fbpx

תוכן

אז מה זה תוכן ?

חזרה למילון מונחים

"התוכן הוא המלך" הוא כנראה משפט שכבר יצא לכם לשמוע בעבר. זוהי מנטרה שרצה כבר לא מעט שנים, אבל נראה שרק לפני כ- 10 שנים היא חלחלה גם לענפי השיווק והפרסום.
כתיבת התוכן היא ההיבט החשוב ביותר בכל אסטרטגיית קידום אתרים ו- SEO (אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש). המידע שאתם משלבים באתר או בדף שלכם משפיע באופן ישיר על הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש. בלי תוכן, אין להם בעצם מה לדרג. התוכן שאתם מפרסמים מדורג על פי הפתרונות שהוא מציע לגולשים שלכם בהתאם למטרת החיפוש. ככל שהגולשים יצליחו למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים בתוכן שלכם, הוא ידורג במקום גבוה יותר.
כל פיסת תוכן שאתם מייצרים, בעמוד קיים ובעמוד חדש, צריכה לתת מענה לגולשים שלכם גם ברמה האינפורמטיבית וגם ברמה השיווקית. אם, למשל, מדובר בעמוד קטגוריה מסוג "נעלי ספורט", נציב בראש או בתחתית העמוד מידע שמרחיב על הסוגים השונים של נעלי הספורט שאנחנו מציעים, התועלת בכל סוג ועוד מידע רלוונטי. אם מדובר בעמוד מוצר ספציפי, שמציג נעל ספורט מסויימת, מומלץ ליצור תיאור מוצר רחב ככל האפשר, עם התועלות שלו כבר בראש הפסקה. אתם יכולים גם לשלב סרטון של המוצר שלכם או מיני קליפ. זה ידוע שתוכן ויזואלי מושך יותר מתוכן כתוב, ובדיוק מסיבה הזו מומלץ לשלב כמה סוגים שונים של פורמטים באתר שלכם.

עד כמה הכמות חשובה?

כמות המידע חשובה רק במידה והתוכן שאתם יוצרים הוא אכן איכותי ומעניק ערך לגולשים שלכם. כמות תוכן גדולה מדי, תוכן שחוזר על עצמו, מועתק, לא מכיל מילות מפתח רלוונטיות ועוד – לא באמת יתרום בשום דרך לקידום האתר שלכם. מהסיבה הזו, חשוב לשים דגש על מידע איכותי. תוכן איכותי מתבסס על כמה עקרונות חשובים: קודם כל, אתם צריכים לבצע מחקר מילים וביטויי מפתח בגוגל. מילות או ביטויי מפתח הם הביטויים שאנשים מחפשים במנועי החיפוש. אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם, חשוב מאוד שתדעו מהן מילות המפתח שאנשים מחפשים כדי למצוא אתרים בתחום שלכם. באמצעות מחקר מילות מפתח רלוונטי לאתר שלכם, תוכלו ליצור מידע שיגרום לאתר להופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, כאשר הגולשים מחפשים את המילים האלו. באמצעות מחקר מילים אפשר לקבל גם תמונת מצב של המיקום שלכם בדפי התוצאות של גוגל; עבור כל ביטוי חיפוש שקשור לאתר שלכם. זאת כדי שתדעו איפה אתם עומדים מבחינת כל ביטוי. במקרה של תוכן, זו לא הכמות, אלא דווקא האיכות, שמכריעה כאן.

תוכן איכותי ומקורי

תוכן הוא הסיבה שבגללה מגיע מלכתחילה הגולש אל האתר. הוא מנסה לאתר בו מענה לשאלה שמעסיקה אותו, ולכן אם לא ימצא את התשובה באתר אליו הגיע, הוא יפנה לאתר הבא שמוצג לו במנוע החיפוש. חשוב שתזכרו שככל שהאלגוריתמים של גוגל משתדרגים ומתקדמים יותר, כך גם עולה הדרישה למידע איכותי ומקורי. תוכן שמכיל מילות חיפוש נפוצות, אבל לא בצורה מוגזמת מדי, יעזור לאלגוריתם של גוגל להבין שהאתר שלכם רלוונטי לחיפושים מסוימים בהתאם למילות המפתח שאתם מקדמים; ובהתאם לחיפושים דומים שקשורים לתחום שבו האתר שלכם עוסק. בנוסף ליעילות הטכנית הברורה של התוכן, תוכן איכותי גם גורם לגולשים שמגיעים אליכם לסמוך על האתר שלכם ולהאמין שהם הגיעו לאתר מקצועי. פרמטר חשוב זה מעלה את משך הזמן שהם ישהו באתר שלכם ומעלה את הסבירות שהם יחזרו אליכם שוב בעתיד. משך הזמן שבו גולש נשאר באתר שלכם מעיד גם על חווית המשתמש. תוכן מעניין ורלוונטי שכתוב טוב, מעניק מידע בעל ערך אמיתי לגולשים ומייצר חווית משתמש טובה. מעבר לכך, זה גם כמובן מקדם את האתר שלכם בגוגל.

חזרה למילון מונחים

תשמרו על קשר

המותג שלך הוא העסק שלנו

כאשר אתם לוקחים את השיווק של המותג שלכם ברצינות, הוא יכול רק לגדול ולהתפתח. בואו נדבר וניקח אותו לרמה הגבוהה ביותר!

כתבות שעשויות לעניין אותך

בואו נדבר על העסק שלכם!

אין סיבה שתשאירו את העסק שלכם מאחור, בואו נדבר עוד היום ונתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר.

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה