כאשר קיבלנו את הפניה מאת חברת ניצן גרופ, האחרית על פרויקט הירקון 54, המטרה העיקרית שלהם היתה לתחזק את אתר התדמית שלהם על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום. אתר התדמית שלהם הוא המקום בו הם מציגים את הפרויקט, חושפים אותו בפני לקוחות פוטנציאליים ומנגישים לגולשים את המידע החשוב ביותר. הצורך בתחזוק נכון של האתר היה בעדיפות ראשונה. לאחר שהתחלנו לעבוד יחד, פרויקט הירקון 54 זכה לחשיפה הנכונה בפני קהל היעד הייעודי והמתאים ביותר לנישה בה הם עוסקים. הלקוח נהנה מאתר תדמית מקצועי ומתוחזק היטב, לצד לידים ממוקדים ורלוונטיים.