fbpx

אנליטיקס \ אינסייטס

אז מה זה אנליטיקס \ אינסייטס ?

חזרה למילון מונחים

גוגל אנליטיקס הוא שירות חינמי שמעניק לבעלי עסקים תובנות לגבי האופן שבו אנשים מתקשרים עם אתר האינטרנט שלהם. אתם יכולים לראות בעזרתו איך ומאיפה הגולשים הגיעו לאתר שלכם, מה בדיוק הם עושים באתר שלכם, כמה זמן הם נשארים בדפים מסוימים ואילו דפים הם הכי פופולריים ונצפים יותר. בעזרת גוגל אנליטיקס תוכלו גם לקבל מידע על המבקרים שלכם, כגון כמה כסף מגיע מכל אפיק, האם הם גולשים באמצעות מחשבים נייחים, מחשבים ניידים או טאבלטים ועוד.

כל המידע הזה יכול לעזור למקד את השיווק שלכם לקהלים היעד שלכם. כדי לחבר את האתר שלכם למערכת של Google analytics כל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט להטמיע קוד Java-srcript בקוד האתר שלכם. המערכת של גוגל אנליטיקס אוספת מידע אודות נתוני הגלישה לאתר שלכם, ומציגה אותו באופן ידידותי למשתמש, קל ונוח להבנה גם למי שלא מתמצא בעולם המחשבים. בין הנתונים שתוכלו לצפות בהם בגוגל אנליטיקס תוכלו גם לראות מה מספר הגולשים שנכנסו לאתר מדי יום, משך הזמן שבו כל משתמש בילה באתר, מספר הגולשים שהגיעו בפעם הראשונה לאתר לעומת גולשים חוזרים, בכמה עמודים צפה כל משתמש ועוד.

איך גוגל אנליטיקס בדיוק עובד?

השירות של גוגל אנליטיקס מאפשר לכם לקבל מידע על כל המשתמשים שמבקרים אצלכם באתר או באפליקציה. החל מהרגע שבו הם נכנסים; לרגע שבהם מבצעים את הפעולה שאתם רוצים באמצעות הנעה לפעולה; ועד לרגע שבו הם עוזבים את האתר. במילים אחרות, אתם יכולים לקבל מידע מעמיק על קהל היעד שלכם, כמה זמן הם גולשים אצלכם באתר, אילו עמודים נצפים, כמה צפיות יש לכל ביקור, כמה פעמים משתמש מבקר באתר, אילו פעולות הוא מבצע באתר (נרשם לרשימת תפוצה, רוכש מוצר, מפרסם תגובה, משאיר פרטי התקשרות ועוד); מהם שיעורי ההמרות, כמה רווחים עשה האתר שלכם ועוד המון המון מידע חיוני.

כמות המידע שהכלי גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוא עצום. לא רק, גם המידע הזה שווה ערך כספי. באמצעותו מידע אתם יכולים להבין טוב יותר אילו מוצרים טובים יותר ואילו פחות, באילו תכנים צריך להשקיע יותר, האם צריך לשפר מהירות אתר, האם יש מוצרים נוספים שכדאי להציג אותם, מהי עלות הפרסום על קבלת ליד או לקוח, והאם כדאי יותר לפרסם בפייסבוק או בגוגל לדוגמה. כמובן שכמות המידע הכתובה בפסקה זו היא רק חלקית בלבד ואפשר לקבל תובנות מעמיקות יותר.

למה כדאי להשתמש בכלי הזה באתר שלי?

בין אם אתם עושים קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל או רשתות חברתיות על ידי גוגל אנליטיקס, אתם יכולים למדוד בקלות איפה הכי כדי להשקיע את מאמצי השיווק שלכם. מה שווה להשאיר ולקדם עוד ומה צריך לסגור ולבטל. בעזרת האנליטיקס אפשר לראות באתר החנות שלכם למשל, איפה הגולשים עוזבים את האתר או את העגלה, איזה עמודים הכי טובים וחזקים ולאיזה עמודים הגולשים בכלל לא מגיעים. גוגל אנליטיקס הוא הכלי הטוב ביותר שיעזור לכם להבין איך תוכלו לשפר את הביצועים של האתר שלכם.

הבנת דיווח הנתונים מהאתר שלכם הוא בעצם הלב של האסטרטגיה השיווקית שלכם. מעקב ומדידת המדדים באתר שלכם הוא חיוני וקריטי להצלחה שלו. גוגל אנליטיקס מאפשרת לכם ללכוד בקלות את כל הנתונים כדי שתוכלו לראות בדיוק מה עובד ומה לא. כשיש לכם ניתוח דיגיטלי כל כך נגיש, אתם יכולים לקבל החלטות עסקיות חכמות יותר. המידע שנלכד על ידי האנליטיקס זמין בצורה נוחה בדוחות שונים שתוכלו למצוא בממשק המשתמש שלכם. לאחר מכן תוכלו לנתח את הדוחות האלו כדי להבין טוב יותר את הלקוחות שלכם. בסופו של דבר, הכלי הזה יעזור לכם לקבל את ההחלטות האסטרטגיות הטובות ביותר עבור העסק שלכם.

חזרה למילון מונחים

תשמרו על קשר

המותג שלך הוא העסק שלנו

כאשר אתם לוקחים את השיווק של המותג שלכם ברצינות, הוא יכול רק לגדול ולהתפתח. בואו נדבר וניקח אותו לרמה הגבוהה ביותר!

כתבות שעשויות לעניין אותך

בואו נדבר על העסק שלכם!

אין סיבה שתשאירו את העסק שלכם מאחור, בואו נדבר עוד היום ונתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר.

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה