fbpx

מיקום

אז מה זה מיקום ?

חזרה למילון מונחים

במילים פשוטות, המיקום הוא פיצ'ר בפסייבוק ובאינסטגרם, שמאפשר לכם לציין את המיקום המדוייק שבו אתם נמצאים בכל רגע נתון. לצורך העניין אם הלכתם למסעדה שאהבתם או שאתם נמצאים באיזה מלון מפנק ורוצים להתלהב, אתם יכולים לשתף עם החברים שלכם את המיקום שלכם ולהראות להם איפה בדיוק אתם נמצאים.
היכולת לשתף את המיקום שלכם ברשתות החברתיות הפכה בשנים האחרונות לטרנד פופולרי מאוד. אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם מאפשרים לכם להיכנס, לפרסם סטטוס ולתייג מיקום ספציפי כדי להראות לעוקבים שלכם איפה אתם נמצאים. זוהי דרך מצוינת ליצור חברים ועוקבים חדשים וגם לספר לאנשים איפה אתם מבלים. הוספת מיקום לפוסטים יכולה להיות ממש מהנה וגם להוסיף לפרופיל שלכם. בנוסף, קל לעשות את זה גם במחשב וגם בסמארטפון.
הפיצ'ר שיצא בשנת 2017 באפליקציית פייסבוק-מסנג'ר, הוא בעצם שיתוף מיקום בזמן אמת. האפליקציה מאפשרת לכם לשתף עם חברים בפייסבוק שלכם את המיקום שלכם על גבי מפה למשך שעה. והוא, מצידו, יוכל לעקוב אחריכם. את המיקום שלכם תוכלו לשתף עם אדם אחד או עם קבוצה של אנשים, לבחירתכם.

איך זה בדיוק עובד?

צ'ק אין פייסבוק פועל בדרך הזו: כשאתם הולכים למקום כלשהו, יש לכם אפשרות לבחור ישירות דרך אפליקציית פייסבוק מתוך רשימה של מיקומים שהאפליקצייה מציגה לכם. המיקום יכול להיות במסעדה שביקרתם בה עם חברים, בפארק עם המשפחה או טיול מיוחד. פייסבוק בונה את הרשימה הזו על סמך המיקום שהוא מקבל מהסמארטפון שלכם. ברגע שאתם לוחצים על מיקום, אתם יכולים לראות פרטים על המיקום הזה. פייסבוק לא תשתף את המיקום שלכם אלא אם כן אתה עושים צ'ק-אין בפייסבוק. אפשר לתייג חברים בצ'ק-אין שלכם או להוסיף תמונות או כמה שורות טקסט על החווייה שלכם. אחרי הצ'ק-אין שתעשו, החברים שלכם בפייסבוק יכולים לראות איפה בדיוק אתם נמצאים בפיד החדשות שלהם. אם הם מטיילים ומשתמשים גם בפייסבוק בסמארטפונים שלהם, הם יכולים לראות אם הם קרובים אליכם פיזית.

איך מיקום יכול לקדם את העסק שלכם

פייסבוק מאפשר לנו להוסיף את המיקום בדף עסקי. המיקום נותן לנו יתרונות רבים.
אם יש לכם עסק פיזי שהלקוחות שלכם יכולים לבקר בו, תרצו שהם יעשו צ'ק אין. בשביל זה אתם צריכים עמוד מיקום באינסטגרם ובפייסבוק (לוקיישן). העמוד הזה מקדם את העסק שלכם במיקומי אינסטגרם ופייסבוק ומשפר את רמת החשיפה.
כמו שציינו קודם, לעשות check in למקום בו אנשים נמצאים ולדווח על זה בפייסבוק, הפך למאוד פופולרי בשנים האחרונות. בית עסק יכול לנצל את הצורך הזה של אנשים לטובתו ולקבל מכך הרבה יתרונות, וכמובן גם חשיפה בחינם. הוספת פיצ'ר המיקום בעסק שלכם מאפשרת ללקוחות שלכם לעשות check in בעסק ישירות מהפייסבוק. זה גורם לכך שהעסק שלכם יקבל חשיפה גם לחברים של הלקוח. הדף העסקי שלכם מקבל יתרון מבחינת מנוע החיפוש של פייסבוק, ועדיפות בתוצאות החיפוש. כשאנשים מבצעים צ'ק אין הם בעצם מראים לכל החברים שלהם שהם נמצאים כרגע בעסק שלכם. הם יכולים להעלות תמונות מהעסק שלכם וכמובן לכתוב כמה העסק שלכם שווה ומומלץ וכמה השירות שאתם מספקים הוא הכי טוב שיש. זוהי הזדמנות מצוינת בשבילכם להעלות את המודעות לעסק שלכם. זאת משום שכל צ'ק אין מופיע באופן גלוי על הפיד של החברים של הלקוחות שלכם. בנוסף, לדף העסקי שלכם גם מתווספת האפשרות לקבל המלצות מלקוחות, מה שיגדיל את האמון שהלקוחות שלכם יתנו בכם.

חזרה למילון מונחים

כתבות שעשויות לעניין אותך

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן