אדס מנג'ר הוא בעצם מנהל המודעות הייחודי של פייסבוק. דרכו אתם יכולים ליצור מודעות ממומנות ולהתעדכן בכל הפרטים החשובים לגביהן. כל מי שמנהל סוג כלשהו של פעילות פרסומית בפייסבוק מכיר את מנהל המודעות, שהוא בעצם ממשק העבודה והניהול המרכזי של חשבון הפרסום שלכם. דרכו מתבצעת כל הפעולות השיווקיות שלכם: הקמת קמפיינים, ניתוח תוצאות, אופטימיזציה ועוד. הכל עובר דרך האדס מנג'ר. למעשה, לניהול פעילות הפרסום של העסק, לא נדרש שום כלי נוסף או מערכת אחרת מעבר למנהל המודעות של פייסבוק בכדי לנהל את פעילות הפרסום השוטפת. יש בו ממש הכל. מערכת הפרסום של פייסבוק נותנת למפרסמים קטנים וגדולים את האפשרות להגיע לקהל איכותי ונכון לעסק. השימוש במערכת הוא לא מסובך בכלל, אבל כן נדרש ניסיון ותרגול על מנת להבין באופן מלא את המהות והעוצמה של המערכת.
איך זה בדיוק עובד?
האדס מנג'ר הוא למעשה זרוע הפרסום של כל עסק בפייסבוק. מכאן אתם יכולים לפרסם בפייסבוק באופן ממומן תכנים ופוסטים שעולים לדף, לצד קמפיינים ייחודיים שתציגו בפני קהלי יעד שונים. החל מקהל שיצר אינטראקציה עם הדף שלכם, טרגוט של קהלים בהתאם למאפיינים של קמפיין בפייסבוק (גיל, מגדר, תחומי עניין, השכלה, מיקום גיאוגרפי ועוד); ועד קהלים מותאמים אישית שביקרו אצלכם באתר (רימרקטינג) או לידים (כתובות דוא"ל או טלפונים). מהפייסבוק אדס מנג'ר אתם יכולים לקבל גישה להקמה וניהול קמפיינים, הקמת קהלים, ניהול פעולות המדידה, גישה לכלי מחקר שונים ועוד המון אפשרויות. תקבלו גם הצגה של נתונים עדכניים על הביצועים של המודעות שלכם ותזמון דוחות. כל מה שאתם צריכים בשביל לקדם את העסק שלכם במקום אחד.
מה עוד אפשר לעשות דרך האדס מנג'ר?
דרך האדס מנג'ר אתם יכולים לעשות עוד המון פעולות חשובות לקידום העסק, כמו שכבר ציינו. ביניהן, תוכלו גם להגדיר את קהל היעד שלכם לכל פרסומת שאתם מעלים. אפשר לבחור בדיוק לאיזה קהל אתם רוצים לטרגט כל מסר שיווקי, ולהגיע בדיוק לקהל שרלוונטי אליכם ולמוצר או השירות שלכם. כך אתם גם מגדילים כמובן את הסיכויים שהם יקנו.
האדס מנג'ר מאפשר לכם ניהול קהלים, כל סוגי הקהלים של חשבון הפרסום שלכם; ליצור פיקסל פייסבוק למעקב של החשבון המשמש לצביעת גולשים, יצירת קהלים ומעקב המרות. הוא מספק כיום גם נתוני אנליטיקס מלאים על הפעילות באתר שלכם. תוכלו לבצע בעזרת האגס מנג'ר גם מעקב המרות מותאם אישית וכללים אוטומטיים לניהול החשבון ועוד. האפשרויות מגוונות ורבות.
מסך הקמפיינים הוא בעצם מסך הבית כשאנחנו נכנסים לחשבון המודעות שלנו. בקמפיינים האחרונים בניהול חשבון המודעות, אפשר לבצע ניתוח ולהבין מי קהל היעד הרלוונטי ביותר עבורכם. תמיד תוכלו לערוך ולהוסיף. הכלי הזה באמת נהדהר ומגיע עם כל כך המון אפשרויות שונות שיעזרו לכם לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר ויתן לכם תמונה מלאה וניתוח אנליטי על מה בדיוק קורה עם כל מודעה ופוסט שאתם מעלים.
טיפ
תזכרו שהכי טוב לעבוד מלמעלה למטה במנהל המודעות בפייסבוק. מתחילים מקמפיין, בונים סדרת מודעות אחת ועליה מספר מודעות שתרצו לעבוד עם קהל היעד שלכם. לאחר מכן, בהנחה שהמודעות תואמות לקהל היעד שלכם, על מנת שתוכלו לבצע בדיקות נכונות ויעילות של אותן מודעות, כדאי מאוד לשכפל את סדרת המודעות מראש. אז חוסכים הרבה זמן בלהעתיק את המודעות אחת אחת. הפייסבוק עוזר המון בתהליכי אוטומציה, רק צריך לזכור את הכללים ותמיד לעבוד לפיהם.
חזרה למילון מונחים