"טווח הגעה" או "חשיפות" היא כמות האנשים שאליהם ניתן להגיע ללא תשלום, כאשר מעלים פוסטים בדף הפייסבוק (לא בפרופיל אישי). בתור מנהלי הדף, יש לכם אפשרות לראות את מדד החשיפה בכל פוסט שהעלתם בתחתית הפוסט. חשיפות הן בעצם מספר הפעמים שמופיע הפוסט אצל הגולש בגלילה.
לכל מותג יש את הקהל הטבעי שלו, הקהל שמכיר אותו, מחפש אותו, אוהב אותו ונאמן לו. אז, איך בעל עסק בונה את אותו קהל וזוכה למודעות גבוהה יותר? אחת הדרכים הטובות ביותר היא להגדיל את החשיפה. אתם צריכים ליצור תוכן רלוונטי ושימושי עבור קהל היעד שלכם בנושאים הקשורים למותג, לקטגוריה בה הוא פועל, לקהל היעד הרלוונטי ועוד.
חשיפה אפשר להגדיל בעזרת קידום אורגני באתר (SEO) וגם בעזרת קידום ממומן (מודעות בתשלום).
איך אפשר להגדיל חשיפה?
כל משתמש שיראה את הפוסט שלכם באופן אורגני, זה עוד משתמש שלא תצרכו לשלם כדי להגיע אליו. יש דרכים בדוקות ומוכחות שיעזרו לכם להביא את הפוסטים שלכם לכמה שיותר עיניים ולהגדיל את החשיפה של העסק שלכם בצורה אורגנית.
צרו כמה סוגים שונים של תוכן
הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא לא לדבוק רק בסוג אחד של פוסטים. אל תעלו רק מילים, רק תמונות, רק וידאו. אתם חייבים לנסות כמה שיותר פורמטים שונים, כדי לדעת מה הקהל שלכם אוהב ולמה הוא מגיב הכי טוב. גם פייסבוק מצפה לגיוון הזה ממכם. אם אתם מעלים רק תמונות ופתאום מגלים שהחשיפה שלכם הולכת ונחלשת, זה הזמן לנסות פורמט אחר של פוסטים. גם אם אתם מקבלים חשיפה נחמדה משימוש באותו סוג של פוסטים, רעננו מדי פעם ונסו דברים חדשים כדי להבטיח שתמיד תהיו מעניינים ומרתקים בעיני הקהל שלכם.
פרסמו יותר תוכן ויזואלי
ויזואל משחק תפקיד מאד חשוב במדיה החברתית. תוכן שמושך את הגולשים שלכם ויזואלית הוא הכרחי כדי להתבלט על פני המתחרים שלכם ולמקסם ביצועים. פייסבוק מודה שפוסטים שמכילים תמונה זוכים לפי 2 או 3 מעורבות מפוסטים ללא תמונה. זה לא נתון שאתם יכולים להרשות לעצמכם להתעלם ממנו. כשיש יותר מעורבות ויותר תגובות, אתם גם מגדילים את החשיפה האורגנית ולכן תוכן חזותי צריך לשחק תפקיד חשוב באסטרטגיית הסושיאל שלכם. ודאו שאתם מעלים תמונות איכותיות שנראות טוב. ייתכן שחלק מהעוקבים שלכם לא רוצים לקרוא מאמרים ואין להם סבלנות להתעמק בתוכן ארוך. השתדלו לגוון בסוגי התכנים שאתם משתפים, ובעיקר שימו דגש על תמונות שיעוררו לייקים, תגובות ושיתופים. תמונות הומוריסטיות עובדות מצוין, כדוגמת מימים (Memes), ציטוטים ידועים המוגשים בפורמט ויזואלי ועוד.
הכירו את העוקבים שלכם
על מנת להגדיל חשיפה חשוב שתדעו מי הם בדיוק העוקבים שלכם, מה מידת העניין שלהם על מגוון נושאים שונים וכמובן באילו שעות הם הכי פעילים, כך שהם גם צפויים להיחשף לתכנים שלכם. כשאתם יודעים מי בדיוק קהל היעד שאתם מכוונים אליו, תוכלו לטרגט אליו את הפוסטים והמודעות שלכם בצורה נכונה ויעילה יותר.
הכירו את המתחרים שלכם
אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את החשיפה של העמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות, היא לדעת מי בדיוק המתחרים שלכם ולהכיר את המותג שלהם מא' ועד ת'. בדקו מי הם המתחרים הישירים שלכם בנישה, תראו מה עובד להם ומה לא ותעקבו אחרי העוקבים שלהם. ככה אתם יכולים לשלוח התראה למשתמשים האלו שיעקבו גם אחריכם, הרי יש להם עניין במה שיש לכם להציע. תבינו למה בדיוק הגולשים כל כך אוהבים את המותגים המתחרים בנישה שלכם ותדעו מה בדיוק עליכם לעשות כדי לזכות באותה אהדה מצידם.