fbpx

פוסט

אז מה זה פוסט ?

חזרה למילון מונחים

פוסט נקרא גם עדכון סטטוס. הוא מתייחס לכל שיתוף של תוכן שאתם עושים עם העוקבים והחברים שלכם. פוסט יכול להיות קטע טקסט, תמונה, סרטון, קטע מדיה ועוד.
אז אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, או בכל רשת חברתית אחרת, חגלק משמעותי מניהול הדף שלכם הוא כתיבת פוסטים. אתם ודאי יודעים שלא קל לגרום לאנשים להגיב על הפוסט שלכם או לשתף אותו. חברות מדיה מובילות בעולם שברו את הראש בשאלות מה גורם לפוסט להיות ויראלי, מתי הפוסט מקבל תגובות רבות ומתי הוא משעמם ושגרתי. הן עשו מחקרים וגילו שיש עקרונות מסוימים שאם מיישמים אותם, הם גורמים לחשיפה גבוהה של הפוסט.
היתרונות המרכזיים בכתיבת פוסט ברשתות החברתיות הם רבים. הבולטים מבניהם הם יצירת נוכחות במדיה החברתית; יצירת אמון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם; החשבונות באתרים החברתיים שלכם נראים מלאים בתוכן ומושכים את העין; הלקוחות שלכם מקבלים תמונה מלאה על העסק שלכם ומי עומד מאחוריו; ועוד.

איך תכתבו פוסט מושך ומעניין

תוכן ייחודי

כשאתם גוללים בפיד שלכם במדיה החברתית, אתם מחפשים תוכן מצחיק, מרגש ומשעשע. כמוכם גם הלקוחות שלכם. לכן, החוכמה היא לעטוף את המסרים השיווקיים שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות שלכם בעטיפה שמצליחה גם לגעת להם ברגש. זה יכול להיות פוסט בנושא ייחודי, שימוש בהומור, סיפור מרגש, חוויה שעברתם, חוות דעת או כל צורה אחרת הנוגעת בנקודות הרגישות של הלקוחות שלכם. על מנת שתעשו זאת בצורה טובה ויעילה, תצטרכו לבצע פילוח וניתוח שוק ולהכיר את קהל היעד שלכם מא' ועד ת'. כך תספקו עבורו תוכן ייחודי שמדבר אליו.

השתמשו בשפה ברורה וקלילה

הפוסט אותו אתם מעלים לרשתות החברתיות מייצג את העסק שלכם, שבשמו הוא עולה. מהסיבה הזו, כל דבר שנכתב בפוסט שלכם יקושר בצורה מלאה לעסק. חשוב לשמור על שפה רהוטה, נכונה, ברורה זורמת וקלילה. דרך טובה לוודא שהפוסט שלכם יהיה מעניין היא על ידי כך שהוא יכלול הומור (הימנעו מציניות יתר או הומור גס), וכמו כן גם ציטוטים מעוררי השראה. העוקבים שלכם לא צריכים לנחש למה היתה כוונתכם בזמן כתיבת הפוסט. העבירו מסרים ברורים.

כוונו לקהל היעד שלכם

הבנה עמוקה של מי הוא בדיוק קהל היעד של הפוסט שלכם, היא פרמטר מאוד קריטי שיכול לחסוך לכם הרבה זמן מחשבה ומאמץ. אתם רוצים לכתוב או להעלות פוסט איכותי, לקהל ספציפי שהשירות או המוצר שלכם רלוונטי אליו. כדאי לרשום לעצמכם מה קהל היעד שלכם מחפש בדיוק ומה המאפיינים שלו. זה יעזור לכם לכוון את הפוסט שלכם אליו בצורה הרבה יותר יעילה.
מי שנהנה מהפוסטים שלכם ימליץ עליהם בחום לחברים ולמשפחה שלו. למעשה, כ- 71% מהצרכנים שנבדקו, המליצו על מותג מסוים לחברים ומשפחה. זאת לאחר שהייתה להם אינטראקציה חיובית איתו. אם הפוסט שלכם ילכוד את תשומת לב הגולשים והעוקבים שלכם מספיק כדי לתת לו לייק, להגיב ולשתף – תדעו שאתם עושים משהו נכון ובכך גם החשיפה שלכם תגדל.

תעוררו רגש

אתם יכולים לעשות את זה באמצעות סיפור אישי שלכם או סיפור הצלחה של לקוח. הסיפור הזה בדרך כלל יציף את הכאב או הצורך שלכם או של הלקוח, את הדרך שעברתם כדי להתמודד איתו ואת התוצאה הסופית. הפוסט יציג איך אתם מרגישים היום ומה מוסר ההשכל שקיבלתם מאותה חוויה. זה ייצור אצל העוקבים שלכם תחושה של הזדהות והבנה, ובכך גם מקרב שיגרום להם להרגיש שיש מי שמבין לליבם.

חזרה למילון מונחים

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן