פרסום בפייסבוק הוא אחד מאפיקי השיווק הדיגיטלי הטובים והיעילים ביותר שקיימים היום. פייסבוק הוא כבר מזמן לא רק עוד רשת חברתית. ענקית האינטרנט הזו ממהרת לרכוש כל חברה שעולה לשוק וכל רעיון טכנולוגי שיוצא לשוקר, כדוגמת ווטסאפ ואינסטגרם, ועוד. איך לפרסם עסק בפייסבוק יכול לעזור לעסקים לקדם את עצמם בזירה הדיגיטלית?
במאמר זה נדבר על איך לפרסם בפייסבוק, השיטות השונות ולמה כל עסק צריך לעשות זאת.
מה זה פרסום בפייסבוק?
פרסום בפייסבוק עבור עסקים, גדולים וקטנים כאחד – הפך לאחד מערוצי השיווק היעילים שקיימים היום ברשת האינטרנט. על מנת לענות על השאלה איך לפרסם בפייסבוק, לפני הכל כדאי שנכיר מהו פרסום בפייסבוק. פייסבוק החלה את דרכה בשנת 2004 בתור רשת חברתית לכל דבר, המתמקדת בפרסום תמונות אישיות, פוסטים רנדומליים וקישור בין אנשים במקומות מרוחקים בעולם.
מאז, פלטפורמת הענק הזו הפכה לכלי שיווקי עוצמתי ביותר עבור בעלי עסקים ומקדמי אתרים בכל העולם. הכלים החכמים והמתקדמים שלה מאפשרים ליצור מודעות ופרסומים שיווקיים ממוקדים. היום אתם יכולים לבחור בפני מי תרצו לחשוף את התכנים השיווקיים שלכם.
למי מומלץ לפרסם בפייסבוק?
פרסום בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים, קטנים וגדולים. בפייסבוק אתם יכולים לראות פרסומים שיווקיים של חברות גדולות, עסקים קטנים ועצמאיים. פרסום ושיווק העסק בענקית המדיה הזו הפך ללא פחות מחובה בימינו, כאשר לפייסבוק ישנם לא פחות מ-2.9 ביליון משתמשים פעילים מדי כל חודש. היא נחשבת לזירה החמה ביותר בה נמצאים הגולשים רוב שעות היממה. דרך פייסבוק, כל סוגי העסקים על גבי מגוון תחומים ונישות יכולים לפרסם את העסק, השירותים והמוצרים שלהם.
אחד היתרונות הבולטים ביותר של לפרסם בפייסבוק הוא העובדה שהפלטפורמה המתקדמת הזו מציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום וכלים. כל עסק יכול להיעזר בפלטפורמת הענק הזו לקדם את העסק באמצעות אפשרויות פילוח שוק מתקדמות.
יתרונות של לפרסם בפייסבוק עבור עסקים
יתרון מרכזי של פרסום העסק שלכם באמצעות פייסבוק הוא אפשרויות פילוח הקהל. הכלים של פייסבוק מאפשרים לכם למקד את המודעות והפרסומים שלכם לקהלי יעד ספציפיים שבחרתם מראש. את קהלי היעד אפשר למקד ולסנן לפי פרמטרים שונים לבחירתכם, דמוגרפיים וגיאוגרפיים. נתונים כמו מגדר, גיל, מין, תחומי עניין, השכלה, מיקום, ועוד – יאפשרו לכם למקד את התכנים השיווקיים שלכם בדיוק לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורכם.
יתרון נוסף ובולט של לפרסם בפייסבוק הוא העובדה שהגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם כבר נמצאים בתוך הפלטפורמה. לעומת ערוצי מדיה אחרים שהיו זמינים בעבר כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונים וכדומה, שם הפרסום יקר בצורה משמעותית והוא חד פעמי – בפייסבוק הפרסום רץ באופן תמידי ומגיע לכל גולש ישירות לטלפון הנייד או המחשב. התכנים שאתם מפרסמים יכולים להישאר רלוונטיים גם לאחר זמן מה.
איך לפרסם בפייסבוק את העסק?
לפני שמתחילים לפרסם עסק בפייסבוק, ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. הכנו עבורכם מדריך קצר וממוקד לגבי איך לפרסם בפייסבוק בדרך הנכונה, כזו שתניב תוצאות.
פתיחת דף עסקי
קודם כל יש צורך בפתיחת דף עסקי. הדף העסקי שלכם צריך להיות תואם במדויק לאופי העסק. למה הכוונה? עצבו את הדף העסקי שלכם בהתאמה לצבעי הלוגו שלכם, צבעי המותג ושפת המותג. תראו לגולשים שלכם את הנוכחות של העסק שלכם בדיגיטל, כך שאלו שמכירים אתכם ידעו מיד שמדובר בכם, ואלו שלא יוכלו לקשר את הדף שלכם לשאר הפעילות שלכם בדיגיטל (אתר, דף נחיתה, אינסטגרם ועוד).
תוכן איכותי ורלוונטי
לאחר שפתחתם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק, התחילו למלא אותו. הכלי הנהדר של פייסבוק, פייסבוק ביזנס מנג'ר, מאפשר לבעלי עסקים לתזמן את הפוסטים, הסטוריז והמודעות. וודאו שאתם ממלאים את הדף שלכם בתוכן איכותי ורלוונטי, אשר משקף את העסק שלכם בדרך הטובה ביותר. ניתן דוגמה. לצורך העניין, יש לכם חנות של כלי בית. שלבו תכנים מסוגים שונים: תמונות, סרטונים, קטעי קריאה, וידאו ועוד. נסו לגרום ללקוחות שלכם להרגיש שהם מקבלים מכם ערך מוסף כלשהו והסבירו להם למה כדאי להם לרכוש דווקא מכם.
קידום ממומן
כאשר הדף העסקי שלכם מוכן ושילבתם בו תכנים, הגיע הזמן לצאת לקמפיין שיווקי. הדרך הטובה ביותר איך לפרסם בפייסבוק היא ליצור קמפיינים ממוקדים של קידום ממומן. בחרו את הסכום שתרצו להשקיע לכל מודעה, את קהל היעד הרלוונטי ביותר עבורכם ואת משך הזמן שתרצו שהמודעה תהיה באוויר.
לסיכום, התשובה לשאלה איך לפרסם בפייסבוק מסתכמת ב-3 שלבים עיקריים וחשובים. פתיחת דף עסקי, השתלת תכנים רלוונטיים לעסק שלכם ולקהל היעד וביצוע של קידום ממומן ממוקד. פייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק הטובים והיעילים ביותר היום המאפשר לקדם את העסק באופן אידאלי.