fbpx

שיתוף

אז מה זה שיתוף ?

חזרה למילון מונחים

שיתוף מתייחס לרשתות החברתיות בעיקר. השיתוף, או באנגלית Share, מקנה לנו את האפשרות לשתף פוסט כלשהו שאהבנו בקיר, הדף, הסטורי, הקבוצה שלנו, ועוד. כפי שאנחנו יכולים לשתף משהו שאהבנו, כך גם החברים שלנו יכולים לשתף פוסט שאנחנו מעלים. בין אם זו פיסת טקסט, סרטון או תמונה. אפשרות השיתוף בעצם אומרת שמישהו אהב כל כך את הפוסט שלנו, שהוא חייב לשתף אותו עם החברים שלו ולהראות לכולם מה שמוצג בו.
אומרים ששיתוף זה אכפתיות. מפתחים באינסטגרם ובפייסבוק מאוד להוטים לאפשר לכולם לשתף כמה שיותר תוכן שנרצה, בנושאים שונים ומגוונים.

שיתופים הם הדבר המבוקש והנחשק ביותר עבור כל משווק, יוצר תוכן ובעל עסק או מותג באשר הוא. הערך של השיתוף רק עולה ככל שהתחרות על תשומת הלב ברשת הולכת וגדלה. ככל שמחירי שטחי הפרסום עולים וככל שאחוזי המרה בדפי נחיתה פוחתים – כך שיתופים מחברים ואנשים שאנחנו סומכים עליהם הופכים להיות נצפים יותר וחשובים יותר. אין כמו עצה או המלצה מחבר טוב, מישהו שאנחנו מכירים ויודעים שירצה בטובתנו. שיתוף של הפוסט שלכם יכול להיות מה שיכריע בין ההצלחה המסחררת שלו, להיקברות שלו תחת אלפי הפוסטים האחרים ברשת החברתית.

איך להעלות את כמות השיתוף?

  1. תוכן רלוונטי ומעניין
    הסיבה העיקרית שאנשים בוחרים לשתף פוסטים ברשתות החברתיות היא כדי לספק לעוקבים שלהם תוכן מבדר או ערכי כלשהו. בלי השיתוף הזה הם מעולם לא היו נחשפים אליו. כלומר, הפחד מזה שהם עלולים להחמיץ משהו מרתק וייחודי, הוא זה שמניע. מיותר לציין שכל פיסת תוכן שאתם מייצרים צריכה להיות בראש ובראשונה מתוך מחשבה על הקהל שלכם.
  2. תגדירו את המותג שלכם
    לשתף דברים זו הדרך שלנו להראות מה מעניין אותנו, מה התשוקות שלנו, או בקיצור, מי אנחנו. אנשים שמשתפים ומעלים תכנים עבור עצמם יהיו השגרירים הכי טובים שלכם. הם בעיקר אלה שרוצים להיות מזוהים עם נישה מסויימת – וכאן – אתם נכנסים לתמונה. אם תבנו מותג שמגדיר ומאפיין נישה מסויימת ותפנו באופן ממוקד לפלח מאד רלוונטי של קהל – אתם תיהנו מהעיקרון הזה.
  3. השתמשו ברגש
    אם אנשים יצליחו ממש להרגיש אתכם דך הפוסטים שלכם – את בני האדם מאחורי המותג ולא רק את אנשי המכירות – מבעד לטקסט; אם תצליחו להעביר רגשות אותנטיים בפוסטים שלכם; כל הקוראים של הפוסט שלכם יוכלו להזדהות אתכם בקלות. הפוסטים ייגעו בהם וירגשו אותם. פוסטים כאלה גוררים תגובות ושיתוף.
  4. ספרו סיפור
    רוצים לכתוב על משהו? חפשו את הזוית המעניינת. חפשו את הסיפור מאחורי האינפורמציה. על הדרך הוסיפו איזו תמונה חמודה או מצחיקה שתעביר נכון את החווייה והרגש. מאחורי כל מפגש חברתי, אירוע או חווייה יש אינספור סיפורים. אתם אפילו משתפים אותם עם החברים שלכם מחוץ לפייסבוק, אז למה בתוך פייסבוק לא לשלב סיפור? כשהפוסטים שלכם יהיו מעניינים, מושכים וסיפוריים, אתם יכולים להיות בטוחים שהחברים והעוקבים שלכם ישתפו אותם.
חזרה למילון מונחים

תשמרו על קשר

המותג שלך הוא העסק שלנו

כאשר אתם לוקחים את השיווק של המותג שלכם ברצינות, הוא יכול רק לגדול ולהתפתח. בואו נדבר וניקח אותו לרמה הגבוהה ביותר!

כתבות שעשויות לעניין אותך

בואו נדבר על העסק שלכם!

אין סיבה שתשאירו את העסק שלכם מאחור, בואו נדבר עוד היום ונתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר.

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה