המונח צפיות מתייחס למספר הפעמים שהתוכן שלנו נצפה על ידי הגולשים ברשתות החברתיות.
בעידן שבו אנחנו חיים, הרשתות החברתיות משחקות תפקיד מרכזי בתפקוד של העסק שלכם. אם תדעו להתנהל בצורה נכונה ברשתות החברתיות, תוכלו להעמיד את עצמכם בנקודה אידיאלית שממנה תוכלו למנף בקלות את העסק שלכם. מהסיבה הזאת לא מעט עסקים קטנים מצליחים לגבור ולהתעלות על לא מעט עסקים גדולים ו-וותיקים מהם. קיימות לא מעט רשתות חברתיות שבהם ניתן לפרסם, כמו שאתם כבר מכירים. בין אם מדובר בלייקים לפייסבוק, עוקבים לאינסטגרם או צפיות לסרטון ביוטיוב. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש את היתרונות שלה. בזכות הגדלת הצפיות שלכם בסטורי באינסטגרם או לסרטון שפרסמתם ביוטיוב, תוכלו להגדיל חשיפה לעסק שלכם.
אז איך אפשר להגדיל את הצפיות?
שימוש בהאשטאגים ולוקיישן
בזמן שאתם מעלים את הסרטון שלכם ליוטיוב או סטורי חדש לאינסטגרם, מומלץ לתייג אותו במילות וביטויי מפתח (מילות החיפוש) מתאימים. באינסטגרם אתם יכולים גם להשתמש בהאשטאגים או בלוקיישן (מיקום) כדי שיותר אנשים ייחשפו לסטורי שלכם. ביוטיוב תוכלו לשייך את הסרטון שלכם לקטגוריה מתאימה של סוג ותוכן הסרטון שהעלתם.
עניינו את הגולשים שלכם שידליקו התראות
אחת השיטות היותר מוכרות להגדלת מספר הצפיות שלכם, היא לספק פתיחה מעניינת של כמה שניות לגבי מה יהיה בערוץ שלכם, ולקרוא בעצם לגולשים להירשם לערוץ שלכם ולקבל את כל הסרטונים החמים. חשוב גם לבקש ללחוץ על סימן הפעמון (ביוטיוב) מכיוון שהלחיצה הזו גורמת לכך שהמשתמשים יקבלו התראות על כל סרטון חדש במייל או ישירות בסמארטפון שלהם.
באינסטגרם תוכלו להעלות טיזרים בסטורי לפוסטים שהעלתם בפיד ולקרוא לעוקבים שלכם להיכנס לראות את הפוסט החדש שלכם.
וודאו שהתוכן שלכם איכותי ומעניין
אז זה נכון שכמה שיותר תוכן תעלו, כך גם תהיו יותר רלוונטיים במדיה החברתית. אך עם זאת, חשוב לוודא שהתוכן שאתם מעלים הוא איכותי, מעניין, ייחודי ונותן ערך מוסף לגולשים שלכם. ככל שהתוכן שאתם מעלים, בין אם זה לסטורי או לויטיוב, יהיה יותר איכותי – כך גם תוודאו שהחשיפה שלכם ואחוז הצפיות שלכם יגדלו בהתאם.
החלק למעלה באינסטגרם
מכיוון שתדירות הצפייה בפרופיל היא גורם משמעותי, היוצרים צריכים לגרום לצופים לעבור מהסיפורים שלהם לדפי הפרופיל שלהם בתדירות גבוהה יותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הפונקציה "החלק למעלה". פונקציה זו מאפשרת לאנשים לעבור לדף הפרופיל שלכם או לקישורים אחרים, רק על ידי החלקה כלפי מעלה על המסכים בזמן צפייה בסטורי שלכם. אתם יכולים לקשר את זה גם לאתר או לדף הנחיתה שלכם לצורך העניין, או כל דבר שיצרתם שאתם מעוניינים להגדיל עבורו את הצפיות. מה שכן, החלקה למעלה זמינה רק למי שיש 10,000 עוקבים ומעלה. במידה ויש לכם פחות עוקבים, תוכלו פשוט לתייג את עצמכם בסטורי ובכך לקשר לפיד האינסטגרם שלכם, בו תוכלו לפרסם את מה שרציתם או לצרף קישור לאתר שלכם בביו.
קניית צפיות
דרך נוספת להגדיל את הצפיות שלכם היא על ידי קניית צופים. זוהי דרך קלה להשיג אותם ולהגדיל את המספרים שלכם בפועל. אבל, כמו שאומרים, דברים טובים ואיכותיים דורשים זמן ומאמץ. באותה מידה שהעוקבים שתקנו יגיעו במהרה, כך הם גם יהיו פחות איכותיים. אלו לא צפיות של עוקבים שבאמת מעוניינים בתוכן שלכם, אלא לרוב בוטים ומשתמשים רנדומליים שבדרך כלל לא הכי קשורים לנישה שלכם. אם אתם רוצים שהצפיות שלכם יעלו באופן אורגני ויהיו של עוקבים שבאמת יעשו אינטראקציה נוספת עם המותג שלכם, מומלץ להשתמש בשיטות שציינתי קודם ופשוט לתת לזה זמן. ברגע שתשקיעו תתחילו גם לראות תוצאות והצפיות שלכם יעלו בהתאם.