם טיפים שהשגתם על הניסון שלכם הפרסום בפייסבוק? שתפו אותנו, תמיד נשמח לשמוע מה עבד עבורכם הכי טוב. צריכים עזרה עם פרסום בפייסבוק? פנו אלינו! רוצים עוד מידע על פרסום בפייסבוק? לחצו כאן!

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה