5 טיפים – פרסום יעיל בפייסבוק

תוכן עניינים

יכול להיות שאתם כבר מפרסמים בפייסבוק, יכול להיות שאתם רק מתכננים להתחיל לפרסם בפייסבוק אבל, פרסום יעיל בפייסבוק הוא לא משהו שכדאי לדלג עליו. אספנו עבורכם 5 טיפים מומלצים על ידי המשווקים המומחים שלנו כאשר מפרסמים בפייסבוק. המשווקים שלנו התייחסו בעיקר לחשיבות קבוצות, תיוגי מיקום, האשטאגים, מידות מדיה והנעה לפעולה.

פרסום יעיל בפייסבוק בעזרת שימוש בקבוצות

פייסבוק מציעה לנו מקום לאגד בו אנשים עם תחומי עניין משותפים, אליהם נוכל להתחבר, לנהל שיחה ואפילו להפוך לחברים. לרוב, יהיו חוקים שקבעו הבעלים של הקבוצה, משם אפשר לדעת מה מותר ומה אסור לעשות בקבוצה. יש קבוצות שהבעלים שלהם קבעו כי יש צורך במילוי שאלון ואישור שלהם על מנת להצטרף. קבוצות פייסבוק הן מקום נוסף לשתף בו את התכנים שלנו (הכל כמובן בהתאם לתנאים של הקבוצה) וכתוצאה מכך להגדיל את החשיפה של המותג. נוכל לשתף פוסט לא רק בקבוצה אחת, אלא, בכל קבוצה המאשרת את התוכן שנרצה לשתף (יש קבוצות בהם פרסומים של חברים מחויבים באישור ההנהלה).

דף הקבוצות בפייסבוק

חשיבות תיוג מיקום

אמצעי נוסף, פרסום יעיל בפייסבוק הוא להראות את הפרסומים שלנו לגולשים המחפשים פרסומים של המותג שלנו ושל אנשים אחרים שתייגו מיקום בפרסומים שלהם. מראה על מעורבות עם הגולשים, אמינות של המותג ותמונות מהעסק הפיזי אם קיים. נמליץ לתייג מיקום אם קיים ואם זה אכן רלוונטי לפוסט. 

פרסום יעיל בפייסבוק הדרכה
תחילה יש ללחוץ על הכפתור 'Check in' על מנת לתייג מיקום.
פרסום יעיל בפייסבוק מדריך
לאחר מכן, נרשום את המקום אותו נרצה לתייג ונמתין שיופיע כאפשרות בחירה.

חשיבות האשטגים

האשטאגים הם דרך ליצור קישורים אליכם בפייסבוק כמו גם ברשתות חברתיות אחרות. אם אתם שואלים את עצמכם 'מה, זה פייסבוק, לא ראיתי הרבה אנשים שמים האשטאגים בפרסומים, זה עובד בכלל?' אז התשובה היא כן. אמנם לא כמו באינסטגרם או בטוויטר, אך לא נרצה לוותר על האפשרות הזאת אשר מגדילה לנו את הפוטנציאל לחשיפה רחבה יותר. כשנחשוב איזה האשטאגים להוסיף, ננסה לחשוב על שני האשטאגים אשר יעזרו לנו לתייג את הפוסט טוב יותר ואת שם המותג שלנו. דוגמה לפוסט של מותג ציוד ספורט אגרוף: #שםהמותג #כפפותאגרוף #הכיחזקבקרב. האשטאגים אלו יעזרו לגולשים לזכור את המותג טוב יותר כמו כן, דרך נוספת למצוא את הפרסומים שלנו. מומלץ לגוון ולנסות מגוון של האשטאגים כדי למצוא את המתאימים ביותר עבורכם ועבור הקהל שלכם. 

פרסום יעיל בפייסבוק
דוגמה לאיך נרשום האשטאגים בפרסומים שלנו.

חשיבות מידות מדיה לפרסום יעיל בפייסבוק

כאשר מעלים סרטון או תמונה, צריך להבין שיש גדלים שונים לסוגים מסוימים של פוסטים. בפייסבוק למשל, גודל של פוסט הוא בדרך כלל ביחס של 1:1 בעוד שסטורי הוא ביחס של 9:16. ברגע שמתחשבים בגדלים, ניתן לנצל את מירב שטח המסך אשר הוקצב לנו. אנחנו מנצלים את כל המשאבים הניתנים לנו, תפסנו את תשומת ליבם של הגולשים והעלנו את איכות הפרסום. כתוצאה מכך, ישנה סבירות גבוהה יותר לקבל חשיפה רחבה הרבה יותר. אם נזכור שפייסבוק תעדיף להראות למשתמשים שלה את התוכן הכי איכותי שאפשר אז נשאף כמעט תמיד להתחשב במידות המדיה לפרסומים שלנו. 

חשיבות הנעה לפעולה

באנגלית נקרא Call To Action. מתייחס למשפטי ציווי בפרסומים שלנו כמו: 'אהבתם? שתפו חברים', 'שתפו אותנו בתגובות מהי דעתכם על הנושא', 'תייגו את המצחיקים האלו' וכו'. נרצה להוסיף אותם כמעט בכל פוסט שלנו, כי אם לא נניע את הקהל שלנו, נקבל משמעותית פחות מעורבות וחשיפה, חשוב לזכור שאנחנו חייבים להיצמד לפרסום יעיל בפייסבוק. גולש אשר שם לייק או הגיב – סיכוי גבוהה יותר שיראו את הפוסט חברים של אותו גולש. הנעה לפעולה מערבת את הקהל שלנו, גורמת להרגיש חלק מהעסק ואפילו לבצע בו שינויים (למשל 'איזה אמן תרצו לראות באירוע הבא שלנו א' או ב'?').

לסיכום

אלו הם חמישה טיפים מאוד חשובים לפרסום יעיל בפייסבוק אליהם נרצה להתייחס כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק . בזכותם, נוכל להשיג את מירב החשיפה של המותג שלנו ובזכות זה הרבה יותר מעורבות של הגולשים עם המותג שלנו.

יש לכם טיפים שהשגתם על הניסון שלכם הפרסום בפייסבוק? שתפו אותנו, תמיד נשמח לשמוע מה עבד עבורכם הכי טוב. צריכים עזרה עם פרסום בפייסבוק? פנו אלינו! רוצים עוד מידע על פרסום בפייסבוק? לחצו כאן!

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב reddit
Reddit
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

כתבות נוספות

שימוש מוגזם ברשתות החברתיות

שימוש מוגזם ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות החברתיות ? יכול להיות שהגזמתם! מאמר אורח מאת אביב קלטמן חדש! פריטים נבחרים מקולקציית קיץ 2020 ענבל, בת 18, 1.70 ס"מ, 65 ק"ג,

תגית קנוניקל, כל מה שצריך לדעת!

תגיות קנוניקל (Canonical tag) תגית קנוניקל נתמכת על ידי מנועי החיפוש הגדולים מאז תחילת 2009, אך למרות היתרונות שהיא מציעה גם למפעילי אתרים וגם למשתמשים,

פרסום באינסטגרם: מדריך למשתמש העסקי

פרסום באינסטגרם האשטאגים באינסטגרם פרסום באינסטגרם, האשטאגים הם אמצעי מדהים להגדיל את כמות החשיפות של הפרסומים והמותג שלנו. ניתן למצוא פרסומים של אנשים ומותגים אחרים

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!