fbpx

קידום בפייסבוק: כך תעשו זאת נכון

פייסבוק הפך לאחד הכלים החזקים ביותר שקיימים בימינו, לקידום ושיווק של עסקים. בעידן הרשתות החברתיות אין ספק שהפייסבוק נמצא אי שם למעלה בפסגת עולם הפרסום יחד עם מנוע החיפוש של גוגל. הוא בעצם אחת הפלטפורמות העיקריות לשווק כל מוצר, תוכן או שירות. קידום בפייסבוק הוא אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר שקיימות בשביל להגדיל חשיפה למותג שלכם. פייסבוק הפך מהר מאוד להיות למרחב של אפשרויות אינסופיות, גם ובעיקר בתחום הפרסום. מהסיבות האלו, לכן דף פייסבוק הוא דבר שאף בעל עסק לא יכול לוותר עליו.

הרשתות החברתיות הן הערוץ העיקרי לצרכנות במדיה. אחת מהפעולות החשובות ביותר בפרסום עסקים היא הקידום בפייסבוק. כפי שאתם בטח כבר יודעים, העולם העסקי תחרותי מאוד. אם אתם רוצים להצליח בתחום שלכם אתם חייבים לעמוד בפרמטרים והדרישות שלו. כדי שלא תישארו מאחור, אתם חייבים לגייס לקוחות חדשים כל הזמן; ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם. גיוס לקוחות מעולם לא היה פשוט יותר. היום הוא נעשה באמצעות שיווק ברשתות החברתיות ובעיקר קידום בפייסבוק. היא הרשת החברתית העיקרית והבולטת ביניהן. עד לפני כמה שנים טובות, בעלי עסקים רבים, לא ייחסו חשיבות לפייסבוק או לרשתות החברתיות בכלל. הם היו משקיעים אך ורק בקידום ממומן או אורגני. מהסיבה הזו, רשת הפייסבוק הפכה להיות ערוץ שיווקי קל, נגיש ויעיל.

פרופיל פרטי

כשאתם יוצרים פרופיל בפייסבוק, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. האחת היא פרופיל פייסבוק פרטי, והשנייה פרופיל פייסבוק עסקי. כמובן שחשוב שלכל עסק יהיה את העמוד העסקי שלו שאין בו דבר מלבד תוכן הקשור לעסק. אבל, באותה מידה, גם חשוב שאתם בתור בעלי עסקים או אתרים תדאגו שיהיה לכם גם פרופיל פרטי חזק. אתם יכולים להשתמש בו לפרסום שוטף בקבוצות השונות בפייסבוק, ליצור קשרים עם אנשים ולקוחות פוטנציאליים וכמובן להגדיל חשיפה. הפייסבוק הוא חכם כפי שאתם בטח כבר יודעים, והוא גם מאפשר לנו לקשר את הפרופיל האישי שלנו גם לדף העסקי. כך הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכולים בעצם לראות מי עומד מאחורי המותג, מה הישות שמניעה את הגלגלים.

בשביל שהפרופיל הפרטי שלכם יהיה איכותי ויראה גם כן מקצועי, חשוב מאוד להעלות תמונת פרופיל טובה וברורה של הפנים שלכם. תשאירו את התמונות הקשורות למותג או העסק שלכם, לפרופיל העסקי. זה הופך את אופי התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לתקשורת הרבה יותר אישית ומקרבת. תקשורת מסוג זה מייצרת לקוחות שמתחברים אל המוצר או השירות לא רק על פי הצורך שלהם בו, אלא גם באופן רגשי ועל סמך הרושם שהם מקבלים בפרופיל שלכם.

דף עסקי

דף עסקי הוא חשבון פייסבוק המייצג חברה או ארגון. באמצעותו, עסקים יכולים להגיע לקהלי היעד שלהם, להוסיף עוקבים, להעלות קמפיינים פרסומיים ולקבל סטטיסטיקה על החשיפה של הפעילות שלהם. התקנון של פייסבוק קובע שאסור לקדם עסק באמצעות פרופיל אישי. לדוגמא, במידה ותרצו לקדם את העסק שלכם באמצעות פרופיל אישי, הוא עלול להיחסם בכל יום ברגע שפייסבוק יגלו את זה. רק באמצעות דף עסקי ניתן לקדם פוסטים. רק במידה ויש לכם דף עסקי תוכלו לחבר אותו למערכת הפרסום של פייסבוק ולהגדיר לאיזה קהל אתם רוצים להגיע. באמצעות הדף העסקי תוכלו גם לראות את נתוני השימוש שלכם. מה השעות הכי טובות לפרסום, מה הפוסטים שעובדים לכם הכי טוב, מי הקהל שמגיב הכי הרבה ועוד ועוד. באמצעות הנתונים האלו אפשר לעשות בקלות אופטימיזציה לקהל שלכם ולנצל את נתוני השימוש לטובת הפרסומים שלכם בדף העסקי.

הדף ישמש אתכם כסוג של אתר של העסק. אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר יחפשו את שם המותג שלכם, להכניס מידע עסקי של שעות פעילות, חנות בפייסבוק, דרכי יצירת קשר ועוד שלל אפשרויות. הדף העסקי בפייסבוק הוא אחת הדרכים הנהדרות ביותר לקידום בפייסבוק. הוא מאפשר לכם לבנות אסטרטגיית תוכן לאורך זמן וגם לתזמן פוסטים מראש. כך לא תצטרכו להתעסק בו יותר מדיי וזה חוסך לכם זמן. פשוט תכינו כמה פוסטים מראש והם יעלו בימים והשעות שתקבעו. בנוסף לכל היתרונות שיש לעמוד העסקי, אחד הבולטים מבניהם הוא העובדה שזה גורם לכם להיראות מקצועיים וכבעלי דעה מובילה בתחום. אנשים יראו שאתם מקצועיים ורציניים. כך גם תיראו יותר אמינים בפני קהל יעד חדש.

טיפ לקידום בפייסבוק

תמיד תדאגו להפריד בין הפרופיל האישי שלכם לבין המטרות העסקיות שלכם. במידה ואתם רוצים לנצל את הפייסבוק למטרות עסקיות, תפתחו דף פייסבוק עסקי. תקבלו שם הרבה יותר כלים שבאמצעותם תוכלו לקדם את העסק שלכם בצורה יותר טובה ולהגדיל את ההכנסות שלכם בפייסבוק. לפייסבוק יש קרוב ל-2 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש שמגיעים מרקעים שונים. בבסיס המשתמשים בפייסבוק יש גם איזון יפה בין המינים וקבוצות הגיל השונות. זה הופך אותה לרשת חברתית אידאלית לעסקים שמנסים להגיע לקהל רחב ולהגדיל את החשיפה שלהם.

עקביות בהעלאת תכנים לדף העסקי

אם אתם רוצים להגביר את התנועה לאתר שלכם, פרסום תוכן איכותי הוא גורם מכריע בקידום אורגני (SEO). ככל שתפרסמו יותר תוכן, ככה תוכלו לקדם יותר מילות מפתח באתר שלכם.

כמובן, חשוב שהתוכן שלכם יהיה מעניין ורלוונטי, ימשוך את הקוראים שלכם להמשיך לקרוא ולהתעמק באתר שלכם, יעודד אותם לשאול אתכם שאלות וכמובן גם לרכוש מכם את המוצר או השירות שאתם מציעים. מעבר לכל זה, התדירות בה אתם מעלים את הפוסטים יכולה להיות קריטית. התדירות האופטימלית לפרסום מאמרים עבורכם תלויה בצרכים של העסק שלכם. באופן כללי, כמה שיותר מאמרים יותר טוב. הכמות המדויקת תלויה בעיקר תלוי בגודל העסק, התחום ואסטרטגית השיווק שלכם. מה שהכי חשוב הוא שתהיו עקביים. לא נורא אם לא פרסמתם במשך יומיים-שלושה, אבל זה כן עלול לפגוע מאוד בקידום העסק אם לצורך העניין תעלו הרבה תוכן בזמן קצר ואז לא תעלו בכלל תקופה.

העלאת התכנים צריכה להיות עקבית בדף העסקי שלכם. כמו שציינו קודם, הפייסבוק נותן לכם שלל כלים שאפשר לעבוד איתם ולהיעזר בהם על מנת להקל על תהליך העלאת הפוסטים. תוכלו לעשות אוטומציה בכמה צעדים פשוטים. הכי חשוב שאם אתם מתחילים משהו- סיימו אותו. אם כבר החלטתם לקדם את העסק שלכם דרך קידום בפייסבוק, עשו זאת כמו שצריך ובעקביות.

בנוסף לעקביות, חשוב גם ליצור שפת מותג בדף העסקי שלכם. השפה והסגנון של הפוסטים הם למעשה מיתוג נכון של החברה. המיתוג שלכם הוא מה שמכתיב את קהל היעד שיגיע אליכם. הוא קובע את הסגנון של הפוסטים בעמוד העסקי שלכם. חשוב לשמור על סגנון אחיד כדי לייצר זהות ייחודית לעמוד. סגנון שגולשים ירצו לעקוב אחריו גם אם הוא לא רלוונטי אליהם.

קבוצות פייסבוק לקידום

מעבר לפרופיל שלכם, פייסבוק מאפשרת לכם גם ליצור קבוצות. פייסבוק מראה עניין עקבי בפיתוח הקבוצות שלה והשקיעה ביצירת כלים ייחודיים לניהול קבוצות שתוכלו להשתמש בהם. ניתן לקשר בין עמוד עסקי לקבוצה ולשתף בקלות תוכן בין השניים בקבוצה, להבדיל מעמוד. התקשורת היא דו-כיוונית. כלומר, מנהלי הקבוצה יכולים לתייג את חברי הקבוצה ולשלוח להם הודעות אישיות. זהו כלי עוצמתי עבור מותגים שרוצים ליצור קשר ישיר עם הקהל שלהם. כלים אוטומטיים הופכים את ניהול השיח בקבוצות לפשוט יותר ומאפשרים למנהלים לבלות פחות זמן בניטור הקבוצה שלהם. כך למשל, תוכלו לבחור ולהגדיר מילות מפתח, שבכל פעם שהן יוזכרו בקבוצה תישלח אליכם התראה. אפשר גם כמובן לתזמן פוסטים מראש כדי לוודא שתוכן חדש מתפרסם באופן קבוע.

קבוצות פייסבוק הן אמצעי מצוין בשביל להעמיק את הקשר עם הקהל שלכם. הן משלבות את היתרונות בשיווק באמצעות בניית קהילה עם היחס המועדף שקהילות מקבלות מפייסבוק במונחי חשיפה ומעורבות. אם אתם רוצים ליצור קהילה סביב העסק שלכם או ליצור שיח עם קהל היעד שלכם, קבוצות פייסבוק הן פלטפורמה נוחה ונגישה מאוד כדי לעשות בדיוק את זה.

פייסבוק מרקטפלייס

פייסבוק מרקטפלייס (Facebook Marketplace) היא זירת מסחר. ממש כמו לוח יד 2. באמצעות מרקטפלייס של פייסבוק, אתם יכולים גם למכור וגם לקנות מוצרים ושירותים שונים. המערכת עצמה דומה מאוד לשוק. יש ביקוש מצד הקונים והיצע מצד המוכרים. המרקטפלייס של פייסבוק מאפשר לכם להציע או לבקש מוצרים שונים כמו אופניים, אלקטרוניקה ומחשבים, ביגוד והנעלה, מוצרי בריאות ויופי, חלקי חילוף לרכב, טלפונים ניידים, ספרים ומוזיקה, מכשירי חשמל, ריהוט, משחקים, מוצרי ספורט, תכשיטים, ועוד ועוד. הרשימה בלתי נגמרת. זוהי דרך נהדרת לקדם את העסק שלכם. אתם יכולים למכור שם את המוצרים או השירותים שלכם ולזכות בעוד כמות נכבדת של חשיפה.

לסיכום, קידום בפייסבוק הוא אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו עבור העסק שלכם. תגדילו חשיפה, תיראו יותר מקצועיים ותגרמו ללקוחות הקיימים שלכם תמיד לזכור אתכם ולפנות אליכם ראשונים. רוצים לדעת עוד על קידום בפייסבוק? לחצו כאן לדף פרסום בפייסבוק שלנו באתר. כל מה שרציתם לדעת על קידום בפייסבוק ויצירת קשר מחכה לכם בקישור.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה