fbpx

קמפיין מעורבות

אז מה זה קמפיין מעורבות ?

חזרה למילון מונחים

קמפיין מעורבות הוא קמפיין שמטרתו העיקרית היא ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלכם על ידי לייק, תגובה, שיתוף ועוד. מעורבות כוללת בין השאר את כל סוגי הרגשות בפוסטים (לייק, לב, כעס, עצב, צחוק וכו'), תגובות לפוסט, שיתופים על הפוסט, קליקים על קישור, לייקים בדף, צפיות בסרטון אם זה וידאו; ולמעשה כל סוגי המעורבות ביחד. סוג הקמפיין הזה מאפשר לנו לבחור או להכין פוסט ספציפי במטרה לחשוף אותו לקהל שנגדיר מראש, על מנת לקבל כמה שיותר מעורבות בפוסט שלנו.
היכולת ליצור מעורבות של הגולשים בדף העסקי אמורה לחזק ולבסס את מערכת היחסים עם קהל הלקוחות שלו, בתקווה שזו תוביל למערכת יחסים ארוכת טווח. כאן בעצם השאיפה המרכזית שלנו היא ביצירת מעורבות רבה יותר בקרב אותם גולשים בדף העסקי שלנו.

קמפיין מעורבות, לעומת קמפיין תנועה שמטרתו להשיג קליקים של אנשים שנכנסים לאתר או לדף הנחיתה שלכם; מטרתו ליצור מעורבות ולהביא לכמה שיותר אנשים שיעשו לייק, תגובה או שיתוף. בקיצור, שיהיו אקטיביים כמה שיותר עם הפוסטים שלכם. תשאלו את עצמכם, האם המטרה שלכם היא להפוך פוסט מסוים לויראלי? לשווק תחרות או הגרלה מסוימת? או אולי אתם רוצים לייצר הוכחה חברתית? – אם התשובה לאחת מהשאלות אלו היא כן, אז קמפיין מעורבות הוא בדיוק הקמפיין שאיתו תוכלו לעשות את זה – ובגדול.

יתרונות של קמפיין מעורבות

היתרון של קמפיין הגברת מעורבות הוא העלויות הנמוכות יחסית, היכולת להגיע לקהל גדול ולייצר מעורבות בדף. אם אנחנו רוצים לחזק את הקשר עם הקהל שלנו ומוכנים לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח, יכול להיות שנייצר את התוצאות הטובות ביותר דרך הגברת המעורבות. חשוב בכל פעילות שיווקית להקדיש חלק מהתקציב לחימום קהל וקמפיין מעורבות מעולה בדיוק למטרה הזו.
אחד היתרונות הבולטים ביותר שיש לקמפיין מעורבות מעבר לעלויות, הוא בהמשך כאשר נוכל לבחור לטרגט את המודעה הבאה רק לקהל שצפה במספר שניות שהגדרנו מהסרטון, למשל, או ביצע פעולה מסוימת שרצינו.

אז איך אפשר ליצור קמפיין מעורבות איכותי?

  • תוכן מעניין ומושך ויזואלית
    אחד הכלים במסגרת קמפיין העלאה והגברת המודעות כולל בתוכו את האפשרות בהעלאה של תכני וידאו. לתכני הוידאו פוטנציאל של מאות ואלפי צפיות. חשוב שקטעי הוידאו יהיו קצרים וממוקדים ולא יעלו על משך זמן של מעל שלוש דקות. בפייסבוק ממליצים על קטעי וידאו של עד 15 שניות.
  • סוגי פוסטים שונים ומגוונים
    כאשר יוצרים את הקמפיין הזה, ניתן ברמת המודעה ליצור מודעה חדשה מסוג תמונה, סרטון או מצגת. אפשר גם להשתמש בפוסט קיים וכך למעשה לקחת פוסט שכבר העלינו לעמוד מקודם ולהתחיל לקדם אותו דרך הקמפיינים שלנו. שימו לב שאפשר גם להוסיף למודעה כפתור קטן ולהגדיר לו קישור ככה שאפשר גם לקחת פוסט ולהניע אנשים ממנו לתוך דף נחיתה מסויים.
  • היו ברורים לגבי סוג הקמפיין
    מפרסמים מתחילים רבים מקליקים על כפתור ה"קידום פוסט" בתוך הדף העסקי; או באנגלית Boost post; ובעצם עלולים ליצור קמפיין מעורבות, בלי לדעת, גם כשהמטרה שלהם היא בכלל לייצר מכירות או פניות. קמפיין מעורבות זוהי ברירת המחדל של כל הקמפיינים. לשם כך, קיימים סוגי קמפיינים אחרים כמו למשל קמפיין חשיפה, קמפיין הגברת מועדות, קמפיין לידים ועוד. מומלץ להזהר מכפתורי הקידום בדף אלא אם כן ברור לכם בדיוק מה המערכת תעשה, לרב המפרסמים המתחילים, מדובר פשוט בבזבוז כסף ועדיף לעבוד ממנהל המודעות שלכם (Ads Manager).
חזרה למילון מונחים

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן