קידום אורגני: 5 סיבות למה כדאי להשקיע בו

זה כבר מזמן לא סוד ששיווק וקידום נכון ומדויק של האתר שלכם הוא הדבר שיכול להביא לכם הכי הרבה חשיפה ומכירות לעסק. שיווק נכון ואיכותי עושה את כל ההבדל בין עסק מצליח לכזה שעדיין רק שואף להצליח. בטח כבר יצא לכם להיתקל בעבר במונח קידום אורגני. אבל מה זה אומר בפועל? האם קידום מסוג זה הוא חיוני עבור כל עסק? מה שונה בקידום אורגני לעומת שיווק ממומן? כל מה שרציתם לדעת בנושא מחכה לכם כאן, המשיכו לקרוא וגלו.

מה זה בעצם קידום אורגני?

קידום אורגני נחשב לאחד מאפיקי השיווק המובילים ביותר בעולם. לא מעט אנשים, בעלי עסקים ומקדמי אתרים יסכימו ביניהם שזו גם האפיק הטוב ביותר מכולם. קידום מסוג זה נקרא גם SEO, או בשמו המלא Search Engine Optimization. בתרגום חופשי לעברית השם אומר אופטימיזציה למנועי החיפוש. אז למה הכוונה?

המונח SEO מתייחס בעצם למספר פעולות שננקטות על ידי מקדם האתרים על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. הכוונה בכך היא שבזכות פעולות אלו, האתר שלכם יכול להגיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש על פי מילת מפתח כלשהי. כלומר, כאשר גולש יחפש מילה או ביטוי מפתח מסוימים הקשורים למה שאתם מציעים באתר, האתר שלכם יעלה בדף הראשון, בין התוצאות העליונות. פעולות אלו יכולות להיות כתיבה של תוכן שיווקי המשתמש בעקרונות SEO. למשל, השתלה של ביטויי מפתח במקומות אסטרטגיים, שימוש בכותרות חזקות וכפתורי הנעה לפעולה במיקום הנכון. בעצם העיקרון מאחורי קידום אורגני הוא התאמה של האתר לאלגוריתם של גוגל ולחוויית המשתמש, באופן המדויק ביותר.

למה חשוב שהאתר שלכם יהיה בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש?

הסיבה העיקרית לכך שאתם בתור בעלי או מקדמי אתרים צריכים לשאוף לכך שהאתר או העמוד שלכם תמיד יהיה בתוצאות הראשונות של מנועי החיפוש, היא שהרוב המוחלט של הגולשים לא ילכו לחפש את מה שהם צריכים מעבר לעמוד הראשון. מתי בפעם האחרונה נכנסתם לחפש משהו בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, והלכתם לעמודים 3 ו-4? כן, כמו שחשבנו, לעיתים נדירות מאוד. רוב האנשים יכנסו רק לכמה מהאתרים הראשונים שעולים להם בתוצאה לשאילתה מסוימת, ולא ילכו הרבה מעבר לכך. לרוב, הם גם ימצאו בדיוק את מה שחיפשו בעמודים ראשונים אלו. בתור בעלי עסקים ומקדמי אתרים, אתם רוצים שהאתר או הדף שלכם יהיה בראש התוצאות, כך שהסבירות שגולשים יקליקו עליו תהיה גבוהה. יותר הקלקות = יותר כניסות = יותר מכירות בעסק. לכן, חשוב מאוד שהאתר שלכם יעמוד בראש תוצאות החיפוש לשאילתה מסוימת. את זה תעשו באמצעות קידום אורגני לעסק שלכם.

5 סיבות למה כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני

אז עכשיו כאשר אתם יודעים מהו בדיוק קידום אורגני, כיצד הוא פועל ומה הוא עושה; חשוב מאוד להבין מהם היתרונות המרכזיים שהוא טומן בחובו עבור עסקים; ומדוע בעצם כל עסק באשר הוא, בכל תחום ונישה, ובכל מקום בעולם – זקוק לו.


ריכזנו כאן עבורכם 5 סיבות מרכזיות למה כדאי להשקיע בקידום אורגני לעסק:

תזכו לחשיפה וכניסות בחינם לאתר שלכם ללא שום הגבלה

בכל ערוץ מדיה דיגיטלית (למשל פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ועוד) אשר תרצו לפרסם בו את האתר שלכם, תהיו מחויבים בתשלום עבור כל קליק (PPC) או כמות חשיפות מסוימת. כאשר מדובר בקידום אורגני, לעומת זאת, התשלום הוא עבור שירותי הקידום האורגני בלבד. הוא קבוע וידוע מראש. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בקידום אורגני לאתר שלכם הוא שהקידום אינו תלוי בכמות האנשים הנחשפים לאתר שלכם. האתר פשוט נמצא בראש הרשימה בזכות עבודת הקידום, ללא שום קשר לכמות הכניסות או ההמרות שהיו לכם באתר. גם אם נחשפתם בפני מאות או בפני אלפים, התשלום שלכם לשירותי הקידום האורגני יהיה זהה, ואתם רק תרוויחו.

באמצעות קידום אורגני תביאו את הגולשים שלכם בדיוק לפעולה הרצויה

כאשר משתמשים בקידום אורגני על מנת להעלות את האתר לראש תוצאות החיפוש, אין לכם בעצם שום מגבלה על מספר מילות וביטויי המפתח שאתם יכולים לקדם. זה מקנה לכם חופש פעולה ומאפשר לכם להוביל את הגולשים שלכם לעמודים הרלוונטיים ביותר. כך גם תאריכו את זמן השהייה שלהם באתר. בזכות אפשרויות הפילוח האלו אתם יכולים להגדיל את אחוזי ההמרה שלכם באתר, את מספר ההמרות של הגולשים בו, ובעצם להביא יותר אנשים לביצוע של הפעולה הרצויה. בין אם זו תהיה הרשמה לניוזלטר, השארת פרטים, הורדה של קובץ או רכישה של מוצר או שירות. בזכות סיבה זו, קידום אורגני נחשב לסוג קידום שמביא תנועה איכותית ביותר לאתר שלכם.

האתר תמיד נשאר בראש תוצאות החיפוש גם אם לא עבדתם עליו זמן מה

בהנחה והשקעתם זמן מה בקידום אורגני של האתר שלכם וכבר הגעתם למקומות הראשונים למילות חיפוש מסוימות, ואתם עוצרים את עבודת הקידום לתקופה; האתר שלכם עדיין יעמוד בראש תוצאות החיפוש. זהו יתרון עצום של קידום ושיווק אורגני, שאין לקידום הממומן. כשזה נוגע לקידום ממומן, עצירת הקמפיין הפרסומי תגרום לכך שהאתר שלכם יעלם לגמרי מהתוצאות הראשונות. לקידום אורגני יש השפעה ארוכת טווח. הוא עוזר לכם להישאר בראש התוצאות לאורך זמן רב גם לאחר שהפסקתם לבצע פעולות SEO (אופטימיזציה למנועי החיפוש). כמובן, שהשוק הוא תחרותי וכן כדאי ואף מומלץ מאוד להמשיך ולהשקיע בקידום מסוג זה. אתם לא רוצים לאפשר למתחרים שלכם בתחום להדביק אתכם.

עם קידום אורגני תקבלו תנועה של גולשים איכותיים לאתר שלכם

קידום אורגני מספק לכם תנועה של גולשים איכותיים לאתר, בעלות נמוכה יותר ולאורך זמן רב יותר מאשר אפיקי קידום ושיווק אחרים. בקמפיינים ממומנים, בשונה מקידום הנעשה באופן אורגני, התשלום מתבצע פר קליק. כלומר, לפי כמות האנשים שנכנסת לכם לאתר. זה לא מבטיח לכם שהתנועה שאתם מקבלים תהיה איכותית ורלוונטית עבורכם. עם קידום אורגני, לעומת זאת, כל הגולשים שמגיעים אליכם חיפשו במיוחד את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. הם הקלידו שאילתה רלוונטית ביותר למה שאתם מציעים או למה שהאתר שלכם מדבר עליו, בתיבת החיפוש שלהם.

בקידום אורגני ניתן בעצם לקדם מילות וביטויי מפתח רלוונטיים לעסק שלכם באופן מדויק. בכך, מנועי החיפוש השונים מבינים באילו עולמות תוכן האתר שאתם מקדמים עוסק. אתם יכולים ליהנות מתנועה אורגנית איכותית מצד גולשים שמגיעים אליכם בעקבות חיפוש של ביטויי מפתח רלוונטיים אלו. זה מגביר באופן משמעותי את הסיכוי שהם יישארו בדף שלכם ואפילו יעברו לגלוש בעמודים אחרים באתר שלכם. עובדה זו גם כמובן מגדילה את הסיכוי שהם גם יבצעו את פעולות ההמרה הרצויות כדוגמת רכישה.

צרו מוניטין ובנו אוטוריטה בתחום שלכם עם קידום אורגני לאתר העסק

שיווק מסוג זה יכול לסייע באופן משמעותי למיתוג של העסק שלכם. הוא יעזור לכם ליצור נוכחות ומוניטין בזירה הדיגיטלית, על מנת שתוכלו להרשים לקוחות פוטנציאליים. בזכות קידום אורגני נכון ואיכותי, אתם בעצם מקבלים סוג של אישור מגוגל, שאומר לגולשים שלכם שהאתר שלכם אמין, שיש בו מידע רלוונטי למה שהם מחפשים, ושסביר להניח ימצאו בו בדיוק את מה שהם צריכים. גולשים מודעים לעובדה שגוגל מציגה בפניהם אתרים רלוונטיים ואמינים לחיפוש שביצעו, כאלו שניתן לסמוך עליהם. מסיבה זו, כאשר אתם מופיעים בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש, אתם תיתפסו בפני הגולשים שלכם בתור אוטוריטה בתחום שלכם, רציניים, אמינים וסמכותיים. זה כמובן גם מגביר באופן משמעותי את הסיכוי שאנשים ימשיכו במורד המשפך השיווקי שלכם, יבצעו את פעולות ההמרה הרצויות וימשיכו לרכישה של השירותים או המוצרים שלכם.

לסיכום, עכשיו אתם יודעים מהן 5 הסיבות העיקריות למה כדאי להשקיע בקידום אורגני עבור האתר שלכם. באמצעות קידום מסוג זה אתם יכולים להגדיל חשיפה וכניסות לאתר, להביא גולשים איכותיים ורלוונטיים, לקדם אותם אל עבר הפעולה שאתם רוצים שינקטו, ליצור אוטוריטה בתחום שלכם וגם להישאר בראש התוצאות במנועי החיפוש השונים; כך שגם לאחר שתסיימו לבצע את פעולות הקידום האורגני, תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שלו. על מנת שתוכלו לבצע את הקידום באופן נכון ומדויק, חשוב מאוד להיעזר בשירותים של אנשי מקצוע שיודעים בדיוק כיצד לעשות זאת. קידום SEO דורש מיומנות רבה, תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר והתמדה. במשרדינו SeoNpoint תקבלו שירותי קידום אורגני מתקדמים ברמה גבוהה, שיעזרו לאתר שלכם לעלות לראש תוצאות החיפוש למילת מפתח מסוימת שקשורה למה שאתם עושים. כך תוכלו להגדיל חשיפה ועם הזמן גם מכירות. קחו את העסק שלכם לרמות הגבוהות ביותר עם קידום אורגני איכותי ומקצועי.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 36 ביקורות
×
Facebook ג גוגל
5.0
מבוסס על 9 ביקורות
×
js_loader

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה