fbpx

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט ב-2023? המדריך המלא

השאלה העיקרית היא כמה עולה לבנות אתר אינטרנט, כדי לענות על זה נצטרך להתחיל להבין שבניית אתרים הוא תחום שרק הולך ותופס תאוצה בימינו. בשנים האחרונות, עסקים רבים העבירו נתח גדול מהפעילות העסקית שלהם לזירת האינטרנט הדיגיטלית. בייחוד מאז שנת 2020 הלא פשוטה שעברה על כולנו, בעלי עסקים בכל העולם התחילו להבין, כמעט בלית ברירה, את הכוח העצום שיש לאתרי אינטרנט. לבנות אתר לעסק הוא צעד אסטרטגי הכרחי וחשוב, לא משנה מהו תחום ההתמחות שלכם ובאיזו נישה אתם מתמקצעים. היום קיימים סוגים רבים ומגוונים של אתרי אינטרנט שניתן לבחור מהם, המשרתים מטרות שונות; אך לכולם מטרה עיקרית משותפת – ליצור נוכחות עבור העסק, המותג או הארגון שלכם בזירה הדיגיטלית ולייצר מודעות בקרב קהל היעד הרלוונטי ביותר לנישה שלכם.

העלות של בניית אתר אינטרנט משתנה מסוג אתר אחד למשנהו ונקבעת בהתאם לפרמטרים שונים הנלקחים בחשבון. בעלי עסקים רבים לא מודעים לטווח המחירים של בניית אתרים ועלולים להיות נתונים לתקציבים גבוהים משציפו בהתחלה, או משא ומתן מפרך עם נותני שירות שונים. על מנת שתוכלו לוודא שהאתר לעסק שלכם נבנה באיכות גבוהה ובמחיר הוגן התואם לתפוקה שקיבלתם, חשוב להכיר את טווח המחירים של היום ולדעת כמה עולה לבנות אתר אינטרנט.
במאמר זה נדבר על הסוגים השונים של אתרי האינטרנט שקיימים היום, מה ההבדל ביניהם, למה כל עסק צריך אתר, והשאלה החשובה מכל – כמה עולה לבנות אתר אינטרנט בשנת 2023?

המדריך המלא שיעשה לכם סדר

על מנת להבין כמה עולה לבנות אתר אינטרנט ב-2023, חשוב להכיר את הסוגים השונים של אתרי האינטרנט שקיימים היום. כל סוג אתר משרת מטרה אחרת וקיים על מנת להשיג תוצאות שונות עבור בעל העסק. בין אם זה יצירת לידים, בניית חשיפה ומודעות למותג, מכירה של מוצרים או שירותים, העברת תוכן ומסרים, ועוד מגוון מטרות. כאשר תכירו את סוגי האתרים השונים שקיימים היום, תוכלו להעריך כמה עולה לבנות אתר אינטרנט בהתאם לצרכים והמטרות שלכם בעסק.
לפני הכל, נסו לחשוב מהי המטרה העיקרית שהאתר שלכם משרת. כך תוכלו להחליט ולהבין איזה סוג אתר אתם צריכים ובהתאם גם תוכלו גם לדעת מהו טווח המחירים בשוק עבור אתר מסוג זה. שאלו את עצמכם, כיצד האתר שלכם יכול לסייע לכם להגדיל את העסק ומהן הנקודות החשובות שתרצו להעביר לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם, בכדי להפוך אותם בסופו של דבר לקהל לקוחות נאמן ומסור.

התשובה לשאלה הנפוצה כמה עולה לבנות אתר אינטרנט מאוד תלויה בסוג האתר שאתם מעוניינים שיהיה בבעלותכם בסופו של דבר. טווח המחירים של בניית אתר תדמית, יהיה שונה לחלוטין בהשוואה אל טווח המחירים של בניית אתר חנות, למשל. בשביל לעזור לכם להבין מהו טווח המחירים של סוג האתר לו אתם זקוקים, נפרט בהמשך על הסוגים השונים של אתרי האינטרנט שקיימים היום ונרחיב כמה עולה לבנות אתר אינטרנט בהתאם לכל אחד מהסוגים.

נשמח לתת לך את ההצעה הכי נכונה לעסק שלך

למה בכלל צריך לבנות אתר אינטרנט לעסק?

פרסום וקידום של העסק בפני קהל היעד הרלוונטי צריך להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית של כל עסק, גדול כקטן ובכל תחום התמחות. בעולם הדיגיטלי המהיר והמתקדם של היום, נכון המשפט "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". כל עסק שמעוניין ליצור חשיפה וטביעת אצבע דיגיטלית בזירת האינטרנט, חייב שיהיו לו אתר רלוונטי לעסק. כך ניתן להרחיב את הפעילות של העסק, להביא לקוחות חדשים ועם הזמן גם לבנות אוטוריטה בתחום. כמו כן, האינטרנט מציע יתרונות חשובים נוספים כמו האפשרות לפרסם את מיקומכם הגיאוגרפי, פרטי הגעה לעסק, פרטי התקשרות, ועוד. ההחלטה לבנות אתר אינטרנט לעסק היא בעלת השפעה ישירה וגבוהה על הרווחיות של העסק שלכם.

כמו כן, האתר של העסק משמש בתור כרטיס הביקור הווירטואלי שלו. האתר מהווה את הפנים של העסק וברוב המקרים, אנשים ישפטו את טיב העסק שלכם לפי הרמה והאיכות שלו. בשל סיבה זו ועוד רבות אחרות, חשוב לבחור מומחה לבניית אתרים מקצועי ומנוסה שיבנה עבורכם את האתר המדויק ביותר עבור העסק שלכם. אתר מקורי ומקצועי מאפשר ליצור נוכחות בזירה הדיגיטלית ומעניק לעסק במה לשתף דרכה את הדברים החשובים, מידע ופרטים אודות העסק, הצעות אטרקטיביות ובמקרים מסוימים גם מכירה של מוצרים או שירותים. אתר אינטרנט פותח קשת רחבה של אפשרויות עבור העסק ומסייע לכם בתור הבעלים שלו – וגם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שמחפשים אחר השירותים או המוצרים שאתם מציעים.

איזה סוג אתר מתאים לעסק שלי?

בכדי שתוכלו לקבוע איזה סוג אתר הכי מדויק עבור העסק שלכם, ניתן דוגמה שתעזור לכם להבין את ההבדלים קצת יותר לעומק. לצורך העניין, יש ברשותכם חנות פיזית שמוכרת סידורי פרחים מעוצבים לאירועים ופרטיים באזור הדרום. סביר להניח שסוג האתר שתזדקקו לו יהיה אתר תדמית. אתר אינטרנט מסוג זה משמש בתור במה המעניקה לגולשים שלכם את הרושם הראשוני והקריטי עליכם. כמו כן האתר גם משמש למינוף ומיתוג של העסק שלכם בזירה הדיגיטלית, לצד העברה של פרטים חשובים כמו מי אתם, מה החזון שלכם, השירותים וסוגי המוצרים שאתם מציעים, עבודות שלכם, מיקום פיזי, דרכי הגעה והתקשרות, ועוד.

במידה ואתם מעוניינים למכור את המוצרים או השירותים שלכם דרך האינטרנט (במקרה הזה את סידורי הפרחים שלכם) – אתר תדמית פחות יתאים לכם, ובמקומו תהיו זקוקים לאתר חנות לעסק שלכם, ממנו הלקוחות שלכם יכולים לבצע רכישות אונליין. בסוג אתרים זה אתם יכולים לפרט אודות העסק, להעביר מידע ודרכי התקשרות, וגם כן למכור את המוצרים שלכם באמצעות מערכות סליקה חציוניות. כאשר לקוח מבצע רכישה באתר החנות שלכם, תצטרכו להכין ולארוז עבורו את המוצר שהזמין ולאחר מכן לשלוח אותו לכתובת המדויקת שציין בהזמנה.

אם כך, לפני שאתם מתחילים לחפש אחר שירותי בניית אתרים, חשבו איזה סוג אתר ישרת את הצרכים של העסק שלכם באופן המדויק והיעיל ביותר. במידה ואתם לא בטוחים, מומלץ להשאיר את ההחלטה בידיהם של אנשי מקצוע מנוסים בתחום. במשרדינו SeoNpoint, צוות של מומחים לבניית אתרים ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויסייע לכם להחליט מהו סוג האתר המתאים והמדויק ביותר עבורכם.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט לפי סוגי האתרים השונים

המחיר של לבנות אתר אינטרנט בשנת 2023 משתנה ונע בטווח מחירים די רחב. על חישוב המחיר הסופי משפיעים מגוון פרמטרים שונים כמו סוג האתר, הגודל שלו, כמות הדפים בו, הצורך שהוא ממלא, הסגנון העיצובי שלו ונקודות נוספות הנלקחות בחשבון. כפי שכבר ציינו, קיימים סוגים שונים ומגוונים של אתרים ברחבי הרשת, כאשר לכל סוג תכלית עיקרית שונה והוא משרת מטרה אחרת עבור בעל העסק. המשותף בין כל הסוגים של אתרי האינטרנט הוא המטרה המרכזית שהם משרתים – להגדיל ולהרחיב את הפעילות של העסק ולהביא לקוחות חדשים ורלוונטיים.

ריכזנו עבורכם את כל המידע לגבי כמה עולה לבנות אתר אינטרנט לפי סוגי האתרים השונים

אתר תדמית

רוב אתרי האינטרנט של חברות ועסקים היום, (כאשר הם לא מוכרים דרכו מוצרים) הם דווקא אתרי תדמית לעסק. זהו סוג האתרים הבסיסי ביותר, בדומה לכרטיס ביקור לעסק. אתר תדמית מקצועי לעסק מהווה במה לרושם ראשוני. האתר משמש למינוף ומיתוג של העסק בזירה הדיגיטלית, תוך העברה של פרטים חשובים על מהות העסק והחזון שלכם כבעלים שלו.
אתר תדמית מיועד לנצל את כל היתרונות של שיווק עסקים ברשת האינטרנט המתקדמת של היום. הוא מסייע למקם את העסק בדפי התוצאות של מנועי החיפוש ולבלוט בין המתחרים. אתר תדמית איכותי צריך להציג תכנים רלוונטיים ובעלי ערך באופן אטרקטיבי, חווייתי ומניע לפעולה.
אתרי תדמית לרוב מכילים מספר עמודים עם מידע חשוב אודות העסק. הם מציגים את העסק עצמו ואת השירותים או המוצרים שהוא מציע ללקוחותיו, עמוד יצירת קשר, עמוד אודות, ביקורות מלקוחות ולעיתים גם בלוג מאמרים. אתר תדמית מאפשר להפנות אליו את כלל הלקוחות שלכם בעסק לקבלת מידע נוסף אודותיכם, דרכי התקשרות והגעה. זהו הדבר הראשון שאנשים יראו כאשר הם נחשפים לעסק שלכם ולכן חשוב שיהיה מבוצע ברמה גבוהה.

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

לבנות אתר אינטרנט מסוג אתר תדמית נע בטווח מחירים של 1,500 ש"ח עד 3,000 ש"ח בקרב פרילנסרים ופרטיים, כאשר איכות האתר תהיה בהתאם למחיר. בכל הנוגע לחברות בניית אתרים מקצועיות, טווח המחירים נע בין 4,500 ש"ח עד 15,000 ש"ח. המחיר תלוי במספר העמודים, הפונקציונליות של האתר, הרמה שלו, העיצוב הגרפי, ועוד. היתרון המרכזי בעבודה מול חברה מקצועית הוא שיש לכם מקום בטוח ומקצועי לפנות אליו במידה ועולה בעיה או בקשה כלשהי.

נשמח לתת לך את ההצעה הכי נכונה לעסק שלך

דף נחיתה לעסק

דף נחיתה קיים במטרה למקד את הגולשים לבצע את פעולות ההמרה הרצויות. אלו יכולות להיות השארת פרטים, הורדת קובץ, הירשמות לניוזלטר או קנייה של המוצר או השירות שאתם מספקים. הרעיון המרכזי מאחורי דפי נחיתה הוא להוביל את הגולש למעמד הרכישה במהירות האפשרית ובצורה נכונה וכמה שיותר אטרקטיבית. כשמו כן הוא, דף נחיתה הוא אתר המורכב מדף אחד בלבד, אליו הגולש "נוחת" כאשר הוא מחפש אחר שירותים או מוצרים הקשורים לנישה שלכם. ככזה, הוא צריך להיות אטרקטיבי במיוחד ולהניע את הגולשים לפעולה הרצויה. כמו כן, ברוב המקרים דף נחיתה לעסק ישמש עבור פרסום ממומן הנעשה דרך גוגל או פייסבוק.

דף נחיתה לעסק צריך להיות ענייני, מושך ומקורי. בייחוד בשל העובדה שדף נחיתה לעסק הוא אתר המורכב מדף אחד בלבד, חשוב שיהיה כמה שיותר איכותי וישרת את המטרה העיקרית שלו – להביא לידים ולקוחות חדשים לעסק על בסיס קבוע. את דף הנחיתה שלכם תוכלו לשלוח לכל מי שמעוניין במידע אודותיכם במידה ואין לכם אתר תדמית לעסק. כמו כן, אתם יכולים למכור דרך דף הנחיתה את השירותים או המוצרים שלכם. בדפי נחיתה ניתן להוסיף קישור למערכת סליקה מתקדמת שתאפשר לגולשים לבצע רכישות ישירות דרך הדף עצמו. בכדי לוודא שאתם מקבלים את התוצר המוגמר הטוב ביותר, מומלץ לשים דגש משמעותי על איכות השירות ורמת הניסיון של נותני השירות עבור בניית דף נחיתה לעסק שלכם.

כמה עולה לבנות דף נחיתה?

אז כמה עולה לבנות דף נחיתה? ובכן, התשובה כמובן תלויה במספר פרמטרים. בקרב פרילנסרים וחברות של אדם אחד המחיר נע בין 500 ש"ח ל-1,000 ש"ח. המחיר כולל עמוד אחד בלבד. הוא צריך להתאים לאופי העסק באופן מדויק ולהעביר לגולשים חוויית משתמש ברמה גבוהה. חברות מקצועיות לבניית אתרים ידרשו בין 1,500 ש"ח ל-3,000 ש"ח עבור דף נחיתה איכותי, רספונסיבי ומעוצב בקפידה. הדף יתמצת את מהות העסק שלכם בצורה אידאלית, יעביר את המסר העיקרי בבירור וימשוך אליכם קהל לקוחות רלוונטי באופן מתוחכם ויצירתי.

אתר בלוג או חדשות

קיימים ברחבי רשת האינטרנט מגוון אתרי בלוג או חדשות. אתרים אלו לרוב מכילים עשרות ואף אלפי עמודים. בלוג יכול להיות גם חלק מאתר תדמית או מכירות, או לעמוד בפני עצמו. אתרי בלוג או חדשות ניתן לבנות לפי תבנית קבועה או בהתאמה אישית לפי דרישותיכם.
אתר בלוג בסופו של דבר מהווה מעין יומן דיגיטלי עבור עסק או אדם פרטי. המטרה העיקרית של בלוג היא להעניק לבעלי הבלוג במה וירטואלית דרכה הם יכולים להעביר את התחושות והמחשבות שלהם. אתרי בלוג משמשים לרוב גם עבור הנגשה והעברה של ידע וכלים לקוראים, סביב נישה מסוימת. היום ניתן לראות ברחבי האינטרנט מגוון עצום של אתרי בלוג או חדשות בנושאים שונים. הנישות הפופולריות הן בעיקר איפור וטיפוח, אורח חיים בריא, אוכל ומסעדנות, טיולים וטבע, מכוניות, ספורט, ועוד. בעידן הטכנולוגי והמתקדם של היום, חופש הביטוי הוא גדול יותר מאי פעם ולכל אחד יש את האפשרות לקבל במה בזירת האינטרנט. אתרי חדשות גם הם נחשבים לשכיחים ביותר היום – כבר אין צורך להיות עיתונאי מקצועי בכדי לשתף חדשות ודעות בנושאים שונים עם העולם.

כמה עולה לבנות אתר בלוג או חדשות?

בנוגע לשאלה כמה עולה לבנות אתר אינטרנט מסגור בלוג או אתר חדשות, התשובה כמובן תלויה בסוג השירותים שתקבלו. בקרב פרילנסרים או חברות פרטיות, המחיר נע בין 2,500 ש"ח עד 4,000 ש"ח. כאשר מדובר באתר מקצועי הנבנה על ידי חברת בניית אתרים, המחיר נע בין 4,500 ש"ח ל-7,000 ש"ח. המחיר לרוב יכלול העלאות תוכן איכותי, ניהול עקבי של האתר ותזמון פוסטים.

אתר פורטפוליו

אתרי פורטפוליו דומים בתכליתם לאתרי תדמית, רק שאלו מעוצבים בצורה ויזואלית יותר. הם מתאימים בעיקר לעסקים כמו מסעדות ובוטיקים או בעלי מקצוע כמו צלמים, אדריכלים, בוני אתרים, מעצבי פנים, ועוד עסקים ששמים דגש בעיקר על אלמנטים ויזואליים. מספר העמודים באתרי פורטפוליו לרוב יהיה קטן יחסית ולעיתים הם אף מורכבים מעמוד גלילה אחד המשלב קישורים לגלריית תמונות. המטרה העיקרית של בניית אתר פורטפוליו עבור עסק או בעל מקצוע היא למשוך את קהל היעד הרלוונטי ביותר. האתר צריך להציג את העבודות והפרויקטים שלכם באור חיובי, בתור מובילים בתחומכם. אתר פורטפוליו איכותי ברמה גבוהה יכול לעשות בדיוק את זה ולכן חשוב שהבנייה שלו תתבצע על ידי חברה מקצועית ומומחה לבניית אתרים.

כמה עולה לבנות אתר פורטפוליו?

מחיר בניית אתר פורטפוליו בחברות השונות נע בין 900 ש"ח ל 1,500 ש"ח בקרב פרילנסרים וחברות פרטיות, כאשר הוא לרוב יכלול 2 עמודים או עמוד גלילה מעוצב. לעומת זאת, כאשר האתר נבנה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית, המחיר ינוע בין 3,000 ש"ח ל-5,000 ש"ח. בחברת בניית אתרים תקבלו את שירותיו של מעצב גרפי מקצועי ומנוסה. הוא יסייע לכם להנגיש דרך אתר הפורטפוליו שלכם את המומחיות שלכם באופן מקורי ויצירתי.

נשמח לתת לך את ההצעה הכי נכונה לעסק שלך

אתר חנות

אתרי חנות מיועדים בעיקר עבור מכירה של מוצרים או שירותים דרך האתר עצמו. לבנות אתר אינטרנט לעסק מסוג אתר חנות מחייב בין היתר רמת אבטחה גבוהה, שירותי סליקה, שרת יציב, ועוד – ולכן האתר חייב להיבנות באופן מקצועי על ידי מומחים לבניית אתרים.
קיימים סוגים שונים של אתרי חנות. ישנם כאלו המהווים מעין סניף וירטואלי והמשך של חנות או רשת חנויות הפועלות באופן פיזי, וישנם אתרי חנות העומדים בפני עצמם בתור אתרי מכירות אונליין. במקרים בהם החנות הווירטואלית היא העסק עצמו, קיימת חשיבות גבוהה במיוחד לנוכחות של האתר בתוצאות החיפוש בגוגל וכן גם להחזר על ההשקעה בתקציב השיווק הדיגיטלי.

כמה עולה לבנות אתר חנות?

המחיר של לבנות אתר אינטרנט מסוג אתר חנות נע היום בין 4,500 ש"ח ל-7,500 ש"ח בקרב פרילנסרים ופרטיים. באתר חנות חשוב לשים דגש בעיקר על חווית המשתמש. האתר צריך להיות נגיש ואינטראקטיבי, לגרום לגולש לבצע פעולה וליצור חוויית משתמש קלה ונוחה. בקרב חברת בניית אתרים מקצועית, המחיר לאתר חנות נע בין 7,500 ש"ח ל 30,000 ש"ח. המחיר הסופי כמובן נקבע לפי פרמטרים שונים כמו מספר המוצרים באתר, מספר העמודים וקטגוריות המוצרים, פרסומות ופופ אפים, רמת העיצוב הגרפי, התוכן, ופרמטרים נוספים הנלקחים בחשבון.
בנייה ועיצוב נכונים ומדויקים של אתר חנות הם הכרחיים ביותר להצלחה שלו. אתרים אלו מהווים המשכיות לעסק פיזי או יכולים להוות כמקור הכנסה עיקרי. חשוב שבניית האתר תבוצע באופן מקצועי וברמה גבוהה על ידי בוני אתרים מנוסים בתחום. החנות הווירטואלית של העסק לרוב תהיה המקום הראשון אליו הגולשים יגיעו כאשר יחפשו אחר העסק או מוצרים רלוונטיים לנישה בה הוא מתמחה. לכן, האתר צריך להיות מקצועי ביותר ולשקף את העסק או המותג בצורה מיטבית.

אתר פורטל

פורטלים הם לרוב האתרים הגדולים בשוק. אתר פורטל הוא אתר אינטרנט המאגד עסקים מנישה כלשהי ומספק מעין שער למקורות אחרים ברשת האינטרנט. אתרי פורטל יכולים להיות בכל נושא והם מעניקים גישה לתכנים מגוונים עם קישורים רבים ורלוונטיים ברחבי האינטרנט. הם מסודרים סביב קונספט מסוים כמו למשל אוכל ומסעדנות, רכבים, יופי וטיפוח, עיצוב גרפי, וכן הלאה. אתרי פורטל לרוב משרתים כמה פונקציות כמו סקירת מוצרים, מאמרי מידע, מחירונים ועוד.

כמה עולה לבנות אתר פורטל?

העלות של בניית אתרי פורטל נעה בטווח מחירים רחב יחסית. נדרשת רמת דיוק ומיומנות גבוהה על מנת לבנות אתרים כאלו ועובדה זו משפיעה משמעותית על המחיר הסופי. כאשר מדובר בפרילנסרים וחברות פרטיות, עולה לבנות אתר אינטרנט מסוג אתר פורטל בין 8,000 ש"ח ל-12,000 ש"ח. אצל חברה מקצועית לבניית אתרים, תוכלו לצפות למחיר של בין 15,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח. עם אתרי פורטל, חשוב להשאיר את העבודה בידי מקצוענים מומחים בתחום. רוב בוני האתרים הפרילנסרים אינם מנוסים בכתיבת קוד. הם נעזרים באתרים כדוגמת אלמנטור ובתבניות מוכנות מראש. בסוג זה של אתרים, חשוב מאוד שבונה האתר יהיה בקיא בשפות תכנות ויידע להוסיף את כל הפיצ'רים הדרושים כראוי, באופן מקצועי ואיכותי.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט מורכב ומתקדם?

מעבר לסוגי האתרים שציינו, קיימים סוגי אתרים נוספים שאתם בטח כבר מכירים, עליהם נדבר בנפרד. אלו הם אתרי אינטרנט הנחשבים לאתרים מורכבים. בנייה של אתר מורכב מצריכה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחכמות ואלגוריתמים מורכבים הרבה יותר. למשל, אתר של רואי חשבון המעניק לגולשים שלו מחשבונים שונים לחישובים פיננסים ידרוש שימוש באלגוריתם חכם. כמו כן גם אתרי היכרויות, פורומים וצ'אטים, פלטפורמות חברתיות, אתרים המציעים תוכנות או משחקים, ועוד. לאתרים המורכבים קיים סוג פיתוח שונה ולכן גם התשובה לשאלה כמה עולה לבנות אתר אינטרנט מורכב תהיה אחרת במקרים אלו.
באתרים מורכבים ישנו דגש משמעותי על חוויית משתמש איכותית ולכן הם צריכים להיבנות על ידי מומחים לבניית אתרים. במשרדינו SeoNpoint, צוות של מומחים לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי עומד לרשותכם, עם שירותי בנייה וקידום אתרים מקצועיים. חשוב שתכירו את טווח המחירים בכדי לוודא שתבצעו את ההחלטות הנכונות עבור העסק שלכם.
בשביל להבין את טווח המחירים ולהכיר אותו יותר לעומק, ריכזנו עבורכם את כל מה שרציתם לדעת לגבי כמה עולה לבנות אתר אינטרנט מורכב ומתקדם ב-2023. המחיר לכל אתר מורכב שנדבר עליו מחולק ל-2 קטגוריות, אחת עבור מחיר לבניית אתרים באמצעות וורדפרס והשנייה עבור מחיר לבניית אתרים בקוד פתוח. המחיר משתנה ותלוי בפרמטרים שונים עליהם נפרט בהמשך.

נשמח לתת לך את ההצעה הכי נכונה לעסק שלך

אתר קורסים

אתרי קורסים חייבים להיות ברמה גבוהה ביותר ולהעניק לגולשים חוויית משתמש איכותית. הם דורשים הטמעה מהירה ונכונה של סרטונים, תמונות, קבצי וידאו ואודיו. האתר צריך לעבוד באופן חלק ולספק לכל משתמש את הקורסים הרלוונטיים אליו. בנוסף לכך, כאשר אתרי הקורסים דורשים תשלום חודשי לצפייה בתכנים, נדרשת יצירה של לולאה הבודקת אם התשלום החודשי אושר ומאפשרת למשתמשים להמשיך לצפות. אתרי קורסים צריכים להיות בעלי מערכה נוח ולאפשר לגולשים לשמור את ההתקדמות שלהם בקורסים השונים בקלות. בניית אתרים מסוג זה דורשת מקצועיות רבה וידע נרחב הן בבניית אתרים והן באלגוריתמים חכמים ורלוונטיים בהם נעשה שימוש באתר.

במידה ויש לכם צורך בבניית אתר קורסים לעסק או המותג שלכם, חשוב לוודא שתקבלו ממשק נגיש ונוח שתוכלו להעלות דרכו את הקורסים שלכם לאתר בקלות. כאשר אתר קורסים נבנה בקפידה על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום, ניתן לצפות לתוצאות מרשימות ואתר ברמה גבוהה. האתר יאפשר לכם למכור את הקורסים שיצרתם, ליצור חשיפה לעסק או המותג שלכם ולהביא לקוחות חדשים על בסיס קבוע.

כמה עולה לבנות אתר קורסים?

אתר קורסים צריך להראות מקצועי. הוא מאפשר לנהל את כל השיעורים, הנושאים והקורסים השונים ממקום אחד. מנהלי האתר יכולים לראות מי נכנס וצפה בשיעור ולמשך כמה זמן. הוא מאפשר מתן גישה למשתמשים והסרתם בהתאם לצורך. הכל מתבצע ממשק אחד, נוח ונגיש ולכן הוא חייב להתבצע באופן נכון על ידי מומחים מנוסים לבניית אתרים.

עלות של אתר קורסים בוורדפרס

כשנשאלת השאלה כמה עולה לבנות אתר אינטרנט המציע קורסים ללקוחותיו, כמה דברים נלקחים בחשבון. המחיר לבניית אתר קורסים בקרב פרילנסרים וחברות של אדם אחד נע בין 7,500 ש"ח ל-15,000 ש"ח לאתר. האתר לרוב כולל פלאגינים רבים העלולים להשפיע על חוויית המשתמש.
כאשר האתר נבנה על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים, המחיר נע בין 10,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח לאתר. החברה בונה את האתר בדקדקנות בהתחשבות בכל הפרטים הקטנים. רוב התוספים וההתאמות באתר קורסים הנבנה באופן מקצועי יתווספו באמצעות כתיבת קוד נקי. יכולים להיות מספר פלאגינים אך אלו יהיו מותאמים ליצירת חוויית משתמש איכותית.

עלות של אתר קורסים בקוד נקי

כמה עולה לבנות אתר קורסים בקוד נקי
בניית אתר בקוד נקי

אתרי קורסים בקוד נקי נעים בטווח מחירים של 15,000-30,000 ש"ח בקרב פרילנסרים. לרוב זמני העבודה אצל חברות של אדם אחד יהיו ארוכים יותר. אין לפרילנסר מנהלי מוצר או עובדי QA שיכולים לבצע אפיון מוצר מדויק ולכן חשוב לבחור את נותן השירות שלכם בקפידה.
חברת בניית אתרים מקצועית תדרוש בין 20,000 ל-50,000 ש"ח עבור בניית אתר קורסים בקוד נקי. בשל מורכבות האתר והגודל שלו, אפין המוצר וקהל היעד מתבצע בתחילת העבודה. לאחר מכן, מותאם העיצוב הגרפי לאתר בהתאמה לאופי המותג ומתחילה עבודת הפיתוח. בעיקר בקרב חברות מקצועיות לבניית אתרים, ישנו דגש על עמידה בלוחות זמנים ועבודה מדויקת ואיכותית.

אתר היכרויות

אתרי הכרויות לרוב מצריכים לשלב בתוכם את האפשרות להרשמה מהירה וחכמה באמצעות פיצ'ר שמירת הסיסמאות של פייסבוק או גוגל. כמו כן באתרי היכרויות ישנו גם צורך בשירות של שחזור סיסמאות או הרשמה אנונימית. אתרי היכרויות לרוב משתמשים בכלים מתקדמים כמו מיקום ו-GPS. הם משלבים אלגוריתמים חכמים ומדויקים המסוגלים לנתח את הנתונים והמידע של המשתמשים השונים באתר ולהפיק לו חווית משתמש מתאימה – או במקרה הזה, את ההצעות הרלוונטיות ביותר.
דבר נוסף שהופך אתר היכרויות לאתר מורכב ומתקדם הוא אספקט המנוי החודשי. אתרי היכרויות רבים גובים תשלום חודשי או מציעים חבילות של הטבות ומבצעים משתנים. האתר צריך להיות מקושר לאפליקציה שתדע להתחבר לבסיס הנתונים של האתר באופן מדויק. כל אלו הופכים אתרי היכרויות לאתרים מורכבים ולכן חשוב לבנות אותם באופן מדויק על ידי בעל מקצוע מנוסה בתחום, עם ידע מקיף בבניית אתרים מתקדמים.

כמה עולה לבנות אתר היכרויות?

המחיר של בניית אתר היכרויות משתנה בהתאם לסוג האתר שברצונכם לקבל. ניתן לבנות אותו באמצעות כלים לבניית אתרים עם טמפלייטים ופלאגינים מוכנים – כמו וורדפרס, למשל; או באמצעות כתיבת קוד נקי. ההחלטה תשפיע על המחיר באופן משמעותי כאשר מספר פרמטרים נלקחים בחשבון בעת חישוב העלות הסופית. נפרט על 2 הסוגים:

עלות של אתר היכרויות בוורדפרס

כאשר מדובר באתרי היכרויות הנבנים באמצעות וורדפרס, עולה לבנות אתר אינטרנט מסוג זה בין 8,500 ל-20,000 ש"ח אצל פרילנסרים; ובין 20,000 ל-50,000 בקרב חברה מקצועית לבניית אתרים. כאשר האתר נבנה באמצעות וורדפרס, נעשה שימוש בכמות גדולה של תוספי וורדפרס המכונים פלאגינים. אלו גורמים להאטה של האתר ולבעיות אבטחה. חברת בניית אתרים מנוסה יכולה לבנות את האתר עבורכם תוך שימוש מינימלי בפלאגינים ולהבטיח חוויית משתמש איכותית.

עלות של אתר היכרויות בקוד נקי

אתר בקוד נקי נכתב על ידי בוני האתרים המומחים ללא שימוש יתר בפלאגינים מוכנים. בשיטת קוד נקי ניתן לבנות אתרים ב-Python, Codeigniter, NET Framework ועוד. העלות של בניית אתר היכרויות בקוד נקי נעה בקרב פרילנסרים בין 20,000 ל-40,000 ש"ח. בקרב חברה מקצועית לבניית אתרים המחיר משתנה בין 40,000 ל-80,000 לאתר. חברה מנוסה לבניית אתרים יכולה לבנות עבורכם אתר איכותי בדגש על אפיון מדויק ועמידה בלוחות זמנים.

נשמח לתת לך את ההצעה הכי נכונה לעסק שלך

אתר אינדקס

אינדקס אתרים הינו למעשה אתר באינטרנט המרכז קישורים ונתונים אודות אתרי אינטרנט בקטגוריות ותחומים שונים. הוא מכיל קישורים למקורות רלוונטיים ברחבי האינטרנט המובילים את הגולשים למידע שחיפשו. אתר אינדקס מאפשר לגולש לקבל את כל האתרים והמידע לגבי תחום או מונח מסוים תחת קורת גג אחת. אתר אינדקס צריך להיבנות באופן איכותי ומקצועי ביותר. סוג זה של אתרים נחשב למורכב ומתקדם ולכן התכנון והבנייה שלו צריכים להתבצע על ידי מומחים לבניית אתרים.

כמה עולה לבנות אתר אינדקס?

העלות של בניית אתר אינדקס משתנה בהתאם לגודל האתר, הסוג שלו, כמות הלינקים החיצוניים והפנימיים שמשולבים בו – וכמובן גם באיזו פלטפורמה הוא נבנה ועל ידי איזה סוג של נותן שירות. רוב מנועי החיפוש שהיו פופולריים לפני פריצתה של גוגל לחיינו התחילו את דרכם בתור אתרי אינדקס. בארץ אתרים כמו וואלה, נענע ותפוז היו במקור אינדקסים וסיפקו לגולשים קישורים רלוונטיים ומידע רב במגוון תחומים שונים. אתר אינדקס צריך להיות ברמה גבוהה במיוחד ולהעניק לגולשים חוויית משתמש איכותית ונעימה, במיוחד בשל העובדה שקיימת בהם כמות גדולה כל כך של קישורים ותוכן. אתרי אינדקס נמצאים כל הזמן בגדילה מתמדת. יש צורך לשלב בהם קישורים ופיצ'רים נוספים עם הזמן בכדי שיהיו רלוונטיים, ועובדה זו משפיעה גם היא על המחיר הסופי.

עלות של אתר אינדקס בוורדפרס

אז כמה עולה לבנות אתר אינטרנט מסוג אינדקס אתרים ב-2023? ובכן, התשובה כמובן משתנה והמחיר נע בטווח מחירים די רחב, בדומה לכל סוג אחר של אתר. כאשר אתר אינדקס נבנה באמצעות וורדפרס על ידי פרילנסרים או חברות של אדם אחד, המחיר נע בין 10,000 ש"ח ל-50,000 ש"ח. אתרים מסוג זה לרוב מלאים בסוגים שונים של פיצ'רים מתקדמים. ככל שתבחרו לשלב יותר פיצ'רים כך גם העלות לבניית האתר תעלה בהתאם. אתר אינדקס הנבנה על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים יעלה בין 20,000 ש"ח ל-100,000 ש"ח. מומלץ לעשות שימוש מופחת בפלאגינים (תוספי וורדפרס) משום שאלו עשויים להאט את האתר ולפגוע ברמת האבטחה שלו. חברת בניית אתרים מומחה יכולה להתקין כמות קטנה ומדויקת של פלאגינים ולהבטיח אינדקס אתרים איכותי ביותר.

עלות של אתר אינדקס בקוד נקי

המחיר של בניית אתר אינדקס בקרב פרילנסרים או חברות קטנות נע בטווח של 40,000-100,000 ש"ח. חשוב לוודא מול הפרילנסר שהוא מבין את כל הדרישות לעומק ומסוגל לבצע את הפרויקט באופן מקצועי וברמה גבוהה. אתרים מסוג זה דורשים התאמה למנועי החיפוש וכמו כן גם בדיקת QA וניהול מוצר. העלות של אתר אינדקס אצל חברה מקצועית לבניית אתרים נעה בין 60,000 ל-150,000 ש"ח, כאשר ישנה חשיבות גבוהה לאפיון הלקוח, העיצוב, מבנה האתר וחוויית המשתמש. אתר מורכב מסוג זה דורש רמת דיוק גבוהה וניסיון רב בתחום, בייחוד כאשר האתר נבנה בקוד נקי. חשוב לבצע כל שלב במלואו ולעבוד באופן שיטתי ומסודר ולכן חברה מקצועית לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי היא הבחירה הטובה ביותר.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט ב-2023 בפסקה אחת

לאחר שראיתם כיצד המחיר לבניית אתר אינטרנט משתנה בהתאם לפרמטרים כאלו ואחרים, אולי עדיין נותרו לכם כמה סימני שאלה. עשינו עבורכם סדר וריכזנו את טווח המחירים בפסקה אחת.
המחיר עבור אתר אינטרנט בקרב פרילנסרים נע בטווח של 1,500 ש"ח עד 100,000 ש"ח. כאשר מדובר באתר מקצועי ברמה גבוהה הנבנה על ידי חברה לבניית אתרים, טווח המחירים מתחיל מ-1,500 ש"ח ויכול להגיע גם ל-300,000 ש"ח.

המחיר הסופי והתשובה לשאלה כמה עולה לבנות אתר אינטרנט ב-2023, נקבע בהתאם לסוג האתר והדרישות שלכם בתור בעלי העסק או המותג. בנוסף לכך, החישוב של העלויות משתנה גם לפי שיטת העבודה של בונה האתרים והאם האתר נבנה באמצעות וורדפרס או בקוד פתוח. בשביל שהאתר שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר, חשוב שהבנייה והעיצוב שלו יבוצעו על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי. חברה מקצועית תבנה עבורכם את האתר האיכותי ביותר, בהתאמה מדויקת לאופי העסק או המותג שלכם ותוך אפיון קהל היעד הרלוונטי.

לסיכום, רוב העסקים היום, קטנים וגדולים כאחד מנהלים אתר אינטרנט לעסק. נכון לסוף שנת 2022, קיימים כ-1.14 מיליארד אתרים ברחבי הרשת, כאשר המספר הזה רק הולך וגדל. רוב האתרים שייכים לעסקים, חברות, מותגים, ארגונים, עצמאיים או פרטיים. התשובה לשאלה כמה עולה לבנות אתר אינטרנט ב-2023 משתנה בהתאם לפרמטרים שונים ואין אתר אחד הדומה במדויק למשנהו. כאשר אתם מעוניינים בהקמת אתר לעסק או המותג שלכם, לפני הכל חשוב לוודא שהעבודה מתבצעת על ידי מומחים לבניית אתרים. משרדינו SeoNpoint מציע שירותי בניית אתרים מתקדמים מידי צוות מנוסה ומקצועי של בוני אתרים, גרפיקאים, כותבי תוכן ומומחים לשיווק דיגיטלי. הפקידו את בניית האתר שלכם בידיים מקצועיות וכך תהיו בטוחים שתקבלו את התוצאה והתשואה לה ציפיתם.

תשמרו על קשר

המותג שלך הוא העסק שלנו

כאשר אתם לוקחים את השיווק של המותג שלכם ברצינות, הוא יכול רק לגדול ולהתפתח. בואו נדבר וניקח אותו לרמה הגבוהה ביותר!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה