קידום חנויות אונליין – כמה זה חשוב לנו?

תוכן עניינים

קידום חנויות אונליין

הקמת חנות מקוונת זה דבר אחד, ולקדם ביעילות חנות מקוונת כך שמספיק אנשים קונים ממך כדי להפוך אותה לעסק רווחי זה דבר אחר.
משמעות הדבר בעצם היא שמסחר אלקטרוני אינו משחק ילדים. קידום חנויות אונליין דורש מאמצים, תכנון וביצוע של אסטרטגיה מתוכננת היטב בכדי להפעיל את החנות. ואתה צריך לעשות את כל זה כל יום כדי להבטיח שאתה צעד אחד לפחות לפני המתחרים שלך.
עם זאת, בצד האופטימי יותר של הדברים, אם אתה יודע כיצד לשווק את העסק שלך באופן מקוון ולקדם חנות אונליין לקהל הנכון, אולי תוכל להפוך אותה להצלחה מסחררת. במונחים של העולם האמיתי, הכל קשור לכיוון "אקדחי הקידום" שלך בכיוון הנכון על מנת להגיע ולהשפיע על קהל היעד שלך.

שיווק תוכן

הנה כביש מהיר אחד שתוכל להתחיל ממנו כדי לקדם את החנות המקוונת שלך, וכנראה שזו אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת. בלוגים באופן עקבי ועבור הקהל הנכון זה משהו שרבים מבעלי החנויות מתעלמים ממנו. מה שהם לא מבינים הוא ששיווק תוכן לא רק עוזר לך למכור יותר, הוא גם מכונן אותך כמוביל מחשבה בנישה שבחרת. זה מאפשר לך לחנך אנשים לגבי המוצרים שאתה מוכר ולהעלות את המודעות לחנות שלך.
אתה רק צריך לוודא שהתוכן שלך רלוונטי לקהל שלך ושיש לך לוח זמנים שנקבע מראש. כשתעשה את זה נכון, תגלה ששווק תוכן הוא האסטרטגיה לקידום מכירות הטובה ביותר עבור חנויות אונליין.
אבל איך מפרסמים את התוכן הנכון? זה פשוט. אתה עושה את המחקר שלך, וברגע שאתה יודע מה הקהל שלך דורש, אתה יוצר מאמרים אינפורמטיביים, בלוגים וסוגי תוכן אחרים המתאימים ביותר לקהל שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתנסות בתוכן ולשנות את האסטרטגיה שלך בהתאם.

מדיה חברתית

חנויות אונליין
רשתות המדיה החברתית

להסביר את חשיבות המדיה החברתית לפרסום, זה לציין את המובן מאליו. עם זאת, לפעמים קשה לפצח את הקוד של פרסום במדיה חברתית. אמנם ישנם המון ערוצי מדיה חברתית שבהם אתה יכול לקדם את החנות המקוונת שלך, אך חשוב להבין שלכל פלטפורמה יש קהל מעט שונה ואמצעי שיווק שונים ועליך להשתמש בהם בצורה חכמה.
לדוגמה, אם אתה מקדם בטוויטר, בפייסבוק ובאינסטגרם, אינך יכול להשתמש באותו סוג של פוסט עבור כל השלושה. טוויטר הוא אתר מיקרו-בלוגינג ואינסטגרם, פלטפורמת שיתוף תמונות. אתה צריך ליצור פוסטים שונים כדי שכל אחד מהם יוכל להגיע לקהל הנכון בפלטפורמה.
אם יש לך אסטרטגיה מחושבת היטב לקמפיינים לקידום המדיה החברתית שלך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהחנות המקוונת שלך תראה פריחה בתדמית ובמכירות שלה.

פרסום PPC לחנויות אונליין

למרות שייתכן שפרסום בתשלום אינו הפתרון הראשון שעולה במוחך, הוא חיוני בעידן העמוס של המדיה החברתית של ימינו. כשאתה מוקף בתקשורת שנוצרת על ידי כל אדם שאתה מכיר, קל ללכת לאיבוד. כאן נכנס לתמונה פרסום PPC (הידוע בכינויו פרסום בתשלום). אם יש לך את הכספים לכך, זה יכול לעשות את כל ההבדל עבור החנות המקוונת שלך.
במילים פשוטות, אתה צריך לשלם עבור כל קליק של כל מבקר שנוחת באתר שלך כשאתה משתמש בשיטת פרסום זו.

שיווק משפיעים בחנויות אונליין

שיווק משפיעים מתייחס לשיטה בה אתה מאפשר לאנשים אחרים למכור את המוצר שלך ואתה משלם להם אחוז קטן מכל מכירה שהם מייצרים עבורך. מודל זה מבטיח כי על ידי תשלום עמלה עבור כל מכירה, יש לך כמה אנשים שמוכנים למכור את המוצרים שלך בנכסים המקוונים שלהם.
אתה יכול לחפש אנשים מאינסטגרם שיש להם מספר עוקבים גבוה, ואם הם יסכימו לקדם את המוצרים והחנות המקוונת שלך, אתה יכול לייצר מכירות רבות נוספות במינימום מאמץ.

בנה רשימת תפוצה לחנות שלך

חנויות אונליין
רשימת תפוצה

אנשים רבים מניחים שזה 2020 ולכן שיווק בדוא"ל חייב להיות מת. הם לא היו יכולים להיות רחוקים יותר מהאמת. שיווק בדוא"ל הוא עדיין רלוונטי, ולמרות כל המבקרים, עובד טוב יותר מרוב השיטות ברשימה זו. זו הסיבה שאסור להימנע מיצירת רשימת דוא"ל של המנויים והלקוחות שלך.
גם אם מבקר לא קונה ממך, חשוב שתוודא שהוא מודע לחנות המקוונת שלך. הדרך האידיאלית לעשות זאת היא להציע משהו בתמורה לכתובת הדוא"ל שלהם (אולי הנחה בביקורם הבא). זה נותן למבקרים סיבה להירשם לניוזלטר שלך. ברגע שיש לך רשימת מנויים, אתה יכול אפילו לדחוף פרסומי בלוג לקידום הנכנסים לתיבת הדואר הנכנס שלהם. וודא כי כל האינטראקציות הללו מותאמות באופן אישי כדי לשפר את הסיכוי לבצע מכירה.
לאחר שבניתם רשימת תפוצה משמעותית, תוכלו לעדכן את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עם השקות מוצר חדשות, עונת מכירה, הנחות מיוחדות ליום הולדת, או פשוט להזכיר להם לבצע קניות מהחנות שלך.

איך זה קשור לקידום אתרים

כל השיטות שנדונו לעיל הן הדרכים המוכחות לקידום חנות אונליין. כולן מהחנויות הגדולות ביותר וכלה בחנויות קטנות יכולות ליישם שיטות אלה ולראות מגמת עלייה במכירות.
כל שיטות הקידום האלו יעזרו לך גם בקידום האתר שלך במנועי החיפוש (SEO). השיטות האלו מאפשרות לך לא רק לבסס מוניטין טוב יותר, אלא גם עוזרות לך למקם את האתר שלך גבוה יותר בתוצאות החיפוש , מיותר לציין כי ככל שפעולות הקידום שלך טובות יותר כך תניב יותר מכירות בחנות שלך.

אהבתם? שתפו בקליק אחד!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב reddit
Reddit
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

רוצים עוד?

אין סיבה שתשארו מאחור. הירשמו לניוזלטר שלנו ותמיד תהיו מעודכנים במה שבאמת חשוב

כתבות נוספות

איך עושים פרסום בפייסבוק?

אז רק לפני שניכנס לכל העולם העצום של פייסבוק ונוכל להבין איך עושים פרסום בפייסבוק, תחילה עלינו להכיר ולהבין מספר דברים חשובים כמו איך עובדת

שימוש מוגזם ברשתות החברתיות

שימוש מוגזם ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות החברתיות ? יכול להיות שהגזמתם! מאמר אורח מאת אביב קלטמן חדש! פריטים נבחרים מקולקציית קיץ 2020 ענבל, בת 18, 1.70 ס"מ, 65 ק"ג,

תגית קנוניקל, כל מה שצריך לדעת!

תגיות קנוניקל (Canonical tag) תגית קנוניקל נתמכת על ידי מנועי החיפוש הגדולים מאז תחילת 2009, אך למרות היתרונות שהיא מציעה גם למפעילי אתרים וגם למשתמשים,

ראיתם, קראתם, שמעתם?

טמפלט עמוד יחיד פורטפוליו

זה הזמן להשאיר פרטים

בין אם זה לשיחה, ייעוץ או רכישת שירות, אנחנו זמינים עבורכם!