fbpx

תיוגים

אז מה זה תיוגים ?

חזרה למילון מונחים

תיוגים הם תכונה חברתית שפייסבוק הוציאה לאור לפני כמה שנים טובות. מאז, רוב הרשתות החברתיות האחרות שקיימות שילבו אותה גם כן בפלטפורמות שלהם. תיוגים בעצם כוללים צירוף שם של חבר, או ביטוי מפתח רלוונטי, לאחת ההודעות או הפוסטים שלכם. אפשרות התיוגים התחילה את דרכה תחילה אך ורק בתמונות. פייסבוק אפשרה לנו בעצם לתייג את החברים שלנו בתמונות משותפות, ושיתייגו אותנו. כל מי שהעלה תמונות יכול לתייג את החברים שלו שהופיעו בהן, ואתם יכולים לעשות לתמונות האלו שיתוף בעמוד הבית או הפיד שלכם.
התפקיד של תיוגים במקור הוא לזהות את האנשים שנמצאים בתמונה באמצעות זיהוי פנים. כאשר מישהו מעלה תמונה או עורך תמונה קיימת, הוא יכול לתייג את מי שנמצא בתמונה. בעיקרון ניתן לתייג בתמונה עד 50 אנשים. אם אין בתמונה שהעליתם באמת כל כך הרבה אנשים, ואתם מתייגים כזו כמות בכל אופן (כי אתם רוצים שכולם יראו אותה) – זה ייחשב מבחינת פייסבוק בתור ספאם.
לאחר מכן, עם ההתפתחות של הרשתות החברתיות, תיוגים הגיעו גם לפוסטים וסטוריז, בהם אפשר לתייג עם מי היינו בתמונה או בסרטון, או לבצע צ’יק אין למקום מסוים בעזרת אפשרויות המיקום הקיימות. ניתן גם לתייג ביטויי מפתח רלוונטיים לתוכן שהעלינו באמצעות האשטאגים (תגיות). אלו יוצרים קישורים לפוסטים אחרים באותה הנישה. אם הגולש לוחץ על ההאשטאג שיצרתם, הוא יועבר למעין דף חיפוש שמרכז את כל הפוסטים שקיימים עם אותו ההאשטאג.

השימוש בתיוגים ברחבי הרשתות החברתיות הוא בהחלט חיוני וחשוב לכל בעל עסק, מפרסם ומשווק באשר הוא. זאת בשל העובדה שהתיוג מושך אוטומטית את תשומת הלב של המתויג לפוסט שהעליתם. הוא שולח להם התראה שאומרת שהם תויגו בפוסט או תמונה, והסיכויים שלא ייכנסו לראות במה מדובר הם כמעט אפסיים. בכך אתם יכולים לגרוף לייקים ושיתופים נוספים לפוסטים שלכם, ולהגדיל מעורבות כמו תגובות ומעקב אחרי הפרופיל שלכם.
קמפיין תיוגים הוא אחת הדרכים היעילות שמאפשרות לכם פרסום מותאם אישית לתוכן שאתם מפרסמים. אתם יכולים לתייג את האנשים הרלוונטיים והספציפיים בתוכן שלכם, במידה הנכונה.

איך לשלב תיוגים חזקים

כשאנחנו מתייגים אנשים מוכרים או נושאים טרנדיים, מידת העניין של הפוסטים שלנו אוטומטית עולה. בזכות תיוגים אפשר לצבור מומנטום, להגדיל חשיפה וליהנות מתוצאות מהירות וטובות לעסק.

  1. שימו לב מה עושים המתחרים שלכם – באילו תיוגים הם משתמשים והאם הם מתאימים גם לכם. מומלץ לעקוב אחרי עמודי האשטאגים רלוונטיים ולבדוק כמה עוקבים יש להם לאורך זמן. בצורה הזו תקבלו אינדיקציה לגבי היעילות של ההאשטאגים שבחרתם. האם מספר העוקבים והמתייגים גדל? האם הוא נשאר כמו שהיה למשך זמן רב מדי? וכן הלאה.
  2. תבדקו מה מחפש קהל היעד שלכם – אפשר להשתמש בכלים ייעודיים כמו כלי מילות מפתח לסוגיהם, שאלות שעולות בקבוצות פייסבוק, היכרות עם קהל היעד, מה מעסיק אותו ועוד.
  3. קחו דוגמא ממובילי דעה ומשפיענים – לא סתם יש להם אלפי או מיליוני עוקבים; שווה לנסות להבין איך הם משתמשים בתיוגים ברשתות החברתיות כדי לקדם את עצמם.
  4. לבדוק את מספר התיוגים בדף ההאשטאג – לכל תיוג שכבר נוצר מצורף מספר הפעמים שבו אנשים ברחבי המדיה השתמשו בו עד כה. זה מעיד על התחרות וגודל הביקוש לאותם תיוגים. ככל שיהיו להאשטאג מסויים יותר תיוגים, כך תדעו שהוא יותר איכותי ויותר אנשים מחפשים אותו ומשתמשים בו; וכך גם יותר מומלץ לכם לשלב אותו בתוכן ובפוסטים שלכם.
חזרה למילון מונחים

כתבות שעשויות לעניין אותך

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן