fbpx

מענה מהיר לפניית לקוחות, למה זה חשוב לנו כל כך?

מענה מהיר – אם לעסק שלכם יש נוכחות ברשתות חברתיות, וודאי נתקלתם בפניות של אנשים, בין אם לעיתים רחוקות ובין אם זה פניות שוטפות במהלך היום.

אם תהיתם תוך כמה זמן עליכם להשיב לפניה של אותו גולש, אז התשובה היא כמה שיותר מהר! ישנן מספר סיבות מדוע חשוב לתת מענה מהיר ללקוחות שלכם.

ציפיות הלקוח

גולש אשר השאיר תגובה/ שלח הודעה/ השאיר פרטים מצפה לקבל מענה מהיר ביותר לפנייתו. כיום, עם התחרות הגדולה והרחבה, גולש המתעניין בשירות ו/ או מוצר, לרוב ימתין זמן מאוד קצר, במידה ולא קיבל מענה הוא עלול להשאיר פניה למותג אחר וככה פספסתם לקוח. 

התדמית העסקית שלנו על ידי מענה מהיר

עסק הנותן מענה במהירות האפשרית משקף ללקוח על מותג עמיד ורציני שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו. מהרגע הראשון שהגולש נפגש עם המותג שלנו, עלינו לפעול בדרך הכי מזמינה ונעימה כך שלא רק הגולש יהפוך ללקוח, אלא, ירגיש כל כך טוב שירצה להמליץ למקורביו. מענה מהיר, ישיר וענייני מראה על אמינות של העסק. אמינות הוא אחד התכונות החשובות של עסק כאשר מדובר באינטראקציות אינטרנטיות.

תכונה מיוחדת בפייסבוק

בדפי פייסבוק ישנו פיצ'ר אשר מראה לגולשים זמן מענה ממוצע ללקוחותיו. פייסבוק תציג את הפיצ'ר הזה בדף העסקי במידה ויש יחס של 90% ומעלה לפניות וזמן מענה פחות מ-15 דקות. בתור גולש, אם אני אדע כמה זמן פחות או יותר עד קבלת תשובה לפנייתי, אוכל להחליט אם אני מעוניין להמשיך לחפש במקום אחר או שעדיף לי להמתין את המספר דקות שרשומות לי ולקבל את המענה מהמותג המועדף עליי. 

מימין תוכלו לראות את דרישות פייסבוק להצגת הפיצ'ר. משמאל תוכלו לראות את מצב הדף העסקי כרגע והמלצה מה כדאי לעשות כדי שיופיע הפיצ'ר.

לסיכום, ככל שתענו מהר ככל האפשר היא הדרך הטובה ביותר לענות על ציפיות הגולש, להראות תדמית מעולה על העסק ודרך מעולה להפוך גולש ללקוח. מהרגע ההראשון בו תחליטו לעבור שינוי ולתת תגובה מהיר ביותר, מיד תוכלו לראות תוצאות בפועל.

מקווים שנהנתם מהתוכן, נשמח אם תעשו שיתוף.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה