fbpx

דף עסקי

אז מה זה דף עסקי ?

חזרה למילון מונחים

עמודים עסקיים בפייסבוק הם בעצם כמו חברה בע”מ במונחים של העולם הפיזי. דף עסקי הוא סוג של יישות נפרדת הקיימת במיוחד עבור העסק שלכם, שהיא לא פרופיל אישי. הוא כלי שנועד לשרת מטרה של אדם אחד או קבוצת אנשים, לרוב במטרה עסקית. אפשר להקים דף עסקי בכל נושא ובכל נישה שהם. קיימים גם דפים של עמותות, קבוצות, ארגונים ועוד. הדף העסקי שלכם בעצם מפרט את כל מה שהגולשים שלכם צריכים לדעת אודות העסק שלכם. מופיעים בו פרטים חשובים כגון מיקום, שעות פעילות, דרכים ליצירת קשר ועוד. ללא דף עסקי לא תוכלו להקים קמפיין ממומן ולשווק את עצמכם בצורה יעילה. החשיבות שלו לבעלי עסקים ומותגים היא אדירה.
כל אחד, לא משנה מה סוג העסק שבבעלותו, יכול לפתוח דף עסקי על מנת לייצג את העסק שלו. רצוי שהדף יראה מקצועי, עם תמונות איכותיות ועיצוב מרשים, שייתנו לגולש שנכנס לדף העסקי שלכם תחושה של יוקרה וייחודיות. הדף העסקי עוזר לגולשים שלכם לקבל תחושה שהעסק שלכם הוא עסק רציני ואמין.

כיום פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. היא רק הולכת ומתפתחת מיום ליום. לפתוח דף עסקי בפייסבוק נותן לכם את האופציה המדהימה לחשוף את העסק שלכם לאלפי ואפילו לעשרות אלפי גולשים. פעם, שיווק ופרסום דרשו המון עבודה, זמן וכסף. היום אתם יכולים לקבל בכמה צעדים פשוטים בדיוק את אותו אפקט, בזכות דף עסקי. אם זה על ידי חיפוש בשורת חיפוש בפייסבוק את השירות שהגולשים מחפשים, או על ידי שיתוף פוסטים ולייקים של חברים שלהם, הדף העסקי שלכם בפייסבוק יכול להביא הרבה לקוחות לעסק. מהסיבות האלו, ברגע שאתם בונים דף עסקי בפייסבוק שלכם, חשוב מאוד לעשות אותו כבר מלכתחילה עיצובי ויפה. כזה שנראה מושקע וישדר מקצועיות.

מה היתרונות של פתיחת דף עסקי?

דף עסקי בפייסבוק נותן לכם המון ערך חינמי. אחסנה של תוכן כולל תמונות ווידאו, חנות מקוונת, הצגת פרטי עסק, ממשק הודעות, אפשרות לתזמן פוסטים, חיבור בוטים לעמוד העסקי ועוד המון פיצ’רים שונים. אפילו אם תשמשו בדף העסקי שלכם רק בתור כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם וכמעין גלריה אליה תוכלו לשלוח לקוחות לראות מוצרים והמלצות – כבר זכיתם. עם דף עסקי יש לכם הזדמנות נדירה למתג את העסק שלכם ולבנות סביבו קהילה נאמנה, שמתוכה תוכלו להגיע ללקוחות שנגעתם בהם רגשית, שירכשו את המוצר או השירות שלכם.

באמצעות הדף העסקי, עסקים יכולים להגיע לקהלי היעד שלהם, להוסיף עוקבים, להעלות קמפיינים פרסומיים ולקבל סטטיסטיקה על החשיפה של הפעילות שלהם. דף פייסבוק עסקי מתנהל בתור יישות נפרדת לחלוטין מפרופיל אישי ואפשר לפתוח אותו רק באמצעות פרופיל פייסבוק אישי. לפרופיל אישי אין הגבלה על מספר הדפים שהוא יכול לפתוח. בנוסף, דף עסקי בפייסבוק יכולים לנהל מספר פרופילים אישיים במקביל; כך שאם אתם פועלים בעסק עם שותפים, כולכם תוכלו להתחבר אליו דרך הפרופיל האישי שלכם ולבצע בו שינויים ועדכונים בזמן אמת.

תוכלו לקבל סטטיסטיקה על כל פוסט שלכם: כמה אנשים נחשפו? כמה עשו לייקים? ועוד. הסטטיסטיקה הזו תעזור לכם להבין איזה תוכן מעניין יותר את הקהל שלכם ואיזה פחות. הדף ישמש אתכם כסוג של אתר של העסק. אתם יכולים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר יחפשו את שם המותג שלכם, תוכלו להכניס מידע עסקי של שעות פעילות, חנות פייסבוק, דרכי יצירת קשר ועוד. תוכלו לבנות גם אסטרטגיית תוכן לאורך זמן ולתזמן פוסטים מראש. דרך הדף העסקי אפשר גם להריץ קמפיינים ממומנים ולהעלות פרסומות בפני קהלי יעד רלוונטיים.

חזרה למילון מונחים

כתבות שעשויות לעניין אותך

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן