fbpx

טיקטוק לקידום העסק: 5 יתרונות

האפליקצייה ששיגעה את העולם, טומנת בחובה לא מעט יתרונות עבור בעלי עסקים. כאן נדבר על כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול בנוגע לטיקטוק לקידום העסק. ריכזנו עבורכם 5 יתרונות מרכזיים וחשובים של האפליקציה, ואיך גם אתם יכולים להשתמש בה לקידום ופרסום של העסק או המותג שלכם.

קצת על ההיסטוריה של טיקטוק

טיקטוק התחילה את דרכה בסין. בתחילת הדרך, היא בכלל לא נקראה טיקטוק. כשהיא רק הושקה בסין, קראו לאפליקציה ששיגעה את העולם בשם "Douyin". זה היה אז בשלהי 2016. בערך שנה אחת לאחר מכן, האפליקציה הופצה בשאר רחבי העולם בשם המוכר והידוע – טיקטוק. בשנת 2017, חברת האם של טיקטוק,‏ ByteDance, קנתה את Musical.ly. האפליקציה שינתה את הלוגו של מיוזיקלי ללוגו המפורסם של טיקטוק, וגם הוסיפה מגוון עצום של פילטרים ופיצ'רים חדשים. בשנת 2018, האפליקציה זכתה לפופולריות עצומה, בכל רחבי העולם. אפליקציית טיקטוק גדלה באופן מהיר במיוחד, והפכה ליישום הלוהט ביותר בארצות הברית. כה לוהט, שאפילו דונלד טארמפ (זוכרים אותו?) העליל עליה קונספירציות למיניהן. הוא היה בטוח שהאפליקציה היא דרכם של הסינים "להשתלט על העולם". מבזק חדשות, טארמפ, גם בלי הטיקטוק הם מעצמה עוצמתית.

טיקטוק לקידום העסק בשנת 2022

חזרה לענייננו – כיום, נכון לשנת 2022, משתמשים באפליקציית טיקטוק ביותר מ-150 מדינות, והיא זמינה ביותר מ-75 שפות שונות. לאפליקציה יש יותר ממיליארד משתמשים בכל רחבי העולם, ו- 755 מיליון משתמשים פעילים בכל יום(!). המשתמשים בטיקטוק מבלים באפליקציה כ-52 דקות ביום בממוצע. אם כל סרטון מוגבל לעד 30 או 60 שניות, חישבו בעצמכם לכמה תכנים הם נחשפים בכל יום! המספרים מטורפים ורק ממשיכים לעלות. טיקטוק לקידום העסק יכולה לעזור לבעלי עסקים בכל העולם לפרסם את התכנים השיווקיים שלהם, ולהגיע לקהל יעד רחב ורלוונטי.

למי מתאים טיקטוק לקידום העסק?

שיווק בטיקטוק מתאים יותר לעסקים שמעוניינים ליצור התלהבות ו"באז" ראשוני סביב המותג שלהם. כלומר, לחשוף אותו בפני קהל חסר כל מודעות למותג. קידום העסק בטיקטוק עלול פחות להתאים עבורכם אם המטרה העיקרית היא רק ליצור מכירות בצורה ישירה ושוטפת. שיווק העסק בטיקטוק אפקטיבי להשגה של מטרות כמו יצירת מקרב עם הגולשים שלכם, יצירה והגברה של אמון, והגברת הנוכחות הכללית שלכם בעולם הדיגיטל. התוכן בפלטפורמה הזו מונגש, קליל, מעורר רגש ומותיר את המשתמשים על הטופ של הטרנדים הכי חמים שיש.

5 יתרונות עיקריים של טיקטוק לקידום העסק

אז, לאחר שהבנו מה זה טיקטוק ומה הפוטנציאל העצום שהיא טומנת בחובה, לצד קצת היסטוריה – בואו נדבר על הפיל בחדר. מה הם היתרונות של טיקטוק לקידום של עסק? כיצד היא יכולה לעזור לבעלי עסקים לשווק את המוצרים שלהם ולזכות ביותר מכירות, לטווח הארוך? המשיכו לקרוא ותגלו.

כלי עוצמתי ליצירת חשיפה אורגנית

האלגוריתם של טיקטוק מושפע מנתוני חשיפה ומעורבות. כך בעצם, נוצר הכוח הויראלי האדיר של הפלטפורמה עבור מותגים ובעלי עסקים בכל העולם. ברשתות חברתיות שונות אחרות, צריך לאסוף עוקבים קודם כל, על מנת שתוכלו לקבל חשיפה אורגנית. בטיקטוק, כל אחד יכול להעלות סרטון שבסופו של דבר יהפוך לויראלי, גם אם יש לו ממש מעט עוקבים. טיקטוק לקידום העסק יעזור לכם ליצור כמות גבוהה הרבה יותר של חשיפה אורגנית. תעלו סרטונים באופן עקבי, הוסיפו האשטאגים רלוונטיים, וראו איך הקסם מתחיל לקרות.
רגע, ומה בנוגע לקידום ממומן? בתחילת שנת 2020, אפליקציית טיקטוק השיקה את אפשרויות הקידום הממומן לעסקים. היא מקנה יתרונות אדירים למותגים שמפרסמים קמפיינים ממומנים. בזכות החשיפה העצומה שהאפליקציה יכולה להעניק, הפרסום הממומן אף יותר כדאי מבפלטפורמות אחרות. על מנת שתוכלו לוודא שהכל נעשה כמו שצריך, מומלץ לשלב בין יצירת תוכן איכותי, מקורי ומעניין; לבין ביצוע קמפיינים של קידום ממומן לקהל היעד הרלוונטי של המותג. כך תוכלו להבטיח שעם הזמן תצליחו להגיע לתוצאות הטובות ביותר. כאשר המודעה מעוצבת באמצעות הפילטרים של טיקטוק היא משדרת אותנטיות והסיכויים שלה להצליח גדלים.

שוק רוויי שרק הולך ומתרחב

השוק בפלטפורמה הזו עצום, והוא רק הולך לגדול בשנים הקרובות. לאפליקציה הזו, יש כבר מעל ל-3 מיליארד הורדות, נכון לשנת 2022. בחודש ספטמבר האחרון, בשנת 2021, היא זינקה למיליארד משתמשים פעילים באופן חודשי. היא נחשבת לרשת החברתית המובילה בעולם, השלישית בגודלה, אחרי פייסבוק ואינסטגרם. שווי השוק של טיקטוק כיום עומד על כ-75 ביליון(!) דולר. יותר מחצי מהקהל בפלטפורמה הזו מתחת לגיל 34. עבור בעלי עסקים, זהו פלוס רציני. בייחוד כאשר אתם רוצים לבנות מודעות אצל קהל צעיר, ולהשפיע על דור העתיד. נתון נוסף מאוד מעניין, הוא שבשנתיים האחרונות כמות המשתמשים ה"מבוגרים" בטיקטוק (כלומר, מעל גיל 35) גדלה פי 5.5. יותר ויותר אנשים מוצאים עניין בפלטפורמה הזו ומשתמשים בה לטובתם.

צרו תוכן מקורי, ייחודי ומקצועי עם טיקטוק

באפליקציה הזו תוכלו למצוא מגוון עצום של פילטרים ממש כמו בסנאפצ'אט (זוכרים?). היא משלבת תוכנות עריכה מתקדמות שיכולות להפוך את הסרטונים שלכם למקצועיים; לצד היכולת לשלב בקלות מוזיקה מתאימה לעריכת הסרטונים שלכם. מעבר לכך, טיקטוק גם כן מאפשרת ליצור קולאבים עם משתמשים אחרים. מה זה אומר? האפליקציה בעצם מעודדת את המשתמשים שלה ליצור קשר עם משתמשים אחרים, וליצור תכנים "יחד". זאת ניתן לעשות באמצעות סרטוני תגובה או באמצעות דואטים. המשתמשים יכולים לשכפל סרטונים ולהוסיף את עצמם לצדם, וכך בעצם להגיב לסרטון או לשחק כאילו הם לוקחים חלק בסרטו המקורי. זה כמובן תוסף נהדר שיכול להוביל לעוד הרבה מאוד חשיפה לעסק, וגם שותפויות עם טיקטוקרים מצליחים בעתיד.

פשוט וקליל לשימוש וניווט

האפליקציה עצמה, מאוד פשוטה וידידותית למשתמש, בייחוד למתחילים. היא מאפשרת ליצור סוגים שונים של תוכן בקלות ובמהירות. עם קצת אותנטיות, מוזיקה קצבית וכמה אפקטים מדליקים, אפשר לקבל חשיפה גבוהה במיוחד. כך אתם יכולים להשתמש בפלטפורמה הנהדרת טיקטוק לקידום העסק שלכם. מעבר לכך, האפליקציה גם עוזרת מאוד למשווקים, בכל תחום. קיימת בה ספרייה רחבת ידיים של וידאו עם תבניות של תמונות ומוזיקה בחינם. היא משלבת בתוכה מגוון עצום של תבניות, שאתם יכולים להתאים אישית למותג או העסק שלכם. ניתן ליצור בה תכנים ממש בקלות, להריץ פרסומות ממומנות או להישען על הקידום האורגני, היעיל במיוחד בפלטפורמה הזו.

יד חופשית לגמריי ביצירתיות

כאשר אתם יוצרים תכנים בטיקטוק, יש לכם יד חופשית לגמריי. אתם יכולים ליצור כל סוג של פוסט, סרטון או ריל שאתם רוצים, שקשור לעסק שלכם. זה לא חייב להיות משהו רציני וענייני מדיי. אתם יכולים להעביר את המסרים שלכם בדרכים מגוונות ויצירתיות. שימוש בטיקטוק לקידום העסק, יכול להוביל לעידוד היצירתיות ולפיתוח חשיבה יצירתית, בטווח הארוך. הוא יעזור לכם ליצור תכנים מקוריים, מעניינים ומושכים – שילכדו את תשומת לב הגולשים שלכם. חשוב לנצל באופן המיטבי את האפליקציה והכלים שהיא משלבת. הוסיפו מוזיקה מקפיצה לסרטונים שלכם, פילטרים מעניינים, סטיקרים, או אפקטים מדליקים. כל אלו יעזרו לכם ליצוד בידול מהמתחרים שלכם בשוק, ויתנו ביטוי חופשי ליצירתיות שלכם. דבר נוסף שייחודי לטיקטוק הוא אפשרויות שיתוף התכנים המאוד נגישות. לכן, ניתקל ולא פעם, בתוכן מתוייג כתוכן של טיקטוק. בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם.

אז איך אפשר להצליח בטיקטוק?

ובכן, בזכות האופן הייחודי שבו אפליקציית טיקטוק מתוכננת ומעוצבת; היא בעצם נותנת במה לאנשים אלמונים, כמוני וכמוך, להפוך לכוכבים ויראליים "בין לילה". היא מאפשרת לשירים לא מוכרים בעליל להפוך ללהיטים, ולסאונדים שונים שאנשים יוצרים להפוך לויראליים. כאשר מדובר בטיקטוק לקידום העסק – גם אתם יכולים להיעזר באפליקציה הנהדרת הזו, ולהגיע באמצעותה לאלפי ואף מאות אלפי גולשים. עם הזמן, תוכלו להפוך אותם ללקוחות שלכם, ואפילו למעריצים. תוך זמן קצר יחסית, אתם יכולים לקבל תנועה רבה לעסק שלכם. כך תוכלו ליצור יותר נוכחות בדיגיטל, להגדיל את המודעות לעסק, וגם כמובן להגדיל את המכירות שלכם, עם הזמן.

לסיכום, טיקטוק לקידום העסק יכולה להקפיץ את החשיפה והמכירות בעסק שלכם, באופן משמעותי. זוהי פלטפורמה מדהימה וייחודית, מלאה באפשרויות. תוכן פרסומי זורם בה כמו מים, והיא רק הולכת וצוברת תאוצה באופן משמעותי בכל רחבי העולם. כל אחד יכול ליצור דרכה סרטונים מגניבים בטירוף, בקלות רבה. אנחנו ממליצים לכם לעלות על הגל כבר עכשיו, ולהשתמש בפלטפורמה הזו לטובתכם, לקידום העסק. בשנים האחרונות, העולם נוטה יותר לכיוון של וידאו ותכנים ויזואליים. קחו חלק בטרנדים האלו כל עוד הם חמים, ותוכלו להקפיץ את החשיפה והמכירות בעסק שלכם.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה