fbpx

עיצוב סטורי: המדריך המלא

אינסטגרם היא אחת מרשתות המדיה החברתית הגדולות והמובילות בעולם. מעבר לעובדה שהיא מאפשרת לשתף דרכה תמונות וסרטונים, בעלי עסקים יכולים להשתמש בפלטפורמה לקידום העסק. אחת הדרכים היעילות והמהירות לעשות זאת היא באמצעות עיצוב סטורי באינסטגרם.

איך עושים עיצוב סטורי באינסטגרם בדרך הנכונה? למה חשוב לשלב סטורי בדף העסקי שלכם וכיצד הוא יכול לעזור לקדם את העסק? המשיכו לקרוא וגלו.

מה זה בכלל סטורי?

באוגוסט 2016, אפליקציית אינסטגרם השיקה פיצ'ר חדש שסחף את העולם בסערה – סטורי. הסטורי באינסטגרם נחל הצלחה כה רבה, עד שבמרץ 2017, פייסבוק, אשר רכשה את אינסטגרם בשנת 2012, הוסיפה לארגז הכלים שלה את הפיצ'ר הנהדר הזה גם היא.

סטורי הוא קטע קצר שניתן להעלות לעמוד האינסטגרם (או הפייסבוק שלכם), אשר נעלם לאחר שהייה של 24 שעות בדיוק באוויר. ברגע שאתם מעלים סטורי, העוקבים שלכם יראו את הלוגו שלכם ברשימה בחלק העליון של האפליקציה, עם עיגול צבעוני מסביבו. ברגע שהם ילחצו עליו, יוכלו לראות את כל הסטוריז שהעליתם ב-24 השעות האחרונות. דרך הסטורי ניתן לשתף כל דבר שתרצו, החל מתמונות, סרטונים, רילס, תוכן כתוב, מסרים שיווקיים, לינקים חיצוניים, שאלונים, ועוד. המטרה העיקרית של סטורי היא ליצור אינטרקציה נוספת עם העמוד שלכם.

עיצוב סטורי מנצח ב-2023

הסטורי הלך ותפס תאוצה במהירות רבה. הפופולריות שלו באינסטגרם ממשיכה לעלות באופן עקבי, כאשר נכון לסוף 2022, כ-500 מיליון משתמשים פעילים מעלים סטורי מדי יום.

הסטורי נוצר על מנת לעלות את האינטראקציה בין המשתמשים ובמטרה למנוע נטישה מחוסר עניין. הוא מקודם בשורה הראשונה בראש הפיד וקשה לפספס אותו. ישנם כמה כלים שיכולים לסייע לכם לעצב את הסטורי האידאלי עבור העסק שלכם. המטרה העיקרית של עיצוב סטורי עבור בעלי עסקים היא להגדיל חשיפה לעסק. דרכו אתם יכולים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, לתקשר עם קהל היעד, להעלות פרטים חשובים ומידע על העסק.

סטוריז יכולים לחבר את העוקבים שלכם עם תוכן אישי מעניין לצד תכנים שיווקיים המחברים בין כל המשתמשים. זה בעצם תוכן מקורי ואותנטי שיוצר עבורכם בידול מהמתחרים שלכם באותה הנישה. הסטורי הוא כלי עוצמתי ונהדר לפרסם דרכו את העסק שלכם וליצור מקרב עם הלקוחות שלכם.

עיצוב סטורי באמצעות קאנבה

קאנבה היא אחת הפלטפורמות הטובות והיעילות ביותר לעיצוב גרפי. התוכנה הנהדרת הזו מאפשרת לבעלי עסקים ואנשים פרטיים בכל העולם לעצב סטורי איכותי, מקצועי וברמה גבוהה. התוכנה לא מצריכה ניסיון בעיצוב גרפי וכל אחד יכול להשתמש בה די בקלות. היא מאפשרת להשתמש בטמפלייטים מוכנים, לקבוע את גודל העיצוב, ועוד. תוכנת קאנבה משלבת בתוכה אפשרויות עיצוב רבות עבור מגוון מטרות. אחת מהן היא האופציה לעיצוב סטורי.

בשביל לעצב סטורי בקאנבה, כל שעליכם לעשות הוא להירשם לתוכנה ולהתחיל לעצב. לחצו על "עיצוב חדש", בחרו באפשרות של עיצוב סטורי ותנו ליצירתיות שלכם לזרום. קאנבה משלבת סוגים שונים של פיצ'רים, סטיקרים, אפשרויות הנפשה, ועוד מגוון כלים שיסייעו לכם לעצב את הסטורי שלכם באופן האולטימטיבי. הגרסה החינמית של התוכנה מעניקה אפשרויות רבות, אך אם אתם מתכוונים להשתמש בה באופן עקבי, מומלץ לרכוש את גרסת הפרו.

היילייטס בסטורי

בדצמבר 2017, אינסטגרם השיקה פיצ'ר מתקדם שמאפשר לשמור את הסטוריז שלכם באפליקציה – היילייטס. עד אז, יכלתם לעשות עיצוב סטורי ולהעלות אותו לפרופיל שלכם, כאשר הוא נעלם לאחר 24 שעות. אינסטגרם ראתה את הפוטנציאל העצום הטמון בסטורי ואת המצרך השיווקי העוצמתי הזה ושילבה בארגז הכלים שלה את האפשרות ליצור היילייטס.

היילייטס הם מעין ארכיון של סטוריז. הם נמצאים בחלק העליון של דף הפרופיל ומאפשרים לשמור את הסטוריז שלכם בתוכם, גם בתום 24 שעות. אפשר ליצור מספר היילייטס, להוסיף להם רקע מושך ושם קליט. כל סטורי יכול להיות בנושא שונה לבחירתכם. למשל, ניתן לשלב אחד עם מידע על העסק, סיפורים על המותג ועל עצמכם, אירועים מיוחדים, אלבומי תמונות וכדומה. בכך אתם מאפשרים לעוקבים שלכם למצוא את התוכן המדויק שהם מחפשים אודותיכם.

לסיכום, עיצוב סטורי הוא אחת הדרכים היעילות והמהירות לקדם את העסק שלכם ברשתות החברתיות. סטורי צריך להיות מושך, מעניין ורלוונטי. זוהי דרך נהדרת ליצור חשיפה לעסק, לתקשר עם העוקבים שלכם, ליצור מקרב ולהעביר את כל המידע החשוב.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה