fbpx

מדיניות פייסבוק: למה אתם חייבים להכיר אותה

תוכן עניינים
מדיניות הפרסום של פייסבוק

כל מי שרוצה לפרסם בפייסבוק צריך להכיר את המדיניות של הפלטפורמה. פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה ביותר בארץ ובעולם. כל עסק יכול לפתוח לעצמו דף עסקי, לפרסם את השירותים שלו ואף למכור את המוצרים שלו דרך הפלטפורמה של פייסבוק מרקטפלייס. אם אתם רוצים שהפוסטים והמודעות שלכם יישארו באוויר ושפייסבוק יהיו מרוצים, חשוב שתכירו היטב את מדיניות פייסבוק לכל צדדיה. היא פועלת בעצם כמנגנון הגנה עבור הגולשים שלה. בשביל שהתוכן שאתם רואים בדף הבית של הפייסבוק שלכם יהיה נעים, פייסבוק דואגת לסנן ולפלטר תכנים שהיא רואה כפוגעניים או לא רלוונטיים.

כמעט לכל חברה שמפרסמת בפייסבוק או באינסטגרם זה קרה לפחות פעם אחת: נחסמת לו המודעה, חשבון המודעות או הביזנס אקאונט. חסימות מפרסום ודירוג נמוך למפרסם יכולים לקרות בכל שלב ומהרבה סיבות שונות. חסימה יכולה להתרחש מיד לאחר שמודעה עוברת בדיקה ראשונית וגם אחרי תקופת זמן ארוכה. אין דרך לדעת באופן מיידי אם המודעה שלכם תקינה מבחינת מדיניות פייסבוק. תצטרכו להתנסות בעצמכם, ללמוד ולהכיר את הכללים של מדיניות פייסבוק ולדעת איך לעבוד איתה בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד שתכנסו לדף הזה לעיתים תכופות ותתעדכנו בכל מה שקורה. קיימים שם המון סעיפים וקל לפספס. ע"י ביקור קבוע בדף מדיניות פייסבוק אתם יכולים לוודא שהתוכן שאתם מעלים מתאים ועומד בכללים.

מטרת כללי הקהילה ומדיניות פייסבוק בעצם, היא ליצור מקום לביטוי ולהעניק לאנשים קול. פתיחות וביטוי עצמי הם פרמטרים מאוד חשובים לפייסבוק. במקרים מסוימים, הם גם מאפשרים תוכן שבמקרים אחרים עשוי להיות מנוגד לכללים שלהם, אם הוא בעל ערך חדשותי ועניין ציבורי. חשוב שתזכרו שהם עושים זאת רק לאחר שקלול ערך העניין הציבורי מול הסיכון לנזק, ומסתמכים על כללי זכויות האדם הבינלאומיים כדי לגבש את דעתם. המון פרמטרים נלקחים בחשבון כשפייסבוק מחליטים אם הפוסט שלכם כשיר או לא. בגלל זה חשוב שתכירו את כל הכללים והחוקים של מדיניות פייסבוק ותפעלו לפיהם.

מה קורה כשלא פועלים לפני מדיניות פייסבוק?

אי ציות לחוקים של מדיניות הפרסום של פייסבוק לא מוביל רק לחסימה מפרסום. אי ציות למדיניות יכול גם לגרום לפגיעה חמורה בתוצאות של הפרסום. זה עלול לגרום לכם למניעת הגישה לתכונות מסוימות של המערכת, אפילו עד לחסימת הפרופיל האישי שלכם. על מנת שתוכלו לוודא שאתם לא מפרים את חוקי הפרסום, יש צורך בהבנה עמוקה של כל הסעיפים של המדיניות.
מדיניות פייסבוק היא רשימה ארוכה של חוקים שכל המשתמשים בפלטפורמה צריכים לעמוד בה. במידה ולא תעשו זאת, פייסבוק פשוט תמחק את הפוסט שלכם, ואולי גם תחסום אתכם מהאפשרות להעלות פוסטים עתידיים למשך זמן מה. וחבל. המדיניות בעלת משקל גדול בכל שלבי הפרסום של כל פוסט ומודעה. החל משלב התכנון עד להצגת המודעות עצמן.
כמובן שלא תוכלו לשנן את כל הרשימה הארוכה הזו בעל-פה. לכן חשוב שבכל פעם שאתם מעלים פוסט, תבדקו גם את החוקים של מדיניות פייסבוק לפני כן, בנושאים הרלוונטיים. כך תוכלו לחזוך לעצמכם זמן יקר וכסף, אם תעלו את הכל בצורה נכונה וידידותית בפעם הראשונה.

איך למנוע מהמודעה שלי להחסם ע"י מדיניות פייסבוק?

אם לא יהיו חוקים יווצר פתח לפרסום לא הוגן, הטעיות צרכניות, חדירה לפרטיות הגולשים, תחרות לא הוגנת בין מפרסמים וכמובן פרסום שבכלל לא תואם את רוח הפלטפורמה. זה עלול לגרום לחוסר אמון בין הגולשים לפלטפורמה ובין גולשים למפרסמים. בהתאם, גולשים יפסיקו ללחוץ על פוסטים ומודעות. פייסבוק ממש לא רוצה שזה מה שיקרה. בעולם ללא מדיניות, הגולשים יפסיקו להתייחס לפרסומות, מה שיוביל להפסד של המפרסמים וגם של הפלטפורמה עצמה. בדיוק מהסיבות האלו, הרשת החברתית הגדולה בעולם, הוציאה מדיניות מדויקת ומפורטת במיוחד.

לפי פייסבוק, המערכת תבדוק את המודעה בדרך כלל תוך 24 שעות. בפועל, תקופות עמוסות מאד כמו לקראת חגים, יכולות לעכב את הסקירה והאישור. לרוב, המודעה שלכם תהיה מאושרת או תקבל סירוב תוך שעות ספורות. המערכת בודקת מרכיבים שונים בכל מודעה: טקסט, תמונה, מיקוד ומיקום המודעה. בנוסף, יכול להיות שהמערכת תסרוק את דף הנחיתה ותבדוק שהוא תואם למודעה. ברגע שמתקבל אישור או סירוב, תישלח לכם הודעה עם העדכון.

קיימים גם תכנים מעוררי מחלוקת שכן ניתן לפרסם, עם מגבלות. פרסום אלכוהול, הימורים, תרופות ללא מרשם, יתבצעו בהתאם לחוקים המקומיים של המדינה ולגיל המינימלי בהתאם לקבוע בחוק. פרסום אתרי ואפליקציות להיכרויות אפשרי לאחר קבלת אישור. הגרלות יפורסמו על ידי גורמים ממשלתיים מאושרים בהתאם לחוקים המקומיים. אפשר גם לקבל אישור מראש לפרסום בתי מרקחת אונליין.

פרסום מוצרים פיננסיים יתבצע בגילוי נאות ולגילאי 18 ומעלה בלבד. תוכן פוליטי יכול להיות מפורסם באישור פייסבוק בלבד. טיפולים בהתמכרויות גם כן דורשים אישור מתאים. פרסום שירותים בתחום הקריפטו חייב גם כן לקבל אישור מוקדם. המדיניות של החברה מיידעת אותנו, המפרסמים, כי אנחנו בעצם אחראיים על המודעות. במידה ולא נפעל על פי ההוראות, אנחנו עלולים לקבל סירוב זמני או תמידי לפרסום, וחבל.

תמונות ופוסטים של דברים לא חוקיים או מעוררי מחלוקת

אלימות, סמים, נשק, אלכוהול, טבק, הימורים, עירום, תצלומים גרפיים או כל דבר שיכול להפריע לחווית המשתמש בפייסבוק. הם רוצים שיהיה תוכן נעים וכיף לצופה. לא תוכן שמעורר מחלוקת או כזה שלא ראוי להיחשף בפני קהלים מסוימים.

תמונות של לפני ואחרי נוגדות את המדיניות של פייסבוק

מכוני כושר, יופי, תזונה והרבה מאוד אחרים נוטים לפרסם הרבה מאוד תמונות. במיוחד תמונות לפני ואחרי. פייסבוק לא תומכת בתמונות כאלה והן מאוד בעייתיות מהרבה סיבות שונות. אם אתם בכל זאת מתעקשים, קבלו מאיתנו טריק איך תוכלו לעקוף את זה. אתם יכולים להיות להעלות תמונה של אחרי ובתגובות עצמן להעלות של הלפני. אבל, אנחנו בכל זאת ממליצים, שלא כדאי לכם להתעסק עם מדיניות פייסבוק; וכן חשוב לשחק לפי הכללים שלהם. חבל שהפוסט המושקע שלכם ייחסם או יימחק בסופו של דבר, או יותר גרוע, כל הפרופיל שלכם ייחסם.

לוגו של העסק שלכם בפייסבוק

חשוב לזכור לא לעלות עם התמונות והסרטונים במודעות שאתם מפרסמים את הלוגו שלכם. הוא מצורף כבר אוטומטית עם הדף, ופייסבוק רואים את זה כהצפה של תוכן לא אישי. העיקרון הבסיסי ברשתות חברתיות המתמקדות באנשים היא להתמקד באנשים ולא בעסקים. פייסבוק מחפשת סיפורים אמיתיים של אנשים אמיתיים, לכן הוספת לוגו של עסק היא לא רצויה. אם בכל זאת תוסיפו את הלוגו, יכול מאוד להיות שהמודעה לא תצא לפועל. אז אתם תצטרכו לדבר עם התמיכה של פייסבוק וחבל על הזמן והתמורה לכסף שאתם לא תקבלו בגלל הדבר הזה.

קהל לא רלוונטי

אם אתם מפרסמים לקהל לא נכון, סביר להניח שידווחו עליכם והמודעה שלכם תרד. פייסבוק עובד במתכונת של אם יש ספק אין ספק, ואם מודעה מדווחת הרבה הוא יוריד אותה וייתן לכם לשבור את הראש אחר כך. תדאגו בפילוח הקהל שלכם במנהל המודעות, שאתם מגיעים בדיוק לקהל הרלוונטי למודעה שאתם מפרסמים.

אנחנו כאן בשבילכם

כל בעל עסק שרוצה לפרסם את העסק שלו בפייסבוק, חייב לעבור על המדיניות ולהבין אותה באופן ברור ומובהק. אם תיכנסו לעמוד, תראו רשימה ארוכה וכמעט בלתי נגמרת של סעיפים, חוקים וכללים שאתם חייבים להכיר ולזכור. זו יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל, בייחוד אם אתם לא חברה גדולה שמעלה פוסטים בתדירות גבוהה וכבר מכירה את כל הכללים מא' ועד ת'.
במידה ואתם מסתבכים עם דף המדיניות פייסבוק, תוכלו לקבל אצלינו הכוונה ועזרה בנושא, בכל רגע נתון. לחצו כאן לכתבה המלאה שתסביר לכם באופן ברור את כל הכללים החשובים שאתם צריכים לדעת, לצד טיפים חמים שיעזרו לכם לקחת את העסק קדימה בכל הנוגע לשיווק שלו.

לסיכום, אם אתם רוצים שהפוסטים והמודעות שאתם מכינים יעלו לפייסבוק ללא בעיות, תוודאו שאתם מכירים את מדיניות פייסבוק. חשוב להישמע לכללים כדי לוודא שהכל פועל באופן תקין, ללא שום הפתעות בהמשך הדרך. ככל שתעלו יותר פוסטים ומודעות בעמוד העסקי שלכם, כך גם תוכלו לחקור את מדיניות פייסבוק יותר בקלות ולזכור את החוקים העיקריים במהרה. מדיניות פייסבוק דורשת הרבה מאוד סבלנות. עדיף שתשתפו פעולה עם הדרישות שרוצים מכם ולא תחפשו דרכים בהם הרובוט של פייסבוק לא יראה את התוכן שלכם.
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה או בקשה שיש לכם בנושא. SeoNpoint הוא משרד שמנהל המון לקוחות וסכומים גדולים. לחצו כאן ליצירת קשר ואחד הנציגים שלנו כבר חוזר אליכם.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!

דילוג לתוכן