fbpx

קמפיין הגברת מודעות

אז מה זה קמפיין הגברת מודעות ?

חזרה למילון מונחים

קמפיין העלאת מודעות בפייסבוק, או באנגלית, Brand Awareness, הוא סוג קמפיין שמטרתו העיקרית היא לחשוף המותג שלכם לקהל כמה שיותר גדול ברחבי המדיה החברתית. כשמו כן הוא, הקמפיין הזה יוצר מודעות שלא הייתה קיימת בעבר למותג שלכם, בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אחד היתרונות הבולטים של פייסבוק הוא שהוא נותן אפשרות של חשיפה ותעדוף על סוגי הקמפיינים האחרים. במקרה הזה, המותג שלכם נכנס עמוק יותר לתוך התודעה של הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כשאתם מריצים קמפיין הגברת מודעות, המודעה שלכם מגיעה למספר הגבוה ביותר של האנשים, בשונה מקמפיינים של מעורבות למשל, בהן החשיפה מושפעת גם מכמות המעורבות בפוסט עצמו. כאן המודעה שלכם תעבוד על הגברת מודעות של קהל היעד שלכם, והגדלת החשיפה כמובן.

הגברת המודעות למותג היא אחד מהתחומים החשובים ביותר, שיושבים בליבת השיווק הדיגיטלי. קמפיין הגברת מודעות הוא סוג קמפיין שנעשה במיוחד כדי להכניס את המותג שלכם לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. הקמפיין שמתמקד בהגברת מעורבות במותג נועד לבסס מודעות ושיוכים חיוביים לחברה שלכם, למוצרים והשירותים שאתם מציעים. לקוח יכול לבצע אינטראקציה עם המותג שלכם במגוון של דרכים. צפייה בסרטונים, השתתפות במשחקים, שהייה באתר שלכם או ניהול תקשורת עם לקוחות אחרים.

איך קמפיין הגברת מודעות עובד?

הרעיון בהגברת מודעות למותג מסוים, מבוסס על יצירת תנועה מלמטה למעלה. כלומר, פילוח צרכנים וקהלי יעד ממוקדים, הגברת המודעות למותג על ידי דיבור בשפת לקוח הקצה", איסוף נתונים והשקת פעילות אפקטיבית של רה-מרקטינג בשלל פלטפורמות.
אחד היתרונות הבולטים של קמפיין הגברת מודעות הוא העלויות הנמוכות שלו. עבור בתי עסק קטנים ובינוניים מדובר על האפשרות לשלב תקציב פרסום נמוך תוך היכולת לזכות בחשיפה רחבה. כל זה, בלי הצורך להיות פעילים בכל רגע נתון ברשתות החברתיות. יעד הקמפיין הספציפי הזה הוא מעולה אם המטרה שלכם היא לחשוף את המותג לכמה שיותר אנשים ולהעלות את המודעות לגביו.

מה המטרה מאחורי קמפיין הגברת מודעות?

מאחר שאחת מהמטרות העיקריות של קמפיין שמתמקד במודעות למותג היא ליצור מודעות למותג שלכם ולחשוף אותו בפני קהל היעד שלכם, מומלץ לשלב תכנים מעניינים שתופסים את העין ויגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להקליק. אתם יכולים להשתמש בפורמטים של מודעות מדיה עשירה. תוכלו להגיע ללקוחות באמצעות מודעות טקסט או לנסות מגוון פורמטים ויזואליים יותר, כמו תמונות, וידאו ואנימציות. כל אלו ימשכו את העניין של הגולשים שלכם ויגרמו להם להיכנס.

איך זה בדיוק עובד?

אז, הכנתם פוסט מושקע ומעניין במיוחד שאתם רוצים שכולם יראו? הדרך הטובה ביותר להגדיל את החשיפה שלו והנוכחות שלכם אונליין, היא דרך קמפיין הגברת מעורבות. מה צריך לעשות? מטרגטים את הקהל הנכון, בוחרים את הפוסט הרלוונטי אותו רוצים לקדם ויוצאים לדרך.
ברגע שיצרתם קהל יעד איכותי שאליו אתם רוצים לטרגט את הפוסטים שלכם ודאגתם לשמור אותו, עכשיו אתם יכולים לקדם את המודעות והפוסטים שלכם ביעילות על ידי בחירה באותו קהל שמור.

חזרה למילון מונחים

תשמרו על קשר

המותג שלך הוא העסק שלנו

כאשר אתם לוקחים את השיווק של המותג שלכם ברצינות, הוא יכול רק לגדול ולהתפתח. בואו נדבר וניקח אותו לרמה הגבוהה ביותר!

כתבות שעשויות לעניין אותך

בואו נדבר על העסק שלכם!

אין סיבה שתשאירו את העסק שלכם מאחור, בואו נדבר עוד היום ונתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר.

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה