fbpx

תגובות

אז מה זה תגובות ?

חזרה למילון מונחים

תגובות הן סוג של מעורבות של הגולשים שלכם בפוסט או מודעה שהעלתם לרשתות החברתיות. התגובות נותנות אפשרות להשאיר תגובה אישית של הגולש על מה שאתם מפרסמים.
ככל שיהיו לכם יותר תגובות לפוסט מסויים, כך גם הרשתות החברתיות ייראו בפוסט הזה כמשהו מעניין ורלוונטי, ויחשפו אותו לעוד קהל יעד.

חשיבות של תגובות

אז השקעתם את הנשמה שלכם בכתיבה של הפוסט שלכם, פרסמתם אותו, הפצתם אותו בכל הרשתות החברתיות ואפילו קיבלתם לייקים. אבל את הדבר שהכי ציפיתם לו – תגובות – לא ממש קיבלתם. אולי תגובה אחת או שתיים, אבל ציפיתם לעשר תגובות לפחות: תגובות מפרגנות, תגובות עם שאלות, תגובות שמנסות לייצר דיון ואפילו תגובות שליליות. העיקר שיכתבו לכם תגובות.
לתגובות קיימת חשיבות רבה, עליה נרחיב כאן.

משוב על הפוסטים שלכם

לייקים ושיתופים אומרים לכם שאנשים אהבו את הפוסט, אבל דרך התגובות אתם יכולים לגלות למה הם אהבו אותו ומה הם מצאו בו שימושי או מעורר השראה. התגובות יכולות לתת לכם רעיונות לפוסטים הבאים. גם תגובות שליליות הן חשובות כי הן יכולות להבהיר לכם מה כדאי לשפר בפוסטים שלכם להבא.

הוכחה חברתית

כאשר גולשים נכנסים לקרוא את הפוסט שלכם ורואים שגולשים אחרים כבר הגיבו עליו, זה מחזק את העניין שלהם בפוסט. הם אוטומטית חושבים לעצמם, "אם זה עניין אנשים אחרים זה בטח יעניין גם אותי". בנוסף, זה גורם להם לחשוב שאם מגיבים לכם, כנראה שאתם אומרים דברים חשובים בפוסט. ככל שיש יותר לכם יותר תגובות כך הבלוג או העמוד שלכם ייראה פופולרי יותר.

בניית קהילה

התגובות מאפשרות לכם לפתח מערכת יחסים עם הקהל שלכם ולהכיר אותו טוב יותר, והמגיבים עצמם יכולים להכיר זה את זה ולהפוך לקהילה שמרכזה הוא הבלוג או העמוד שלכם.

יצירת דיון

אתם לא כותבים סתם לאף אחד, ובטח שלא למגירה שלכם. אם אתם כותבים בלוג, או בעלי עסק ומפרסמים פוסט, חשוב לכם מן הסתם לדעת מה הקוראים שלכם חושבים עליו. כאשר ניתנת להם האפשרות להגיב בפוסט, יכול להיווצר דיון מעניין שיעשיר אותם וגם אתכם.

איך להגדיל את התגובות שלכם?

  1. צרו תוכן מעניין – ככל שהתוכן שאתם יוצרים יותר מעניין ומושך, כך גם סביר להניח שהעוקבים והגולשים שלכם יגיבו עליו. תוכן מעניין תופס את העין וגורם לאנשים לרצות להביע את דעתם ובין היתר גם להגיד מה הם חושבים עליו.
  2. ערך מוסף – תכתבו תכנים שיגרמו לאנשים להתרגש, להזדהות, להתעצבן, לרצות להגיב, לצחוק, להתעניין, להחכים. תיתנו לגולשים שלכם כמה שיותר ערך מוסף.
  3. תיצרו שיח – על מנת להגדיל את התגובות שלכם, חשוב שתיצרו שיח כלשהו בפוסטים שלכם. אתם יכולים לשאול את העוקבים שלכם שאלה בסוף הפוסט או לבקש מהם להשאיר כמה מילים על מה הם חושבים בנושא מסויים שעליו הפוסט שלכם מדבר.
  4. הוסיפו תמונות – תעלו תמונה עם כל פוסט שלכם. התמונה גם תתפוס יותר שטח תצוגה על המסך של הגולשים שלכם, וגם התמונה עצמה תמשוך יותר תשומת לב לפוסט שלכם, מה שיכול לגרום לגולשים שלכם להשאיר תגובה.
  5. שימרו על פשטות – הלקוח הממוצע לא בהכרח יכיר את המונחים והמושגים המקצועיים בתחום שלכם. לכן, השתדלו לפשוט את התכנים כך שגם הלקוח הממוצע יבין ויוכל להיות מעורב.
  6. אל תמחקו תגובות – אל תשאירו תגובות ללא מענה. גם אם התגובה הייתה שלילית, אל תסירו אותה. חשוב להגיב בצורה העניינית והמקצועית ביותר לכל תגובה שקיבלתם, בין אם היא טובה או רעה. מה שאתם כן יכולים לעשות הוא להפוך כל תגובה כזו להזדמנות להוכיח לשאר הגולשים, כמה מקצועיים אתם. תגובה חיובית על תגובה שלילית אולי לא תעזור במקרה של הגולש המקורי, אבל גולשים אחרים קוראים את שאר התגובות בדף ואת התגובות שלכם עליהן. הם יכולים לראות כמה מקצועיים אתם בזכות אותן תגובות רגועות וחיוביות שלכם על התגובות השליליות שהשאירו לכם.
חזרה למילון מונחים

תשמרו על קשר

המותג שלך הוא העסק שלנו

כאשר אתם לוקחים את השיווק של המותג שלכם ברצינות, הוא יכול רק לגדול ולהתפתח. בואו נדבר וניקח אותו לרמה הגבוהה ביותר!

כתבות שעשויות לעניין אותך

בואו נדבר על העסק שלכם!

אין סיבה שתשאירו את העסק שלכם מאחור, בואו נדבר עוד היום ונתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר.

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה