fbpx

בניית אתרים לעסקים

תוכן עניינים
בניית אתרים

בניית אתרים לעסקים זה הדבר שאנחנו עושים הכי טוב, חברתנו מציעה בניית אתרי וורדפרס רספונסיבים לעסקים, שיאפשרו לגולשים שלכם צפייה נוחה בכל מכשיר ממנו יתחברו. אצלנו הלקוחות נהנים משירות בניית אתרים מקצועי הניתן על ידי מגוון רחב של מומחים בתחום הגרפיקה, כתיבת קוד, בניית אפליקציות, כתיבת תוכן ועוד. הצוות שלנו ישמח לבנות לכם אתר רספונסיבי שייתן מענה ללקוחות שלכם.
אנחנו נבנה לכם אתר שיציג את העסק שלכם בצורה הכי מקצועית שיש,
בדגש על חווית משתמש UX – UI ובהתאמה מלאה למכשירים ניידים וטאבלטים.
עם הידע שלנו בבניית אתרים חווייתיים למשתמש והחזון שלכם, נוכל להקים עבורכם אתר שיהיה אבן דרך המשמעותית ביותר עבור העסק שלכם, בכניסה לעולם הדיגיטלי.

בניית אתרים שזוכרים

ישנן פלטפורמות רבות לבניית אתרים לעסקים, היעילה והפופולרית ביותר ביניהן היא wordpress, ובה אנו משתמשים על מנת ליצור את האתר המושלם עבורכם. ובכל זאת, למה wordpress?

ב-wordpress קיימים מאפיינים ייחודיים שאתר העסק שלכם חייב להכיל:

  • כל אתרי ה-wordpress שלנו הם רספונסיבים, כלומר, מתאימים אוטומטית למחשב, לטלפון ולטאבלט, דבר שיחסוך לכם זמן וכסף רב.
  • המערכת בנויה על בסיס קוד פתוח, מה שאומר שהיא גמישה לשינויים ועידכונים על פי הצרכים שלכם ואפשרויות השימוש בה הן בלתי מוגבלות.
  • אתרי wordpress מותאמים לקידום כמו כפפה ליד, זאת בזכות תפעול קל, התעדכנות מהירה ותוספים שונים המתאימים בדיוק לכל צרכי הקידום האורגני.

כרטיס ביקור דיגיטלי זה בניית אתרים?

בניית אתרים מכילה בתוכך מגוון סוגים של אפשרויות עבור העסק שלך, לדוגמא כמה פעמים מישהו נתן לכם כרטיס ביקור ופשוט איבדתם אותו? הרבה בלי עסקים עדיין תקועים עם החתיכת נייר הזאת שברוב הפעמים נזרקת לזבל מיד לאחר המפגש, לכן כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה הפתרון האפקטיבי ביותר עבור העסק שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה אתר דף אחד שבתוכו קיימים כל הדרכים המהירות ביותר ליצור קשר עם העסק שלכם.
יתרון ברור של הכרטיס ביקור הדיגיטלי הוא האפשרות להנגשה של העסק שלכם ללקוח בצורה נוחה ועניינית ומהירה ביותר, כך שכל המידע שתרצו להציג יהיה נגיש ללקוחות שלכם במסך אחד בצורה ממוקדת. לרוב כרטיס ביקור דיגיטלי יכלול מס' טלפון, כתובת, שעות פתיחה וקישורים לרשתות החברתיות בהם העסק שלם פעיל.

דף נחיתה

כשמו כן הוא "דף נחיתה" הוא למעשה דף האינטרנט שבו ינחתו הלקוחות שיאספו מהקמפיינים הממומנים.
בין אם תפרסמו בפייסבוק, גוגל, טאבולה וכו' תוכלו לבצע איסוף לידים על ידי דפי הנחיתה שלכם תוך מעקב קפדני אחרי הלקוחות המבצעים פעולות כאלה ואחרות בדף שלכם על ידי הטמעת תגי מעקב שלא נרחיב עליהם עכשיו.
דפי נחיתה יכילו לרוב מידע ממוקד אודות מוצר או שירות.
בשונה מבניית אתרים תדמיתים המציגים מגוון רחב של שירותים, בדף נחיתה תרצו להתמקד במוצר יחיד, עם טקסט ענייני על מנת להביא את הגולש לריכוז מלא במוצר שאותו תרצו למכור לו וכך למעשה לאסוף כמה שיותר לידים שיהיו מעוניינים במוצר או השירות שלכם באופן מידי מה שנקרא "לידים חמים".
החשיפה של דפי הנחיתה נעשית כמעט תמיד דרך פרסום ממומן במגוון הפלטפורמות הקיימות כמו גוגל פייסבוק וכד'

אתר דף אחד

כיום העניין של אתר דף אחד הולך ומתעצם, אתר דף אחד/ אתר גלילי הוא למעשה אתר אינטרנט שכולו נמצא בכתובת אחת ללא מעברים מיותרים בין הדפים.
באתר דף אחד תוכלו להציג ללקוח שלכם את כל מה שרלוונטי עבורו בצורה זריזה ועניינית ממש כמו סיפור שנגלל בין כמה מסכים. היתרונות הבולטים ביותר של אתר דף אחד הם הקלות שבה נוכל להראות לגולשים שלנו את כל התוכן הרלוונטי עבורם, בנוסף לכך יש את עניין הלידים שיכנסו בקלות רבה יותר באתר שהוא ממוקד תוכן ומטרה והדבר החשוב ביותר הוא שקל מאוד לתחזק את האתר.

בניית אתרים מרובי דפים

הוא למעשה אתר המפרט אודות העסק שלכם בצורה רחבה הרבה יותר, מה שיכלול לרוב כמות עמודים גדולה יותר וזמן השקעה גדול יותר אתר מרובה עמודים מיועד עבור עסקים שרוצים לתת לגולשים שלהם קצת יותר.. כלומר תוכן מפורט מאוד אודות השירות או המוצר אותו אנחנו מספקים, מאמרים על נושא שקשור אל העסק שלכם על מנת לתת לגולש ערך מוסף והרגשה כי מדובר בחברה שיודעת על מה היא מדברת.

אז מה נצטרך כדי להתחיל לבנות אתר לעסק שלך?

ההכרות שלכם עם העסק שלכם חשובה לבניית האתר שלכם

נשמע מוזר אה?! אבל זהו אחד השלבים המעניינים ביותר ביצירת נוכחות דיגיטלית, נסו לדמיין את העסק שלכם בתור אישיות… איך הוא יראה לדעתכם? על מה הוא ידבר? מה הוא אוהב? על מה הוא חושב? מה הערכים שלו? האם הוא רגוע? כועס? שמח? התשובות לשאלות האלה יתנו לכם תמונה כללית וברורה על העסק שלכם שכמובן תעזור לכם להסביר לחברת בניית אתרים את החזון שלכם ואת איך תרצו שהאתר שלכם יראה או איך הלוגו שלכם יראה וכו'

כמה שאנחנו אוהבים סיפור טוב אה?!

הסיפור של העסק שלכם הוא דבר לא פחות חשוב מכל השאר, תרבות צריכה רגשית עולה על הכל, לכן הקדישו זמן לכתיבת הסיפור של העסק שלכם, חשבו על הרגע בו הכל התחיל… 
או מה גרם לכם לפתוח את העסק הזה? ומה הייתם רוצים להביא או לחדש בתחום שלכם?

אסטרטגיית שיווק מפורטת – "סוף מעשה במחשבה תחילה"

לא משנה מה תבחרו לעשות בחיים תמיד חשוב שתתחילו בתכנון מוקדם, במיוחד בתחום בניית אתרים. בתכנון נצטרך לכלול את כל המטרות והיעדים שאליהם אנחנו רוצים להוביל את העסק שלנו ולא פחות חשוב מהם הזמנים שנקדיש לכל מטרה ויעד.

על מנת לפשט את הדברים נחלק את אסטרטגיית השיווק ל 3 חלקים

ניתוח תוך עסקי

נתחיל בבחינה מעמיקה של כמות המכירות של העסק, הרווח של העסק, כמות לקוחות חוזרים, מתחרים רלוונטיים וכל פרמטר שיוכל לתת לכם מידע אסטרטגי על העסק שלכם, אחרי שסיכמתם את כל המידע תגיעו לשלב בו אתם מבינים מהם הנקודות החזקות של העסק שלכם ואת מה אתם צריכים לשפר וכמובן שיעלו לכם רעיונות על איך אפשר לשפר וזה מצוין, מיד בשלב הבא תתחילו להשתמש ברעיונות האלה.
לחלק מבעלי העסקים אומנם החלק הזה קצת מייגע אבל הוא בהחלט שווה את המאמץ.
מכיוון שמתחילים לחשוב על בניית אתרים או פיתוח אפליקציות לעסק חייבים לנתח ולהבין את המצב הקיים.

ניתוח אלטרנטיבות

אחרי שסיימנו לעבור על כל הדוחות הכספיים והנתונים הכללים של העסק יתחילו לעלות רעיונות על הדרכים בהם אפשר לייעל את העסק, במהלך הצפת הרעיונות חשוב להשים לב שלא "נתקע על רעיון" מבלי שבדקנו את כל היתרונות והחסרונות שלו והאם התוצאה של הרעיון תוביל אותנו באמת למטרה שאותה אנחנו רוצים.

סיכום האסטרטגיה השיווקית

האסטרטגיה השיווקית כמעט מוכנה ואתם בשלב האחרון שמורכב בחלקו הראשון מהשלב הקודם "ניתוח אלטרנטיבות" והחלק השני הוא פירוט מלא של התכנון האסטרטגי שלכם תוך התייחסות לכל המחלקות בעסק בנוסף לכך חשוב שתדגישו את המטרות של התכנון השיווקי בצורה ברורה ביותר כך שיוכלו להיות אמות המידה לאם הדברים התבצעו כמו שרציתם או שעדיין יש מה לתקן.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp

בואו נדבר על העסק שלכם!

אין סיבה שתשאירו את העסק שלכם מאחור, בואו נדבר עוד היום ונתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר.

תשמרו על קשר
המותג שלך הוא העסק שלנו

בואו נדבר ונראה איך אנחנו יכולים לקחת את המותג שלכם לשלב הבא

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה