מענה מהיר לפניית לקוחות, למה זה חשוב לנו כל כך?

תוכן עניינים

מענה מהיר – אם לעסק שלכם יש נוכחות ברשתות חברתיות, וודאי נתקלתם בפניות של אנשים, בין אם לעיתים רחוקות ובין אם זה פניות שוטפות במהלך היום.

מענה מהיר

אם תהיתם תוך כמה זמן עליכם להשיב לפניה של אותו גולש, אז התשובה היא כמה שיותר מהר! ישנן מספר סיבות מדוע חשוב לתת מענה מהיר ללקוחות שלכם.

ציפיות הלקוח

גולש אשר השאיר תגובה/ שלח הודעה/ השאיר פרטים מצפה לקבל מענה מהיר ביותר לפנייתו. כיום, עם התחרות הגדולה והרחבה, גולש המתעניין בשירות ו/ או מוצר, לרוב ימתין זמן מאוד קצר למענה, במידה ולא קיבל מענה הוא עלול להשאיר פניה למותג אחר. 

התדמית העסקית שלנו

עסק הנותן מענה במהירות האפשרית משקף ללקוח על מותג עמיד ורציני שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו. מהרגע הראשון שהגולש נפגש עם המותג שלנו, עלינו לפעול בדרך הכי מזמינה ונעימה כך שלא רק הגולש יהפוך ללקוח, אלא, ירגיש כל כך טוב שירצה להמליץ למקורביו. מענה מהיר, ישיר וענייני מראה על אמינות של העסק. אמינות הוא אחד התכונות החשובות של עסק כאשר מדובר באינטראקציות אינטרנטיות.

תכונה מיוחדת בפייסבוק

בדפי פייסבוק ישנו פיצ'ר אשר מראה לגולשים זמן מענה ממוצע ללקוחותיו. פייסבוק תציג את הפיצ'ר הזה בדף העסקי במידה ויש יחס מענה של 90% ומעלה לפניות וזמן מענה פחות מ-15 דקות. בתור גולש, אם אני אדע כמה זמן פחות או יותר עד קבלת מענה לפנייתי, אוכל להחליט אם אני מעוניין להמשיך לחפש מענה במקום אחר או שעדיף לי להמתין את המספר דקות שרשומות לי ולקבל את המענה מהמותג המועדף עליי. 

מימין תוכלו לראות את דרישות פייסבוק להצגת הפיצ'ר. משמאל תוכלו לראות את מצב הדף העסקי כרגע והמלצה מה כדאי לעשות כדי שיופיע הפיצ'ר.

לסיכום, מענה מהיר ככל האפשר היא הדרך הטובה ביותר לענות על ציפיות הגולש, להראות תדמית מעולה על העסק ודרך מעולה להפוך גולש ללקוח. מהרגע ההראשון בו תחליטו לעבור שינוי ולתת מענה מהיר ביותר, מיד תוכלו לראות תוצאות בפועל.

מקווים שנהנתם מהתוכן, נשמח אם תעשו שיתוף.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב reddit
Reddit
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

כתבות נוספות

שימוש מוגזם ברשתות החברתיות

שימוש מוגזם ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות החברתיות ? יכול להיות שהגזמתם! מאמר אורח מאת אביב קלטמן חדש! פריטים נבחרים מקולקציית קיץ 2020 ענבל, בת 18, 1.70 ס"מ, 65 ק"ג,

תגית קנוניקל, כל מה שצריך לדעת!

תגיות קנוניקל (Canonical tag) תגית קנוניקל נתמכת על ידי מנועי החיפוש הגדולים מאז תחילת 2009, אך למרות היתרונות שהיא מציעה גם למפעילי אתרים וגם למשתמשים,

פרסום באינסטגרם: מדריך למשתמש העסקי

פרסום באינסטגרם האשטאגים באינסטגרם פרסום באינסטגרם, האשטאגים הם אמצעי מדהים להגדיל את כמות החשיפות של הפרסומים והמותג שלנו. ניתן למצוא פרסומים של אנשים ומותגים אחרים

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!