קמפיין חשיפה, או באנגלית Reach Campaign, הוא קמפיין שנעשה על מנת לחשוף את העסק שלכם לקהלים חדשים. אם אתם בתחילת הדרך העסקית שלכם, זהו סוג הקמפיין הטוב והמומלץ ביותר עבורכם. בניגוד לסוגי קמפיינים אחרים שקיימים, כאן המערכת תפיץ את המודעה שלכם לכמה שיותר אנשים. אפשר לדמות את קמפיין החשיפה לשלט גדול ומעוצב בקפידה של בית העסק שלכם. המרה של הלקוחות תתבצע רק אם נצליח ליצור קהל חשיפה מדויק ואיכותי.
המטרה העיקרית של קמפיין חשיפה, כשמו כן הוא, היא לחשוף את המותג או העסק שלכם. כלומר, ליצור מודעות למותג שלכם ללקוחות פוטנציאליים חדשים, לקדם את העמוד העסקי, להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת; ובעצם להשיג כמות כמה שיותר גדולה של חשיפה אונליין.
סוגים של קמפיין חשיפה
חשיפה בפייסבוק היא מספר האנשים שראו את התוכן שלנו. החשיפה משפיעה על כל מדד אפשרי שניתן לעקוב אחריו: מעורבות, לייקים, תגובות, הערות, הקלקות, רכישות ומשובים.
קיימים גם סוגים שונים של חשיפה: חשיפה לפוסט, חשיפה לדף, חשיפה אורגנית, חשיפה ויראלית וחשיפה בתשלום (קמפיין חשיפה ממומן). כל אלו יוודאו שקהל היעד שלכם ייחשף לתכנים שלכם ויכיר את המותג או העסק שלכם. הקמפיין בו תשתמשו לרוב, זה שיביא לכם תוצאות טובות, הוא קמפיין חשיפה ממומן בפייסבוק. כמעט בכל קמפיין יש לנו אפשרות לבחור שיטת אופטימיזציה שמגדילה את היקפי החשיפה של המותג או העסק שלנו. אתם יכולים לטרגט את קהל היעד שלכם כך שתבחרו רק את זה שמתאים לאופי המותג או העסק שלכם, ותציגו בפניו תכנים רלוונטיים.
יתרונות של קמפיין חשיפה
סוג הקמפיין הזה מעולה לחשיפת המותג שלכם בפני הקהל הרחב. המטרה העיקרית שלו היא בעצם לגלות לאחרים על קיומו של המותג שלכם ולעשות את ההיכרות הראשונית. אתם יכולים להשתמש בכלי השיווקי הזה גם כדי לחשוף אותו בשנית בפני אנשים שכבר ראו את המותג שלכם ולא ביצעו שום המרות. בכך שאתם נמצאים בתודעה שלהם יהיה יותר סיכוי שהם ייכנסו לאתר או דף הנחיתה שלכם והפעם יתעניינו ויבצעו את הפעולות שאתם מצפים מהם. היתרונות הבולטים של קמפיין מהסוג הזה הוא העלויות הנמוכות שלו. בגלל שהגולשים שלכם לרוב לא נדרשים לעשות פעולה מיוחדת, פייסבוק לא גובה תשלום גבוה ואפשר להגיע לחשיפה גבוהה בתקציב נמוך.
חסרונות של קמפיין חשיפה
החיסרון העיקרי של קמפיין מהסוג הזה הוא התוצאות שהוא נותן בפועל. התפקיד העיקרי של הפרסום, בין אם הוא ממוקד לידים ומכירות, או מיתוגי ונועד למעורבות, היא לגרות את הגולשים שלכם לבצע פעולה מסויימת שאתם רוצים. אז נכון, בזכות קמפיין חשיפה יותר אנשים יכירו את המותג שלכם, אבל זה לא אומר שהם ירצו לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם; או אפילו לעשות פעולה מסוימת פשוטה יותר כמו הירשמות לניוזלטר לדוגמא. כלומר, הם יכולים להיחשף למותג שלכם, אבל לא בהכרח לבצע המרות כלשהן. קמפיין מהסוג הזה, יכול להתאים במיוחד עבור עסקים חדשים שרק יצאו לשוק ועסקים שרוצים לעשות רימרקטינג.