fbpx

עיצוב גרפי: 5 סיבות למה זה חובה לכל מפרסם

לתפוס את תשומת לב הגולשים

עיצובים גרפים מעוררי סקרנות ועניין. כמו שכולנו יודעים – תמונה שווה אלף מילים. גולשים אשר ראו עיצוב גרפי מושך מפתחים לעצמם מחשבה ותמונה בראש לגבי המותג, אם העיצוב משך את הגולש, הוא ימשיך להתעניין ויזכור את המותג טוב יותר.

להבדיל ולייחד את המותג אל מול מותגים אחרים

נכון לשנת 2020 ישנה גדילה משמעותית בנוכחות עסקים ברשתות חברתיות במיוחד אחרי COVID-19.
אי לכך, עיצוב גרפי הוא אחד החלקים החשובים ביותר אשר יעזרו לנו להבדיל את המותג שלנו ממותגים אחרים בשוק. ברגע שמתחילים לעבוד עם מעצב, בונים שפה עיצובית, בוחרים את הצבעים המתאימים וגופנים מועדפים, נוכל לייחד את המותג שלנו על פני מותגים אחרים גם אם מדובר על אותו שירות או אותו מוצר.

להעביר מסר בצורה ויזואלית

עוד מתחיל ימי האנשות העבירו מסר בעזרת ציור, איור, פיסול וכל עיצוב גרפי כזה או אחר. ניתן לשים לב כי העיצוב הגרפי מהווה חשיבות רבה בכל סוג של פרסום, מכיוון שבעזרתו ניתן להעביר מסר שלא בהכרח ניתן לבטא במילים.
צבעים, טיפוגרפיה, צורות ותבניות מסוימות יכולות ליצור רגשות חיוביים אצל אנשים, תמונות מסוימות בראש לגבי הנראה בפרסום ואף לשנות מצב רוח.

עיצוב גרפי משקף על רצינות ואיכות המותג

עיצוב גרפי משקף על רצינות ואיכות המותג – בכל פעם שנראה פרסום בפייסבוק או באינסטגרם או בכל מקום אחר, תמיד נשים לב יותר לפרסומים מעוצבים, אם הפרסום גם משך את מי שראה אותו, ערך המותג יעלה בעיניו בצורה משמעותית. אם העיצוב איכותי, תיבנה לצופה תחושה שעומד מולו גוף רציני שידע להתמודד עם הלקוחות שלו ולענות על הצרכים שלהם. 

מזמין את הגולשים לשיתוף

מזמין את הגולשים לשיתוף – פוסט עם עיצוב גרפי ידידותי ומזמין נותנים לגיטימציה לגולש לשתף את הפוסט מכיוון שהוא מושך ויזואלית וסביר להניח יענה על הסטנדרטים שלו. לא כולם אוהבים לשתף פרסומים שהם ראו כי אולי חושבים שהוא לא ימשוך את תשומת ליבם של העוקבים שלהם. ברגע שנציג פרסום מושך נשים לב כי עם הזמן תתחיל לעלות כמות השיתופים.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
תשמרו על קשר
למותג שלכם מגיע לקבל את הטוב ביותר!

קחו אותו לשלב הבא כבר עכשיו עם שירותי פרסום ושיווק מתקדמים! בואו נדבר ונתחיל!

בואו נדבר על זה!

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה