fbpx

איך מחפשים בקבוצה בפייסבוק ולמה זה חשוב?

איך מחפשים בקבוצה בפייסבוק? למה אנחנו צריכים את המדריך הזה בכלל? ואיך כל זה קשור לקידום העסק שלכם? קבוצות בפייסבוק הפכו מזמן לקידום אורגני זמין לכל בעל עסק. יש תוכנות מתקדמות המאפשרות לכם לאתר את הקבוצה עם הנישה המתאימה לעסק שלכם, ואם תרצו לחפש פוסט בעל ערך לעסק שלכם יש מספר דרכים שתצטרכו לעשות – לפניכם המדריך לנייד ולמחשב.

איך מחפשים בקבוצה בפייסבוק דרך הנייד?

  1. פתחו את האפליקציה, הקישו על סמל אפליקציית פייסבוק (האות F ברקע כחול כהה). לאחר הפעולה הזאת מיד ייפתח לכם הניוז פיד.
  2. לאחר שהגענו לניוז פיד נראה בפינה השמאלית (או הימנית לפייסבוק בעברית) אייקון עם שלושה קווים מאונכים. לחצו על האייקון ויפתח לכם תפריט קופץ.
  3. בתפריט תוכלו לראות "קבוצות" או "Groups". הקישו על קבוצות ומיד לאחר מכן ייפתח לכם דף הקבוצות.
  4. הקישו על שורת החיפוש, שורה בה מצורף הטקסט "חיפוש קבוצות". אם הקבוצה נמצאת במעקב שלכם הישארו בדף זה. שם תוכלו לראות קבוצות בבעלותך או קבוצות בהן אתה שותף.
  5. בשורת החיפוש תוכלו לכתוב ביטוי או מילת חיפוש המתאימה לפוסט אליו תרצו להגיע. בזמן הקלדה יופיעו לכם תוצאות מתחת לשדה החיפוש. אם אתה מחפש קבוצה ספציפית, היכנס לקבוצה במקום זאת.
  6. לאחר שאתם בדף הקבוצה תצטרכו להירשם אליה אם מדובר על קבוצה סגורה. גם בקבוצה עצמה תוכלו להיעזר בשורת החיפוש כדי למצוא ביטויים לאותה קבוצה.

איך מחפשים בקבוצה בפייסבוק דרך המחשב?

  1. פתחו את הפייסבוק בכתובת הבית: facebook.com. אם אתם מחוברים דרך המחשב מיד תגיעו לפיד שלכם, אם אינכם מחוברים תצטרכו להיכנס עם פרטי ההתחברות.
  2. בחלק העליון הקיצוני ללוגו של פייסבוק יש את תמונת הפרופיל שלכם – היא מופיעה עם חץ המצביע כלפי מטה. לאחר מכן ייפתח לכם תפריט נפתח.
  3. לחצו על תמונת הפרופיל שלכם ותגיעו לדף הבית של הפרופיל שלכם. בחלק הקיצון לתמונת הפרופיל יופיע לכם סרגל כלים. לחצו על "קבוצות".
  4. גללו בין הקבוצות, שם יופיעו הקבוצות בהן אתם חברים וסרגל חיפוש. כל קבוצה שמופיעה היא קבוצה מתאימה לנישה שלכם או קבוצה אליה אתם שייכים.
  5. ניתן ללחוץ על אייקון + כדי להצטרף לקבוצות. הקבוצות המוצעות הן על בסיס החיפושים שלכם, פעילות חברים ותחומי עניין.
  6. בשביל לחפש קבוצה יש לכם סרגל חיפוש המופיע בחלק העליון של "קבוצות".
  7. תוכלו לחפש קבוצה לפי השם שלה, מילות מפתח וביטויים. אם הקבוצה סגורה לא תוכלו לעיין בה, ישנן גם קבוצות סודיות אשר לא יופיעו למעט אם הוזמנתם לקבוצה.
  8. כאשר אתם חברים בקבוצה, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לחפש בקבוצה הוא להזין מילות מפתח, משתמשים או ביטויים שהופיעו בקבוצה – ממש בדומה למילות מפתח.

מה הקשר בין קבוצה בפייסבוק לקידום?

אחרי שהבנו איך מחפשים בקבוצה בפייסבוק, איך זה בכלל עוזר לנו? קבוצות בפייסבוק הן כלי שיווקי מוכר. קבוצות בפייסבוק עשויות להגדיל מכירות וחשיפה לנישה שלכם במאות אחוזים, אם עושים את זה נכון כמובן. המדיה החברתית היא חלק בלתי נפרד משיווק מותג, אנחנו לא רוצים להתבסס רק על תוכן SEO וקישורים בגוגל, נרצה להרחיב את הגישה לעסק שלנו דרך כל פלטפורמה רלוונטית – בדגש על רלוונטית.

כל עוד קהל היעד שלכם לא נמצא בפייסבוק (מה שלא סביר שיקרה) אין שום טעם לדעת איך מחפשים בקבוצה בפייסבוק. המטרה שלכם היא למצוא קבוצה הקשורה בתחום בו אתם עוסקים. אם אתם צלמים, תרצו לחפש קבוצות של עריכה, צילום ואפילו צילום יותר ספציפי כמו "צילום לבת מצווה". הביטויים שציינו יכולים להפנות אתכם ללקוחות שמחפשים צלם לאירוע, או מצד שני לקוחות שיש להם שאלות.

הראו מעורבות!

אנחנו אמורים להיות כל היום בפייסבוק ולענות על שאלות? רצוי שכן. נסביר, גם אם אתם לא מקבלים מכירה מהמעורבות שלכם, אתם עדיין חושפים את השם שלכם לכל מי שמופיע בקבוצה. ענו בפוסטים ציבוריים והראו אדיבות ומקצועיות כדי לקדם את המותג שלכם. אם אפשר, אפילו צרפו את כתובת האתר שלכם בתור מענה לשאלה שצצה בפוסט. יש אפשרויות פרסום בקבוצות שהן ממומנות, אבל יש לקחת בחשבון גם עלויות, חשיפה ועוד.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה