fbpx

פרסום ביוטיוב

תוכן עניינים
פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב הוא הפתרון המושלם לבעלי עסקים שרוצים לקבל חשיפה גדולה יותר למותג שלהם, בעלות נמוכה. הפרסום ביוטיוב מתחלק ל-2 סוגים עיקריים. פרסום אורגני ופרסום מממומן. הפרסום האורגני עובד על עיקרון פשוט מאוד. אתם יוצרים סרטון שמעביר את המסר שאתם רוצים לקהל יעד רלוונטי ומפרסמים אותו ביוטיוב; משתמשים במילות מפתח רלוונטיות ומוסיפים תיוגים.
ומה לגבי פרסום ממומן ביוטיוב? ובכן, במקרה הזה פרסום ביוטיוב מנוהל בדיוק כמו פרסום בגוגל. בשיטה הזו אתם משלמים על המודעה שלכם לפי חשיפה. ככל שהמודעה שהעלתם תקבל יותר קליקים, כך גם המחיר שלה יעלה בהתאם. יוטיוב מאפשרת לכם להציב תקציב למודעה שלכם, שתגביל את מספר הקליקים ליום לפי התקציב שקבעתם מראש.

אז מה כל כך מיוחד ביוטיוב? יוטיוב היא פלטפורמת הסרטונים הגדולה והמוכרת ביותר בעולם כרגע. נכון לעכשיו קיימים יותר מ-3.5 מיליון משתמשים של יוטיוב בישראל, ויותר מ- 2.6 ביליון(!) משתמשים בכל רחבי העולם. הפלטפורמה הזו הפכה לכל כך מפורסמת משום שאפשר למצוא בה הכל. מוזיקה לכל סוגיה, סרטונים מצחיקים, סרטונים מעוררי השראה, מדריכים, לימוד שפות, אינסוף סוגים וסגנונות של תוכן וידאו וסרטונים, באורכים שונים וכמעט בכל שפה שתוכלו לדמיין.

למה כדאי להשתמש בפרסום ביוטיוב?

לאחר מחקרים רבים שבוצעו בכל רחבי העולם בשנים שונות, חוקרים רבים הגיעו למסקנה אחת ברורה במיוחד: סרטונים הם כלי מכירתי הרבה יותר חזק ויעיל מטקסט או תמונות.
פרסום ביוטיוב הפך לאחד הכלים המובילים בעולם השיווק בדיגיטל. מחקרים הוכיחו שיותר ויותר גולשים בשנים האחרונות מעדיפים לצרוך את התוכן שלהם באמצעות סרטון, ופחות דרך קריאה או צפייה בתמונות סטילס. בזכות שימוש נכון בסרטונים אתם יכולים להעביר את המסרים השיווקיים שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר לקהל היעד שלכם. פרסום ביוטיוב הוא אמצעי נהדר להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגדיל את החשיפה של העסק או המותג שלכם.
אחד היתרונות המרכזיים בפרסום ביוטיוב הוא שקהל היעד שלכם כבר נמצא ביוטיוב. הם כבר נמצאים בתוך הפלטפורמה וצופים בסרטונים, ואם המודעה שלכם תהיה מושכת ומעניינת מספיק הם גם סביר להניח ילחצו עליה. זו אחת הסיבות שפרסום ביוטיוב תפס כל כך חזק בשנים האחרונות והפך לאחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר שקיימים.

פרסום ממומן ביוטיוב

יוטיוב נותנת לנו את האפשרות לרכוש סוגים שונים של מודעות. עם פרסום ממומן המטרה היא תמיד לייצר הקלקות איכותיות מקהל יעד רלוונטי, שמובילות לתנועה. קיים מגוון רחב של סוגי מודעות ממומנות. מודעות חובה לצפייה, מודעות שניתנות לדילוג, מודעות דיספליי, מודעות באמפר, ועוד.
בניגוד לפרסום אורגני – תהליך ארוך וממושך; פרסום ביוטיוב מתבצע באופן מיידי. יוטיוב נותנת לכם את האפשרות להעלות מודעה באמצעות פרסום ממומן, דרך מערכת גוגל אדוורדס. בתוך כמה דקות המודעה שלכם כבר באוויר ואתם יכולים לזכות בחשיפה מיידית לקהל היעד הרלוונטי שלכם.
פרסום ביוטיוב, ובייחוד פרסום ממומן ביוטיוב – הוא כלי עוצמתי ביותר עבור מקדמי אתרים ובעלי עסקים באשר הם. אתם יכולים להגיע לקהל יעד מדוייק יותר של גולשים שיחשפו למודעה שלכם. מנוע החיפוש של יוטיוב מאפשר לנו להתאים את הפרסום לפי פרמטרים כמו המין של הצופים, הגילאים שלהם, תחומי העניין שלהם והמיקום הגאוגרפי שלהם. פרסום ביוטיוב הוא כל כך עוצמתי, שבמהלך הבחירות בארה"ב, השתמשו בפרסום ביוטיוב כדי לשנות את הדעות של קהל הצופים בנוגע למועמד מסויים ולגרום להם לבחור באחד על פני האחר באמצעות טקטיקות שיווקיות חזקות.

איך פרסום ביוטיוב עובד?

בדומה לקידום הממומן בגוגל, את הקידום ביוטיוב עושים דרך Google Ads. תכירו את רשת המדיה של גוגל, או באנגלית Google Display Network (GDN). פרסום ביוטיוב עובד בעזרת הרשת הזו. רשת המדיה של גוגל היא כלי פרסומי עוצמתי ביותר שמאפשר לנו להציג את המסרים השיווקיים שלו בפני קהל יעד מוגדר מראש. אנחנו יכולים להגדיר אותו על פי נתונים שונים כמו בחירת מילות מפתח רלוונטיות לנישה שלכם, נושאים ותיוגים, קטגוריות עניין, נתונים דמוגרפיים כמו גיל, מין, תעסוקה, מעמד כלכלי; ועוד פרמטרים רבים שמאפשרים לכם לדייק ולטרגט את המודעות שלכם לקהל היעד הרלוונטי ביותר לעסק או למותג שלכם. מעבר ליוטיוב, רשת ה- GDN כוללת מעל למיליון אתרים, בלוגים, אפליקציות וסרטונים ששותפים ברשת המדיה של גוגל.
קמפיין ב-GDN מתבסס בעיקר על בחירה של קהלים, אתרים רלוונטיים ותחומי העניין של הגולשים שלכם. אתם יכולים לבנות דרכו קהל יעד רלוונטי בנושא מסוים בנישה שלכם. כשמדובר בפרסום באינטרנט, חשוב מאוד לדעת לטרגט את המודעות והפרסום ביוטיוב שלכם לקהל יעד הרלוונטי ביותר. GDN מאפשר לכם לבחור אותו באופן מדוייק במיוחד. למשל אם אתם מוכרים מוצרים לאפייה באתר שלכם, המודעות שלכם יופיעו באתרים כמו בלוגים של אפייה וכל הקשור לתחום. מערכת ה- GDN מאפשרת לנו לעשות את זה באופן יעיל במיוחד ולטרגט את קהל היעד שלנו בצורה הטובה והיעילה ביותר, כך שרק אנשים שהשירותים או המוצרים שלנו עשויים להיות רלוונטיים עבורם, ייחשפו למודעות שלנו; מה שכמובן מגדיל משמעותית את הסיכויים להמרות ומכירות. באותה מידה, המערכת הנהדרת הזו מאפשרת לנו לבחור לא רק באילו אתרים ספציפיים כן נרצה להופיע, אלא גם באילו אתרים לא נרצה להופיע. זהו פרמטר לא פחות חשוב להתייחס אליו בכל הנוגע לפרסום ביוטיוב, בייחוד כשאתם רוצים למקסם את התקציב שלכם. הימנעו מלפרסם באתרים לא אמינים ואתרים לא רלוונטיים לנישה שלכם.

סוגי מודעות הפרסום ביוטיוב

In-Stream Ads

מודעות האלו מוצגות תמיד לפני שמתחיל הסרטון שהגולש לחץ עליו. בסוג המודעות הזה, הגולשים יכולים לדלג על המודעה אחרי 5 שניות בלבד. אם המשתמש לא דילג על הסרטון שלכם בתוך פחות מ- 5 שניות, אז נספרת צפייה לסרטון והגולש שלכם יכול להמשיך לראות אותו. סוג מודעות זה הוא משתלם במיוחד. במקרה הזה אתם בתור מפרסמים, משלמים על המודעה שלכם רק אחרי שהגולש צפה ביותר מ- 30 שניות מהסרטון שלכם.

Video Discovery Ads

בדומה לפרסום בגוגל, המודעה שלכם תופיע בתוצאות החיפוש ביוטיוב. יוטיוב הוא מנוע חיפוש ממש כמו גוגל, רק עבור סרטונים. הסרטון שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש של יוטיוב כשהגולשים יחפשו סרטונים שקשורים לנישה שלכם. בסוג המודעה הזה החיוב הוא לפי קליק (שיטת ה- CPC – Cost Per Click). אם הסרטון שלכם לא קיבל הקלקות, לא תצטרכו לשלם. ובאותה מידה, אם הוא מקבל הרבה הקלקות, המחיר גם עולה בהתאם.

Bumpers

מודעות באמפר הן מודעות וידאו קצרצרות באורך של עד 6 שניות. כאן יש לכם יתרון גדול משום שבסוג המודעה הזה, לגולשים אין אפשרות לדלג על המודעה. חשוב שהסרטון שלכם יצליח להעביר את המסר השיווקי שלכם ביעילות ובזריזות. וודאו שהסרטון שלכם מעביר את כל המידע שאתם צריכים וגם לוכד את תשומת הלב של הגולשים שלכם באותה נשימה.

In-Display Ads

או בעברית, מודעות דיספליי. מודעות דיספליי מופיעות מול קהל היעד שלכם כשהוא גולש באתרים מסויימים, מחוץ ליוטיוב. כל זאת מבלי שהם יצטרכו לבצע חיפוש כלשהו בגוגל. זוהי דרך נהדרת לשמור את המותג או העסק שלכם בתודעה של קהל היעד שלכם ולתזכר אותו לגבי השירותים או המוצרים שלכם. גם אם הם לא חיפשו משהו מסויים, הם יכולים לראות את המודעה שלכם ולהכנס לעמוד או האתר שלכם.

שימרו על הלקוחות שלכם עם פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב מאפשר לכם להגיע לקהל היעד הרלוונטי אליכם, בצורה ממוקדת ביותר. הוא מאפשר לכם לאסוף את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם (לידים) בדפי נחיתה. הפרטים האלו יכולים לשמש אתכם אינספור פעמים בעתיד לרימרקטינג, שליחת מיילים שיווקיים, הצגה של הטבות והנחות חדשות שאתם מציעים, ועוד. מאגר הגולשים שאתם יכולים לבנות לעצמכם במהלך קמפיין פרסום ממומן ביוטיוב, יוכל להמשיך ולגדול גם אחרי שהקמפיין שלכם ירד מהאוויר. אתם יכולים להמשיך ולטרגט אליהם את המודעות הבאות שלכם, ליצור מקרב ולהשרות תחושת אמינות.

סיכום, פרסום ביוטיוב הוא טכניקה שיווקית עוצמתית במיוחד שמתאימה לכל בעל עסק או מקדם אתרים באשר הוא. פרסום ביוטיוב הוא פשוט מאוד לביצוע, זול ביחס לשאר סוגי הפרסום הקיימים בשוק, ויכול להניב תוצאות טובות ביעילות ובמהירות. אם אתם רוצים לשווק את העמוד או האתר שלכם בצורה טובה ואיכותית, מומלץ מאוד להשתמש בפרסום ביוטיוב. את כל היתרונות אתם כבר יודעים, עכשיו רק נשאר לצאת לדרך ולהעלות את הפרסומת שלכם לאוויר. בעזרת פרסום ביוטיוב תזכו לעוד חשיפה ממקורות שונים ותגדילו את המודעות למותג שלכם בקרב קהל היעד הרלוונטי ביותר לנישה שלכם.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן