fbpx

קרוסלה

אז מה זה קרוסלה ?

חזרה למילון מונחים

קרוסלה היא סוג פוסט יצירתי שבו ניתן להעלות מספר תמונות וסרטונים ביחד. המונח קרוסלה מתייחס רק לפייסבוק והאינסטגרם. מודעת קרוסלה הן בעצם מודעה אחת שכוללת מספר תמונות מתחלפות ברצף. היא מאפשרת לכם לספר את הסיפור של המותג או העסק שלכם באופן אינטראקטיבי שמעודד את קהל היעד שלכם לנקוט בפעולה שאתם רוצים.
מודעת קרוסלה בפייסבוק מאפשרת לנו להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר מודעה הכוללת תמונה בודדת. היא מאפשרת לנו לבנות ממש סיפור, לתאר תהליך מסויים וליצור המשכיות. היא מאפשרת גם לעסקים שנמצאים בתחומים מפוקחים, האוסרים על פרסום סרטוני וידיאו, ליצור דינאמיקה, עניין ותנועה במודעות שלהם.

סגנון הקרוסלה מעולה בייחוד כדי להניע פעולה ולהגדיל מכירות באתר שלכם.
לאחר כ- 125 תווים, פייסבוק מסתירה טקסט מודעה מאחורי קישור "קרוא עוד", או See More. זה אומר שאתם, בתור בעלי עסקים ומקדמים, צריכים להיות יצירתיים אם אתם רוצים להעביר מסר ארוך יותר. מודעות קרוסלה מאפשרות לכם להציג עד 10 (בדפדפן, 5 בנייד) תמונות או סרטונים. זה מספק לכם מספיק מקום לשתף מידע ולהניב קליקים והמרות. כל כרטיס קרוסלה יכול להציג שילוב ייחודי של קריאייטיב, כותרת ותיאור, כמו גם לחצן קריאה לפעולה במידת הצורך. בין אם אתם רוצים להציג שירות יחיד או קו מוצרים מלא שלכם, מודעות קרוסלה הן בחירה מצוינת. אתם יכולים להציג מוצר אחר בכל כרטיס קרוסלה כדי להדגיש את המגוון שהעסק שלכם מציע, למשל. לחלופין, תוכלו להציג עד 5 או 10 תכונות או היבטים של מוצר אחד ספציפי ולפרט עליו.

יתרונות בפוסטים ומודעות קרוסלה

פייסבוק הציגו בשנת 2014 את פורמט הפרסום קרוסלה. היא מאפשר למפרסמים להציג כמה תמונות וקישורים במודעה אחת. פייסבוק מצאו ששימוש במודעות בפורמט הקרוסלה מעלה את שיעור ההמרה שלהן ב-30%–50% ומוריד את העלות להמרה ב-20%–30% בהשוואה למודעות שבהן מוצגת רק תמונה אחת בלבד. המודעות הן אינטראקטיביות, מושכות ומתאימות גם למפרסמים לתגובה ישירה, וגם להעלאת מודעות למותג שלכם.
כבר מזמן אפשר להגיד שהבנו שאנשים רוצים לקבל תמורה מעבר למצופה. בתור מפרסמים, אתם רוצים להעלות לסושיאל מעבר לתמונה אחת, כי יצאו לכם כמה תמונות מדהימות ואתם רוצים להעלות את כולן. אולי אתם רוצים להציג כמה אספקטים בעסק שלכם. כמו כן, מהצד של הגולשים, תרצו לראות מעבר לתמונה אחת, כי אולי לא בדיוק הבנתם את המסר או שאתם רוצים לראות עוד. הקרוסלה באינסטגרם והפייסבוק מקלה על הפרופילים העסקיים והפרטיים ביצירת עניין ומעורבות.
היתרון העצום במקרה הזה הוא דווקא למפרסמים. פחות פרסומים ממומנים, פחות פרסומים אורגניים וקרוסלה אחת סופר איכותית ומקצועית שמקבצת את כל המידע.
מודעות קרוסלה מאפשרות לנו להציג יותר תוכן ויזואלי ולהגדיל את האינטראקציה עם קהל היעד שלנו. כמובן שאפשר לקחת את זה למקום המכירתי הבסיסי ולהציג פשוט מספר מוצרים שונים שמתאימים לקהל. אך בהחלט מדובר כאן גם בהזדמנות להציג מידע חזותי אודות העסק שלכם כמו למשל סיפורי הצלחה, המלצות מלקוחות, ניתוח נתונים, ערך מוסף ועוד.

איך יוצרים פוסט קרוסלה איכותי?

  1. עיצוב גרפי ויזואלי איכותי
    לקריאייטיב שלכם קיים חלק נכבד מאוד ביצירת מודעות קרוסלה. זאת מאחר וכל אחת מהתמונות (אימג’ים) שלכם צריכה להתאים בדיוק לזו שבאה לפניה ולזו שאחריה, כמו מעין סיפור.
  2. המשכיות בפוסטים
    תיצרו המשכיות בין הכותרת הראשית של המודעה לכותרות המשניות שמלוות כל תמונה. למשל, במידה ומדובר בקרוסלה שנותנת ערך מוסף ועונה על שאלה כלשהי, תציגו את השאלה בכותרת הראשית ואת התשובות בכותרות המשנה בכל תמונה.
  3. שימו לב לפרטים הטכניים
    קרוסלה מורכבת מעד 5 תמונות. גודל התמונות המומלץ הוא 600X600 (או תמונות מרובעות ביחס של 1:1). אורך הטקסט המומלץ מעל לתמונה הוא 90 תווים. אורך הכותרת המומלץ הוא 25 תווים.
חזרה למילון מונחים

כתבות שעשויות לעניין אותך

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן